1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D De volgende keer neem ik weer de Italiaanse 2e divisie:cool:
    Vorig jaar, ben er nu nog steeds niet over uit, had ik 5 wedstrijden en kon 1200 euries winnen. Toen had ik er 4 van de 2e divisie italiaanse goed en toen eentje van de 1e divisie belgie had ik fout:mad: :mad: :mad: maarja zo gaat het:9

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    1 Doelpunt en ze zijn weg? Want? 1-1 (en ook 2-2) gaat AZ door, dus ik weet niet wat je bedoelt, hoor.

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34

Haha, ach ja het beste paard dat struikeld wel een keer he:9

Wij hebben toch de periode titel al :D:thumbs:

4. basovich

basovich Guest

wtf heb je aan een periode titel, daar is de kans op promoveren toch niet groter op:emo: ..

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nacompetitie misschien?

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhh, misschien als Fenerbache wint? |:- Het zou goed mogelijk zijn hoor en ik ben het dan ook eens met Killaz. Het is een cliché, maar het is een waarheid als een koe: In voetbal is iets nooit 100% zeker. Dat AZ van beide clubs er het beste voorstaat is inderdaad zo, maar dat geeft absoluut niet de garantie dat ze doorgaan. Er kan zoveel gebeuren in Alkmaar met een spel waarin er zoveel niet in te schatten factoren zijn. Een voorbeeld daarvan is de scheidsrechter.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :)

Inderdaad. 3 uitdoelpunten is altijd mooi meegenomen, maar dat zegt meestal weinig. Als AZ een baggerwedstrijd speelt, dan is het gedaan. Een mazzeldoelpuntje van Fenerbahçe is genoeg.

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik wou zeggen met een periodetitel op zak ben je verzekerd van de play-offs ( voorgaand de nacompetitie )

Als je ook nog bij de eerste 5 zit, dan ben je de eerste ronde in de play-offs vrij!

Een periodetitel is echt wel belangrijk:)

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en andersom kan toch ook? 'Ja, stel nou dat AZ een baggerwedstrijd speelt' ja kom op zeg, dat is toch geen argument. Ze hebben een goede uitgangspositie, misschien maken ze zelf wel een mazzeldoelpuntje. Ik heb toch nooit gezegd dat ze zeker door zijn of wel?

UUh, misschien kan AZ gewoon ook scoren |:- Tuurlijk is het goed mogelijk, ik zeg niet dat het 100% zeker is en heb het woord garantie niet gebruikt. Om te zeggen dat ze het misschien wel niet gaan redden, omdat de scheids misschien wel tegenzit, is natuurlijk bullshit. Kan ook tegen Fenerbaçhe zijn.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je niet invallen bij een gesprek dat daar wél over gaat. Je reageert namelijk op iemand die alleen zegt dat het niet 100% zeker is. Je bent het oneens met hem, dus zeg je eigenlijk dat het wél 100% zeker is al bedoel je dat misschien niet zo.

Daarbij snap je denk ik ook niet precies het doel van mijn post. Dat is namelijk ook het nuanceren van de stelling dat AZ op zeker doorgaat, net zoals killaz doet. Tuurlijk kan AZ net zo goed winnen, maar Fenerbache kan dat ook en om die mogelijkheid gaat het. AZ staat nu aan de voordelige kant, maar gespeeld is het zeker niet. Kortom: We zijn het wat dat betreft eens.

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet oneens met hem, ik zeg alleen dat het onzin is dat ze bij 1 doelpunt weg zijn. Bovendien zijn 'als ze een rode kaart krijgen', 'als ze een baggerwedstrijd spelen', 'als de scheids tegenzit' onzinargumenten. Maar inderdaad, dan zijn we het eens dat AZ voorlopig het voordeel heeft.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb jij zijn bericht anders geïnterpreteerd dan ik. Met 'één doelpunt en ze zijn weg' denk ik dat hij gewoon een 0-1 uitslag bedoeld. Dan zijn ze inderdaad weg, dat is een feit. De argumenten die jij onzin noemt, hebben met iets anders te maken. Die tonen aan dat voetbal onberekenbaar is en dat het nooit 100% zeker is dat iemand doorgaat na één wedstrijd. Dus dan vind ik het absoluut geen onzinargumenten.

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dat Werder in ieder geval vandaag nog geslacht is door een ex-ajacied. verzacht de pijn een beetje ;)

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Van Der Vaart was lekker in vorm vandaag:) Mulder had wel gelijk dat hij te veel deed. Voorin rennen, achterin rennen...

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoe kan je teveel doen? Hij is de enige man die nog fatsoenlijk speelt in dat team :{

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk kan dat ook, maar ik ben geboren pessimist.

PSV wint met 2-0 van Heracles. Farfan en Tardelli doelpuntenmakers. Kwartier voor tijd pas de 1-0.

17. Dioxic

Dioxic Guest

Blijft leuk om het in te smeren, promoveer nou maar eerst :/

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Je kan het ook anders bekijken, AZ hoeft die wedstrijd hélemaal niet te winnen.
    Die gasten staan voor hetzelfde probleem als in hun thuiswedstrijd, ze moeten proberen te scoren,én ze mogen zeker géén doelpunt meer tegenkrijgen.
    Dus AZ kan rustig de kat uit de boom kijken,die gasten het spel laten maken en dan counteren a la volonté .
    Dus dat wordt zo'n 2-0 voor AZ.:thumbs:

19. Dioxic

Dioxic Guest

Rustig uitspelen en dan in de laatste kwartier tegengoals krijgen wat je de kop gaat kosten, zeg kijk jij eerst eens wedstrijden van Fener, analyseer eerst voordat je zo optimistisch gaat doen. Fenerbahce kennende heeft dit al zo vaak zien gebeuren, en AZ is geen Arsenal of zo :/.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe niet optimistisch maar ben eerder realistisch.
    Die gasten moeten de risico's nemen en vooruitgaan.
    Daardoor komt er automatisch véél ruimte achter de verdediging.
    En nét daarvan moet AZ gebruik maken ,ze hebben ginds al bewezen dat die turken achteraan te pakken zijn....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina