1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lieve schat, je weet waar Deventer ligt?

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond Sun anders één van de betere spelers zaterdag. Goed talent die het beste in zich naar boven zal halen tegen Arsenal. De rest is wel klote inderdaad. Er was zelfs twijfel om John de Jong weer eens op te nemen in de selectie. Die kerel heeft vanaf 20 maart 2005 niet gespeeld. :eek:

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Deventer is echte stadse club, wij gaan niet op klompen na de voetbal, in tegenstelling tot die twente ( boeren ) dus.

Ga is een x na twente, en daarna na GAE dan zul je het zien!

4. basovich

basovich Guest

oh ok, naja ik heb de samenvatting niet eens gezien van de wedstrijd:+..maar idd in de krant hier (eindhovens dagblad) staat altijd wel een artikel over hem dat hij zo talentvol is, naja hopen maar dat het wat wordt en hij net zo uitgroeid als Park, Lee.. :)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerder dat ie met Da Costa en Salcido zal spelen, aangezien Da Costa weer fit is.

6. basovich

basovich Guest

Sun staat in het ED als linkermiddenvelder, da costa en salcido spelen allebei.. dit is de opstelling (als ik met neit vegis)

------------Gomes------------
    Kromkamp-Alex-Da costa-Salcido (of ander volgorde;))
    ------------Simons------------
    Mendez-----Cocu--------Sun
    -------Tardelli-------Kone-----

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk eerder dat culina op de plek van sun staat. Sun is een linksback, en geen linkshalf.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Toch hoor ik amper twentenaren over Deventer lullen. Of hoor ik ze zeggen "oh oh wat zijn wij goed"
    Kan jij nog wat van leren.....die nuchterheid, kan je gewoon met iemand over voetbal lullen die voor de tegenstander is. En gewoon hele normale discussies aangaan. Dat is hier wel is minder :emo:

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    O jullie hoeven niet te promoveren ? Het gaat er toch niet om of je je doelstellingen haalt, maar dat je gewoon de beste bent:)
    EDIT: en wat is er eigenlijk mis met boeren ?

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Anders scoort Mendez even de 1 - 0 voor PSV! :eek:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Anders vind ik dit niet leuk.

Hadden ze me vanmiddag maar moeten doorverbinden naar Ronald Koeman voor een interviewtje:mad:

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mooi gedaan hoor psv, :thumbs:

13. basovich

basovich Guest

zker wel..

SUPERBOEREN!!!
    _O_ mendez!!

was zeker wel goeie wedstrijd, arsenal had merendeel van balbezit maar bakte er vrij weinig van;)..goed gedaan, nu in londen ff 0-0 houden en ze zijn zo door :D!!

14. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    precies\o/

15. basovich

basovich Guest

en wat een prutser is die kone zeg..sjonge jonge jonge, die gozer is nog niet eens waardig voor ADO of welke andere degredatie club!! die vent verprutst het waar je bij staat, jezus mina!!

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vond kone juist sterk spelen, gebruikte zijn lichaam goed en was overal aanwezig. Vond tardelli juist erorm slecht spelen, hij kon geen bal goed aannemen en heeft geen 1 keer een duel gewonnen. Ook is hij gewoon niet sterk aan de bal zoals kone en farfan dit wel zijn.

17. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    IK wou net zeggen, Kone is een hele goeie spits, tardelli is juist zo slecht8)

18. basovich

basovich Guest

ik vind ze allebei slecht:9..elke keer als hij de bal heeft gaat ie een actie maken de eerste man lukt nog wel maar daarna heeft hij teveel overtuiging om het hele veld door te willen dribbelen en gaat het fout. Gister viel hij eigenlijk nog wel mee maar soms heeft ie kansen voor om te scoren en komt er zo'n zacht balletje!

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk ff naar de situatie waar hij zich negen van de tien keer in bevond. :{ Vaak tegen twee of drie man alleen voorin. PSV hield, zoals ze vaak doen, veel man achter de bal en Koné was de enige die echt diep stond. Dan heb je het gewoon heel erg moeilijk en vind ik dat hij nog erg sterk aan de bal was en zoals Hoosie al zei zijn lichaam goed gebruikte. Ik vond Tardelli alleen zo tergend slecht spelen. Hij wilde het soms ook te mooi/moeilijk doen terwijl hij ook een simpele oplossing had.

Damn, wat was Da Costa trouwens goed zeg. Groot verschil met zijn vorige wedstrijd. :thumbs:

Edit: Zie nu dat je in ieder geval doorhebt dat hij vaak tegen meerdere mensen staat. :9

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Tardelli ging te makkelijk met de situaties om vond ik, hij liet vaak de bal gewoon lopen omdat hij het niet de moeite waard vond om er achteraan te gaan. Kone probeerde veel maar het was moeilijk voor hem omdat hij altijd in de gaten gehouden werd door 2 of 3 verdedigers.

Ik vond eigenlijk de Man Of The Match Gomez, wat een ongeloofelijk goede keeper is dat tog_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina