1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helaas twee jaar voordat ik mijn eerste wedstrijd bezocht:emo:

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je zegt het zelf ook al, moeilijk maar het kan dus wel. Waarom zijn ze anders naar dit apparaat gegaan en niet meer gewoon de spelers die balletjes laten trekken maar zo'n Hansworst die alleen maar kijkt naar de commerciële belangen?

Het is ook wel erg toevallig steeds dat de topclubs tegelijk uit en tegelijk thuis moeten spelen. Ik heb de loting al een paar keer goed kunnen voorspellen en dit hoort toch echt niet te kunnen. Deze halve finales zelfs ook nog met thuis en uit goed voorspeld en kan het nog onderbouwen ook. NAC verloor namelijk met 8-1, dus gaan ze die niet tegen Ajax laten spelen, omdat die het soms lastig hebben met NAC. Ajax heeft het juist traditioneel makkelijk met RKC, dus dit is de ideale loting vanuit commercieel oogpunt.

Wat NAC Breda fan zegt over dat topclubs sinds 2004-2005 niet meer tegen elkaar hebben gespeeld, behoudens finales dan, zou best nog eens waar kunnen zijn want ik kan me geen recente wedstrijden van topclubs in de beker tegen elkaar herinneren.

En dan gaat die Genee ook elke keer weer zitten roepen dat het niet beïnvloed kan worden. Dat ze het doen, is al erg genoeg, hou er verder dan je mond over:mad:

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het even nagekeken en de laatste keer dat twee topclubs elkaar troffen voor de halve finales was in de achtste finales van het seizoen 2004/05: AZ - Feyenoord (1-:cool:. Maar ja, in dat seizoen werd AZ nog niet echt gezien als een ploeg die bij de Top vier hoorde.

De laatste ontmoeting tussen twee ploegen uiit de traditionele top drie was al veel langer terug: het seizoem 2001/02 (!) De kwartfinale tussen PSV en Feyenoord.

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet geheel waar. 2004/2005 was ook Feyenoord-PSV. 1-0 Kalou, 1-1 Robert meen ik. PSV won na pingels, Lucius schoot nog de winnende binnen. Was de kwartfinale. Neemt niet weg dat het lang geleden is.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  5. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, dat was in de halve finale herinner ik mij. In de kwartfinale speelde Feyenoord namelijk tegen NAC.

Maar wanneer de top drie doet wat van ze verwacht wordt, halen ze alledrie de halve finale, waardoor ze noodgedwongen tegen elkaar moeten spelen.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En in 2004-2005 was dat ook het geval, want ik kan me nog herinneren dat Ajax in de kwartfinale tegen Heerenveen moest en die wonnen ze. Dus dan had je al 3 halve finalisten en die kunnen elkaar dan niet meer ontlopen.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee dat was weer vorig seizoen:)

In 2004-2005 speelde Ajax tegen ADO Den Haag in de kwartfinales, en dan in de halve finale tegen Willem II

8. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, Ajax speelde in het seizoen 2004/05 wel tegen SC Heerenveen in de beker, maar dat was in de achtste finales.

Gaat nu niet lekker met NAC trouwens :mad:.
    FC Groningen 1-0 NAC Breda
    Fledderus 5'

9. basovich

basovich Guest

1-1;) 49. De Graaf (schot)
    assist Zonneveld

PSV 2-0 na 20 minuten, nu nog steeds..zal wel goedkomen:).

10. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    :mad:

FC Groningen 2-1 NAC Breda
    5' Mark Jan Fledderus
    49' Edwin de Graaf
    67' Erik Nevland

Overige Tussenstand:
    Vitesse 2-1 Excelsior

Afgelopen:
    PSV 2-0 RKC Waalwijk
    Willem II 0-0 Sparta Rotterdam

11. basovich

basovich Guest

domme overtreding van Zonneveld zeg!!

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona 2-1 verloren van Sevilla, lekker dan....\o/

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klote Sevilla :mad:

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    O ja, klopt. In het Zuiderpark. Toen zong het publiek van ADO nog van 'Martin Jol, die wordt geen Jood', omdat er geruchten gingen dat hij toen de nieuwe trainer van Ajax zou worden, terwijl Jol eigenlijk Hagenees is. Dat vond ik dan weer wel een grappige vorm van spreekkoren :D

Uiteindelijk werd Danny Blind dus de nieuwe trainer.

Dit vind ik dus zo dom! Verliezen in de Euroborg kan altijd, ik had hier eigenlijk al rekening meegehouden. Maar ik had ook rekening gehouden met een overwinning volgende week tegen Heracles en dat wordt nu natuurlijk nog een stuk moeilijker :mad:

Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij geschorst is, want we hebben hem hard nodig de komende wedstrijden met:
    - Heracles
    - SC Heerenveen
    - PSV
    - Ajax
    - AZ
    - Roda
    - FC Twente
    nog voor de boeg te hebben.

Het lijkt wel alsof NAC het nu heel goed doet, maar helaas weten de fans ook wel dat we nu nog niet echt lastige tegenstanders hebben gehad. Na de winterstop hebben we alleen maar van clubs gewonnen die de nacompetitie willen ontlopen, behoudens Feyenoord dan. Maar van NEC, FC Utrecht en FC Groningen is allemaal verloren. Het zou zomaar kunnen dat NAC straks op 41 of 44 punten blijft hangen.
    Je zal ook weer net zien dat Alvès terugkeert als ze tegen NAC moeten =( :+

Maar aan de andere kant, Intertoto spelen, is ook niet verkeerd als ik terugdenk aan wat er vorig jaar en het jaar daarvoor is gebeurd :)

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Klote Barcelona lijkt me meer op zijn plaats?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, retteketet.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    AZ!8)

OMG, als Ajax en AZ verliezen vanmiddag dan staat Twente gewoon 2e..

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hoeveelste staan ze nu dan?

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Luizak.:cool:

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ