1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waardeloze kutzooi. Krijg je de kans om gewoon kampioen te worden laten we het liggen tegen Excelsior:mad:

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mooi, Heerenveen verloren dus NAC staat er nu mee gelijk:thumbs:

Weet iemand of Feyenoord buiten de play-offs wordt gehouden omdat ze Europa niet in mogen en of de nummer 6 dan doorschuift naar de play-offs voor de CL?

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Feyenoord zal gewoon mee mogen doen met de play-offs dan, als ik me niet vergis.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgend jaar mag Feyenoord toch wel gewoon Europees voetballen of niet?

Davids en Huntelaar maakte de doelpunten, eigenlijk wel het enige positieve aan deze middag.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt. Ik dacht eerst van niet, maar dan lijkt het me idd logisch dat Feyenoord wel play-offs mag spelen.

Dan maakt het voor NAC ook niet heel veel uit dat Heerenveen heeft verloren, leuk voor de positie maar je bereikt er evenveel mee.

6. basovich

basovich Guest

wat een leuk weekend:)..

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wat een afgang weer. inderdaad typisch ajax. allemaal een weeksalaris inleveren als boete. misschien leren ze het dan.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @Baso: Nee man:mad:

Wat een teringzooi.

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heerenveen weer verloren :mad:

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vandaag eindelijk weer een keer naar Ajax geweest, na 5 jaar. :eek:
    Mooi doelpunt van Davids en Huntelaar! Echt zo grappig, die Slorry ging een corner nemen, maar hij liep heel langzaam met de bal naar de cornervlag toe. Schreeuwt een gast naast mij keihard: KAKKERLAK! xD

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En waarom niet ,als AZ eerst scoort moeten de turken er al 2 gaan maken ,en reken maar dat een 1-0 voorsprong bij wijze van spreken de adem van die turken afsnijdt.En fenerbache is nog altijd géén AC milan of liverpool gehalte.
    Alleen zelfoverschatting kan nog roet in het eten gooien,dat ze bij het betreden van het veld al gaan denken dat hun niets meer kan overkomen.
    Ik herinner me hier een wedstrijd uit de jaren 70 toen het destijds geroemde leeds met 0-3 op lierse kwam winnen in de uefa-beker en in de terugwedstrijd een bijna volledige reservenploeg opstelden zodat ze de terugwedstrijd met 0-4 verloren en lierse geplaatst was voor de volgende ronde.
    Sindsdien hangt er in de inkom van het leeds-stadion een plakkaat met het opschrift "remerber lierse".

12. Dioxic

Dioxic Guest

AZ wel dan? :emo:

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als Ajax dergelijke wedstrijd gaat verliezen kan men fluiten naar het kampioenschap. Vind het trouwens ook vrij kansloos dat Linderbergh vooraf aan de wedstrijd werd uitgefloten door de eigen supporters. Nee jongens, daar steun je hem echt mee....

Feyenoord speelde vandaag sterk. Castelen en Schreuder als uitblinkers. Greene weer eens solide en Charisteas weer sterk.

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Grappig zeg...=(
    Lekker voor die gast dat Slorry scoorde. Dat is wel grappig.:)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lindenbergh is dan ook wel de domste aankoop van de afgelopen 10 jaar...

16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Haha voel ik daar een vleugje jaloezie van zo`n twente Boer??

Wij hoeven niet te promoveren, doelstelling voor dit seizoen was de 12e plaats. Volgend jaar moeten we een periode titel pakken, of gewoon via de ranglijst play-offs afdwingen.

In de 2 jaar daarop, meedraaien met de top van de 1e divisie, waarna de sprong naar de eredivisie gemaakt moet worden.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mah, die heeft niet veel gekost.
    Maar die Wesley Sonck en Charrie zijn toch aankopen die wat meer gekost hebben en waar ze niet zo veel plezier van beleeft hebben.

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot Charisteas die bij Feyenoord met open armen werd ontvangen.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jouw turkjes gaan terug naar af, accepteer het maar alvast.....:):

20. Dioxic

Dioxic Guest

Lol wat ruik ik? Als je mij zo wilt benaderen moet je maar eerst naar jezelf kijken. Belgie heeft kansloos voetbal en dan kom jij uit je holletje het mooie Nederlands voetbal supporten. Please, ga Genk kijken of zo :emo: Als belchgghchhchie zo mooi voetbal had, zou je nooit naar de eredivisie gekeken hebben. Begin jij dat maar alvast te accepteren

Jaloers op een eerste divise club dat niet eens verzekerd is van een promovering, terwijl Twente zelf op de 4e plek staat. Ja jongen, ik ben jaloers :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina