1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een avond gister, 2 - 2 !!! Ongelooflijk, wat een wedstrijd. Nu op naar zondag!

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zaten er maar 35.000 man (volgens Ten Napel dan)? Vind ik tegenvallen voor zo'n alles of niets wedstrijd. Sfeer viel me ook tegen.

Ajax had absoluut kans op de 4e en 5e, maar Wiese lag 2 keer uitstekend in de weg. Werder had ook nog 4 100% kansen via Almeida (3x) en Klose (1x), had ook maar zo anders kunnen aflopen. Eerste kwartier na rust was drama, de 2-1 was een boost voor Ajax, maar het kon dus niet baten, al staat 3-1 Europees gezien wel.

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  3. gow_rulez

gow_rulez Guest

zegt een f'noorder waar er maar 25.000 man zaten bij een wedstrijd die ze ook meosten winnen:'-(

4. basco

basco Guest

Mijn aller Ajax had gisteren gewoon een grote kans om door te gaan. Maarja als je Roger en Madurodam opstelt, dan vraag je erom. Ten Cate had tijd geleden gezegd: 'Ajax is nog niet klaar voor Roger'. Nou nou die kerel heeft nog helemaal NIETS laten zien. Ja verhaal van Maduro is bekend, loopt erbij met de allures van Beckham en hij heeft de snelheid van een stier. Deze uitschakeling hebben we aan Olaf te danken. Olaf had het natuurlijk al in bremen verneukt, zo dom al na een kwartiertje tegen rood aanlopen. Kan je hem trouwens niet aanrekenen, heeft immers een IQ van een ontkiemende plant.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax had geen kans.. dat weet iedereen, ze waren er misschien dichtbij maar het was ze nooit gelukt. En Maduro was 2e helft zeker wel goed hoor.

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijden gisteren. AZ knokte om door te gaan, waar ze gelukkig in slaagden (wat knap is, aangezien Fenerbahçe niet de minste club is om uit te schakelen) en Ajax won in ieder geval zijn integriteit terug door de fans nog even te laten genieten van een laatste voetbalshow op Europees niveau dit jaar, van de club, in plaats van maar achteruit te zakken en verdere vernedering te voorkomen (zelfs niet na de 1-1).

Goed gedaan, allebei. :thumbs:

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt fuckin bs Tha bomb. Met alle respect maar ajax had wel degelijk een kans gezien de laatste 20 min. Dat de keeper van Werder 2 briljante reacties had is het enige wat Werder over eind heeft gehouden. DE laatste 20 min wankelde Werder flink.

8. basco

basco Guest

Daarbij komt nog is dat die rode kaart van Olaf onterecht was én die bal die niet achter de lijn was geweest in Bremen. En ja we zijn weer genaaid door de UEFA.

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee. We speelden ook gewoon klote in Bremen. Eerlijk is eerlijk en die gasten kregen ook nog behoorlijk wat kansen op de 4 en 5-0 in Bremen.

Rode kaart (al dan niet terecht) en de vele blessures waren de oorzaak van de uiteindelijke uitschakeling.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk. Ajax was niet veel soeps in Bremen. Maar even een voorbeeld : De bal op de lijn in Bremen kreeg bremen mee, leonardo had een vergelijkbare kopbal: Wij krijgen die niet mee. Terecht je zult me der verder niet over horen zeiken. Maar geluk speelt ook mee, voorafgaande waren we vrij kansloos. Maar naarmate de wedstrijd vorderde hadden we een kleine mogelijkheid die voor het zelfde geld wel was uitgekomen .

Werder kreeg ook hier genoeg kansen, benutte ze niet. Jammer dan maar dat maakt de kans niet minde rklein dat ajax was doorgegaan. Dat is voetbal.

11. gow_rulez

gow_rulez Guest

wat lul jij voor n onzin over roger.. wat kan die jognen eraan doen dat hij altijd heen en weer geslingerd wordt? Oke hij moet niet zo als een wijf opspringen.. maar hij is natuurlijk totáál geen linksback

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dan nog moet je weten dat je zoiets niet hoeft te doen, hij is geen jeugdspeler meer hoor ;)

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie hebben het er wel over dat het allemaal niet mee zat tegen Bremen maar naar mijn mening is Ajax gewoon overklast, vooral in Bremen. Over de thuiswedstrijd, knap gespeeld van Ajax, maar als die Almeida iets minder scheef was had ie zo 3 keer kunnen scoren. Het is ook geen schande om tegen Bremen eruit te gaan maar om het nou op ongeluk af te schuiven...

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zo kan je precies hetzelfde zeggen over de paar kansen die Ajax had in de 2e helft, een paar grote kansen maar als ze iets minder scheef waren waren ze door naar de volgende ronde ;)

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @tha messenger (ik was heel traag): Wordt ook niet echt gedaan, ben ik het ook niet mee eens. Wat ik wel belangrijk vind, is dat Ajax een goeie kans had gemaakt als de selectie gewoon compleet was. Het blijft heel triest dat je in een Europese wedstrijd een jongen van 17 op een plek moet zetten waar ie nog nooit heeft gespeeld. Ajax had natuurlijk nooit zo gespeeld zoals gisteren als het resultaat in Bremen beter was geweest, dus de 3-1 is ook niet echt iets waar je wat aan hebt. En wat je zegt, als Almeida een beetje beter z'n best had gedaan..

16. basco

basco Guest

Ach over Roger, die jongen kan toch TOTAAL het niveau niet aan. Ik heb hem sinds zijn komst misschien op 1 goede wedstrijd kunnen betrappen. Zijn techniek valt me vies en vies tegen, alles mislukt gewoon bij hem. En heeft de body van een regenworm, waardoor zelfs spelers als Slory hem qua lichaam zelfs te sterk zijn. En ik zit elke thuiswedstrijd op m'n vaste stek in de Arena, dus ik kan hem vrij goed beoordelen.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Top dat je elke thuiswedstrijd naar Roger kijkt, weet alleen niet naar welke thuiswedstrijden gaat. Roger heeft dit seizoen 8 keer gespeeld in de competitie, waarvan 6 keer in de basis en 2 keer als invaller. Van die 8 wedstrijden waren er 4 thuis. Van die 4 wedstrijden speelde hij 2 keer in de verdediging. En even voor de duidelijkheid, Roger is een middenvelder die aanvallend is ingesteld, met een goede traptechniek (werd bekend bij Espanyol vanwege zijn doelpunten van verre afstand (3x van meer dan 50 meter) maar geen geweldige techniek. Bij Ajax speelt hij dus niet in zijn eigen rol (vrij man op het middenveld, als spelverdeler). Roger heeft nog helemaal niet laten zien wat hij kan. Wat hij wel heeft laten zien zijn 2 goede wedstrijden (Vitesse thuis al beste voorbeeld, waar hij ook scoorde), en dat is natuurlijk veel te weinig. Het is geen linksback en zeker geen centrale verdediger (wat hij dus nu enkele malen heeft moeten spelen en flink faalde).
    Ben benieuwd wat Ajax met hem doet, hij is transfervrij gekomen en ik meen voor 1 jaar contract. Het is duidelijk dat Ajax hem nu niet echt kan gebruiken, Sneijder speelt daar nu uitstekend.
    Al kan ik niet ontkennen dat hij wel erg kinderlijk zich foppen.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop dat ze zijn contract verlengen. Nu speelt sneijder daar nog, maar is dat volgend jaar ook nog zo? Zo ja, dan is sneijder het jaar daarna weg.

Ik vind het jammer dat hij op voor hem totaal vreemde posities moet spelen, want zo kan hij gewoon niet laten zien waar hij toe in staat is.
    Vond hem trouwens niet eens zo slecht spelen bij Werder uit.

19. Dioxic

Dioxic Guest

Als Sneijder weg gaat mag Ajax weer opnieuw beginnen, ze moeten de sleutelspelers wat langer proberen te houden ipv gelijk naar een topclub te sturen. Wie zal Sneijder volgen, Huntelaar, Babel? Dan mag Ajax het al helemaal vergeten

20. basovich

basovich Guest

AZ-Ajax

en wat denken jullie, de strijd om de 2e plek?!

*ff om dit ajax gezeik eruit te halen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina