1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge jonge het zit ons niet mee met de scheidsrechters! 1-1 jammer, had toch graag willen winnen! Hoor je van gaal zow: dit is een subtopper! hij moet z'n bek houden...

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hadden ze ajax moeten laten winnen, yeah right...:{
    Ajax speelde gewoon zeer onsportief imo, kijk die Wegereef, daar kun je het ook over hebben. Maar ik vind het altijd zo laks om de scheids de schulde te geven. Voetbal doe je toch met je team you know, als het niet loopt, dan loopt het niet. Dan het doelpunt van AZ, dat is discutabel ja, die beslissing die Wegereef nam toen. Maar die rode kaart van Davids is meer dan terecht.
    En dat AZ 1 kans had is helemaal bull-shit gelul natuurlijk. Jenner had o.a. een hele grote kans en Martens. Overigens moet ik wel zeggen dat ze wel betere seizoenen hebben gespeeld dit seizoen. AZ stond een beetje te klungelen maar ik denk dat een gelijkspel gewoon terecht was. Maar beide ploegen kunnen het kampioenschap nu wel vergeten.

3. basco

basco Guest

Nou Nou ik zei 1 kans, jij zegt 2 kansen. Wat zit ik er toch enorm ver vandaan zeg. Jezus man. En dat nog met een man meer, dat vind ik ronduit kansloos. En ja vind je het logisch dat het voetbal bij ajax niet loopt als je beste speler van de eerste helft een rode kaart krijgt. Leer nadenken aub. Deze nederlaag schrijf ik helemaal op het conto van die kutwegereef, die er een kaartenregen van maakte. En dan helemaal in het begin van de wedstrijd staat die verneukte Louis al met drie vingertjes in de lucht, alsof ie na die 1-1 nog niet genoeg heeft gekregen.

4. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger wedstrijd , bagger scheids =(
    Ik zie hier toch echt duidelijk een overtreding :x

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    O.M.G. Son of a **** die scheids!

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leer lezen, dat zei ik niet.;)
    Als je rood krijgt is het een ander verhaal ja, maar ze hadden het toch ook in de 1e helft al kunnen beslissen?
    En als het niet loopt, ik zeg dat die rode kaart terecht was. En als je 2 keer geel krijgt en meerdere mensen nog vaker geel, dan loopt het toch niet? Zijn we het daar over eens? Maar jij zegt nu indirect dat jij het gelijkspel afschuifd op Wegereef die Davids een rode kaart gaf. Maar die was gewoon terecht.
    Eerst schoffelt de beste man die ik een geweldige speler vind normaal gesproken Jenner onderuit wat echt niet op de bal was, en daarna zorgt hij ervoor dat Dembele heb niet passeert op 'zijn Davids'. Waarom denk jij dat hij de pitbull genoemd wordt en in zijn leven al net zo veel gele kaarten heeft gehaald als heel Ajax bij elkaar? Hij moet zich gewoon inhouden, en dat doet hij niet, en nu krijgt hij rood en dan is het van "Ooh, kutwegereef..", dat doelpunt van AZ was rommelig maar die van Ajax ook.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wegereef floot de eerste 30 minuten allemaal tegen az. en lol @ de ajacieden die ik alleen heb gehoord na de goal.

edit: alle gele kaarten waren terecht. en waarom werd in godsnaam ruud vormer erin gezet? van gaal is een beetje de weg kwijt de laatste week (ook al totaal verkeerde opstelling tegen fener).

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wegens de vele geblesseerden.

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het was niet nodig om hem erin te zetten, tenzij jaliens geblesseerd was. van gaal nam nu wel erg groot risico om 1 op 1 achterin te spelen. en hij had gijs luirink ook nog de hele tijd warmlopen. daarnaast was het weer een grote fout om met arveladze/koevermans/dembele te spelen, dit heeft nooit goed gelopen en zal het ook nooit doen. begin gewoon met martens!

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had met Martens moeten beginnen.
    Maar hij speelt ook bijna heel het seizoen met 4-4-2 nu weer 4-3-3, dus zo volg ik hem ok niet. Maar hij doet nooit zomaar wat, maar k ben heel erg benieuwd naar de persconferentie.

11. basco

basco Guest

Martins had na fener thuis gezegd: ik denk dat ik nu wel het ongelijk van de trainer heb bewezen. Zulke uitspraken pikt Louistje nooit, met z'n enorme ego. Martens zal er dus wel een paar wedstrijden naast staan.

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    oh? waarom?

discutabel betekent dat er ruimte is voor discussie. Als jij hier nog ruimte ziet voor discussie, neem ik jou nooit meer serieus.

kijk vanavond nog maar eens naar de samenvatting, kan je zien dat Davids hem helemaal niet raakt (bij de eerste kaart). De 2e kan ie inderdaad geven.

Scheidsrechter was een schande. Regelrechte schande.

13. basco

basco Guest

Timmeh is gewoon een lampje, die spreekt natuurlijk alles tegen wat wij zeggen. Maar hij zal wel opgelucht zijn na dit gelijkspel, anders had zijn pisvee pas echt voor lul gestaan na die 15 punten voorsprong.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Diezelfde scheidsrechter floot alles tegen in het 1e half uur zoals al gezegd had. Verder had ajax zoveel overtredingen nodig dat die rode kaart niet kon uitblijven. We hebben het aan Louis te danken dat we deze wedstrijd niet winnen, Vormer erin zetten en 1 op 1 gaan spelen gaat er bij mij niet helemaal in. Ook had Martens idd vanaf het begin moeten spelen.

15. basco

basco Guest

Kerel alles in de 1e helft mee is super overdreven. En wat hebben wij aan een vrije trap meekrijgen op de helft van AZ. Als AZ boertje zou ik toch liever een rode kaart hebben voor edgar, dan een vrije trap op de middellijn. (plus die overtreding op stekelenburg)

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jaliens was licht geblesseerd, en zou eerst helemaal niet meedoen.
    Heb de wedstrijd niet gezien, alleen een aantal dingen van gehoord, dus ik zal vanavond eens kijken.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Idd, kijk ook maar op teletekst van ned 2 (825)...

18. basco

basco Guest

Daarbij komt dat ik super veel spreekkoren hoorde. Ook over Wesley Sneijder's moeder. Dacht dat het dan stilgelegd werd.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor AZ, ik ben geen lampje at all.
    En Ajax speelde onsportief vanwege al die gele kaarten, doh.

En @ Lekkerbek over doeplunt AZ.
    De Zeeuw gaat wel door op de bal, niet bewust op de keeper hoop ik, anderes had hij afgekeurd moeten worden.
    De keeper had hem denk ik niet goed beet, maar het kan ook zijn van wel, en dat de Zeeuw hem dus uit zijn handen trapte. Zal vanavond het eens goed bekijken bij de samenvattingen.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar als je het zo bekijkt, is het toch gewoon onverdient die 1-1? =(
    Btw, vanavond AZ - Ajax spelen via Pro evo 6?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina