1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jij ook al? sommige mensen hier zijn echt te :emo:
    Dat ik uit alkmaar kom heeft geen reet te maken of ik wel of niet voor az ben, ik ben al me hele leven lang voor ajax......en ik hoor tenminste niet bij de 85 % die in het DSB stadion zit sinds het moment dat AZ is gaan voetballen, en dat is amper 6 jaar geleden. Kansloze mensen dus....hier X1, X2 en X3 zegt het zelf tegen hun eigen publiek: "Ajax publiek, Ajax publiek"
    Beetje kansloos, net als sommige opvattingen hier :emo:

en je gaat achterin 1 op 1 spelen tegen 10 man om meer druk te creëren.
    De verdedigende middenvelder zal in die situatie de vrij man zijn om op te bouwen om zo dembele/lens/arveladze/koevermans te bereiken.
    Logischer dus dan jij die twijfelt of die 1e geel niet terecht was, er was niet eens contact

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  2. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea heeft jammergenoeg de League Cup gewonnen :mad:, 2-1

Wel eng, Terry ging knockout, hij werd vol op zn hoofd geraakt tijdens het wegkoppen van een bal. Aan de zuurstof enzo, hij is afgevoerd op een brancard. Er was ook nog een vechtpartij(tje) tussen Mikel en Touré, allebei rood. En ook Adebayor kreeg een rode kaart. De blessuretijd heeft in totaal 10-11 minuten geduurt.

3. basco

basco Guest

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Was jij niet gebant:+

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tao, hou je ff een beetje in aub ;)

Ik kan de kaarten persoonlijk wel begrijpen. De 1e blijft echter moeilijk te zien.. Straks nog ff kijken op Talpa. Goal had natuurlijk wel afgekeurd moeten worden..

6. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een grap man. Wegereef zou gedwongen moeten worden het clublied van ajax te zingen de eerstvolgende wedstrijd terwijl die aan zn fluitje opgehangen is aan een lichtmast. Wat een partijdige gozer is dat zeg! Echt alles in het voordeel van AZ gefloten. Davids z'n eerste kaart is gewoon een grap. Dat zou nieteens een vrije trap mogen zijn. Eerder geel voor een schwalbe. En die goal is al helemaal van de zotte. Op staande voet ontslaan!

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben absoluut meer voor Ajax, altijd al geweest, maar de eerst gele kaart vindt ik terecht. En waarom? Omdat ik het feit of iemand wel of niet geraakt wordt niet de hoofd vraag vindt of iemand wel of geen kaart moet krijgen. In mijn ogen kun je voor intentie ook al een kaart geven. Je ziet duidelijk dat Davids geen enkel oog voor de bal heeft, en we de intentie heeft Jenner neer te halen. Die overduidelijke intentie is bij mij al genoeg voor een kaart. Overigens verdiend Jenner bij geen contact ook een gele kaart voor een swalbe. Ik bedoel, als iemand met 2 gestrekte benen van achteren inkomt met de overduidelijk intentie om iemand keihard het ziekenhuis in te trappen, maar de ander springt net optijd op en ontwijkt de tackel, dan moet de eerst genoemde in mijn ogen ook gewoon onherroepelijk rood krijgen en van het veld gestuurd worden. Maarja goed, dat ben ik.

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    De kaart is een bestraffing en je kan nooit bewijzen wat iemand voor intentie had. Davids eerste bedoeling was de bal veroveren, niet hem het ziekenhuis in te schoppen. Bovendien kan je niet bij elke gemiste tackle een gele kaart geven...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wtf?

Zet AZ maar eens tegen Bremen en dan liggen ze er ook uit. Feit.

Verder dat gejank over arrogantie van de Ajax kant vind ik maar naïef, kijk eens naar Louis, die idioot is de meest ontspoorde en arrogante idioot in het Nederlands voetbal.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wegereef net op Talpa:'-(

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat een slechte scheids die Wegereef .. "Geen gestrekt been" Flikker toch op man :confused: Echt

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nouja zeg, wat een geblunder van de arbitrage zeg. De 1e geel van davids sloeg echt nergens op. De 2e, nouja ok die was terecht maar komop zeg wat een blinde idioot die scheids. Zelfs bij het laten zien van de beelden ziet hij het nog niet. En dan die goal van az zeg. "Ik zie daar geen gestrekt been in."|:- Wat een idioot. Die vent moet echt ontslagen worden.:mad:

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    idd, wat een kneus. hij maakt het alleen maar erger.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Lol 3 posts in dezelfde minuut.. Die eerste kaart was zeker onterecht die 2de was gewoon goed .. MAAR DAT DOELPUNT, hoevaak moet die het nog zien en zeggen "Geen gestrekt been" ??

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Net idd de beelden gezien. Raar mannetje die Wegereef. En Louis is inderdaad ook echt een zak stront :) Had hem wel eens willen horen als het andersom was geweest...

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is ook zacht uitgedrukt zeg..
    Ik snap echt niet hoe hij in zijn stomme kop kan krijgen om zulke kaarten te geven of niet te geven. Ach jah laat ik er maar over ophouden is tog niks meer aan te doen|:-

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, een gemiddelde amateurscheids is veel beter. Ontslaan die man, net zoals bijna alle Nederlandse scheidsen, ik vind het niveau sowieso erg slecht.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, een bestraffing. Klopt, maar je bestraft toch voor de tackel, niet voor het resultaat van de tackel? En je wilt mij toch niet vertellen, dat jij niet kunt zien aan de actie van een speler wat zijn intentie is? Je ziet toch of het de speler z'n intentie is om wle of niet de bal te spelen? Zoals die gele kaart voor Babel, dat was gewoon bull. Je ziet die jongen rechtstreeks met zijn been naar de bal gaan, en de bal van richting veranderen. Waarom moet een tackel in godsnaam raak zijn, voordat je hem kan bestraffen? Zoals ik zeg, je bestraft vanwege de tackel, niet vanwege het gevolg van de tackel.

Pijnlijk veel fouten trouwens die Wegereef, en wat een knuppel dat hij z'n fouten niet durft toe te geven. Die tackel van de Zeeuw was abnormaal, goal had nooit goedgekeurd mogen worden. En dat moment van Sneijder, die bijna doorgebroken was aan het einde van de eerste helft... Damn...

19. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Op het punt dat je dacht dat het niveau niet lager meer kon... niet normaal zeg, ik hoop echt dat ze bij de knvb eens wat aan het niveau gaan doen. Dit slaat gewoon nergens op namelijk. En dan Van Gaal achteraf idd, als de scheids tegen hem zou fluiten dan heeft ie wel een grote bek maar nu: daar kan je als trainer beter niks over zeggen. Lazer toch op man. Kan niet wachten op het commentaar van Jan Mulder vanaaf ;)
    Tja, kampioensschap beslist helaas

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wegereef en bijna elke Nederlandse scheidsrechter kan van mijn part doodvallen. Hetzelfde geld voor die AZ symparthisanten die opeens voor AZ zijn omdat ze zo "goed" zijn, ben blij dat jullie geen "fan" meer zijn van Ajax, want fan ben je nooit geweest, stel arrogante klootzakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina