1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die spreekkoren van de kant van az waren gewoon de gebruikelijke zoals wegereef is de hoer van amsterdam maar de ajacieden gingen echter te ver met hun spreekkoren. het helemaal niets in alkmaar was trouwens lachwekkend.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "Fc Wegereef 2 - Ajax 1"

Ten Cate na afloop

2 keer maffe gele kaart en een doodschop voor je keeper door laten gaan is niet hetzelfde als 2 keer een uitbal verkeerd geven en 1 keer geen corner geven van het schot van jenner. :emo:

zoveel overtredingen nodig? de helft was niet eens een overtreding
    Vormer was niet eens de man die perez zou moeten dekken, dat zou "de hakkelaar" de zeeuw moeten zijn
    Weet je wat er bij mij niet in gaat? Dat jij, als coach, tegen 10 man en een 2 mans middenveld niet 1 op 1 achterin zou spelen. Je lijkt wel een psv-er man. Bah :emo:

Helemaal niets in amsterdam na de 1-1, dat is pas lachwekkend

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat bedoelt hij met Wegereef? Je ne comprends pas.. :)

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tweede kaart is helemaal terecht. Davids raakte Dembelé en niet de bal. Eerste kaart had nooit gegeven mogen worden, net als dat Wegereef er nooit had mogen staan. Ik kan me herinneren dat-ie al eerder een topper heeft verpret met zijn 'show'. Bovendien kan ik zijn laatste goed gefloten wedstrijd niet meer heugen...

Maar goed, mijn club speelt 3-3 in Den Haag. Sja, wel onze angstgengner (sinds '91 niet meer gewonnen), maar toch een 1-0 en 2-1 weggegeven. Charisteas komt zijn woorden na en raakt op schot, komt nu zelfs dicht bij Huntelaar, haha. Jammer dat die volley er niet in ging op het laatst. Verder moet er volgende week gewonnen wordne van Roda en dan moeten de play-offs binnen zijn.

PSV lijkt kampioen.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    klassiek geval van teletekstjournalistiek om een oud AZ trainer maar even te quoten. Zeker de helft van de gele kaarten was onterecht, daarnaast had AZ er toch ook enkele mogen hebben.

het is heel simpel. Hij komt met gestrekt been op de keeper af en trapt de bal uit z'n handen. Dat Wegereef zijn beslissing nog verdedigd (zie teletekst) betekent dat die vent echt niet geschikt is voor dit vak. Wat een lapzwans.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wegereef scoorde voor Az nadat hij davids, die de 1e helft jenner in zijn broekzak had trouwens.....34 jaar en 3 keer sneller bij een actie die jenner begon....respect, rood gaf.....een enorme aderlating bij Ajax

En dat doelpunt van Az....ja heeft dat nog uitleg nodig?

7. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    killaz was jij degene met dat spandoek oud overdie ofzo? hoe kan je nou voor ajax zijn als je in alkmaar woon.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat is dat nou weer voor een gelul....dat ik in alkmaar woon heeft er niets mee te maken dat in voor ajax ben....:emo:
    ik zat niet in het stadion maar zat voor de buis met tele 2.

9. basco

basco Guest

Omdat Ajax een topclub is en AZ niet

10. basco

basco Guest

Doe je gekleurde bril eens af! Ik hoorde ook spreekkoren over de moeder van Wesley Sneijder. De ajax supporters gingen te ver zei je?:lol:

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is zo top aan dan? Weer geen kampioen. Weer uit Europa....
    Een grote bek voor het seizoen (met Stam en Huntelaartje worden we wel ff kampioen). Aanpassen aan elke tegenstander (zelfs ADO). En vervolgens altijd smoesjes. Nu weer de scheids, dan weer blessures..als ik over lucky ajax praat, krijg ik altijd dat verhaaltje over "geluk dwing je af" te horen. Maar bij verlies is het altijd iemand anders...

Vind sowieso dat er nu maar een Nederlandse topclub is, en dat is PSV.

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zo praat elke club. ik betrapte zelfs PSV er twee weken geleden op.

13. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    wegereef, ******lijer vind ik toch ff wat erger.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2

Helemaal gelijk! Hoewel AZ ook richting de status topclub gaat, vooral als je ziet dat AZ naast PSV de enige club is die het goed doet in Europa.

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De 1e kaart van voor de "pitbull" kan je aan twijfelen maar die 2e was gewoon geel, dus 2 maffe gele kaarten slaat nergens op alkmaarder :'-(
    Het doorgaan van de zeeuw op de keeper/bal heb ik niet helemaal goed gezien aangezien ik in het stadion zat.

Om zoveel risico te nemen tegen 3 snelle aanvallers gaat er bij mij niet in nee. Ajax bleef gewoon met 3 aanvallers spelen dus waarom zou je dat veranderen terwijl het in de 1e helft goed stond. Sneijder werdt er zelfs uitgehaald dus waarom nog een verdedigende middenvelder erbij?

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oordeel zelf:

Kaart 1 Davids

Kaart 2 Davids

Kaart 1 is onterecht. Volgens mij raakt Davids hem niet (ben niet 100% zeker, geen close-up helaas), maar de 2e is geheel terecht. Dembele was eerder, Davids raakt Dembele en niet de bal, dus geel. Die eerste is - als Davids hem überhaupt al licht aanraakt - absoluut geen geel.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kaart 1.. Daar raakt hij hem op het einde nog denk ik als hij z'n voet omhoog doet. En kaart 2.. Volgens mij raakt hij Dembele geneens. :eek:

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jawel, bij kaart 2 raakt hij Dembele echt wel. Hij blokkeert met zijn linkerbeen de loop van Dembele, die daarna natuurlijk valt. Indien hij niet was geraakt stond alleen Stam er nog.

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Voor allebei kan hij hem geven.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis iets bij jou avatar The messenger : Een AZ bril. Die je overduidelijk op hebt

1 is echt geen gele kaart, dat die idioot hem geeft zegt meer over die achterlijke knurft dan over de overtreding

2 tjah ik kan me nog enigsinds dat hier voor geel gegeven wordt.

Dat die Wegereef nog scheidsrechter is, is wonderbaarlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina