1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damn ziet er kut uit...=(

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dan.

Ja, om 1uur\half 2 wordt ik normaal pas wakker en dan is het alleen maar kutter om met een kater aan te horen dat Ajax weer achter staat ofzo. :+

@Mtthz: Velvet Revolver _O_

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik wens leonardo en de medische staf veel succes :emo:

de 3e al, zijn die knieën niet gewoon van knexx ofzo? :emo:

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit ging niet bepaald vanzelf, Breuer gaat vol met zijn been ertegenaan. Niet met opzet, dat bedoel ik niet te zeggen overigens.

5. mars15

mars15 Guest

Die zal wel pijn hebben

6. Dioxic

Dioxic Guest

Jij zal ook wel pijn hebben, waar was je trouwens al die tijd :emo:

7. mars15

mars15 Guest

Ik heb geen pijn. heb een leuke dag vandaag gehad :+
    Was een maand op wereldreis :+

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wereldreis op mars zeker :+

Maar ik vind het wel jammer voor Leonardo. Hij heeft mooie dingen voor NAC gedaan en nu hij dan eindelijk een nieuwe kans krijgt bij de top, scheurt hij zijn kruisbanden.

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    8 punten achter op psv, dat gaat niet meer lukken.

playoffs az - feyenoord en ajax - fc twente

Wij worden dus weer de dupe van die klote playoffs, alleen maar te verliezen en niets te winnen.

10. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    net alsof jullie al veel kans hadden op het kampioen schap het was 7 punten verschil dan moet PSV in 7 wedstrijden 8 punten verliezen (doelsaldo) dat is vrijwel onmogelijk al.
    Maarnu laat je vrijwel weg ja, en hoezo alleen maar verliezen bedoel je dat feyenoord toch wel wint??

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, Real madrid 1-1 Getafe..... ze stonden achter maar bij d 45ste minuut nam V.Nistelrooy de penalty en staat het gelijk.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    1. op een gegeven moment was het 4 of 5 ofzo, toen kon het nog, maar je hebt wel gelijk dat de kansen voor deze speelronde ook al niet groot waren.

2. als je als nummer 2 eindig had je twee jaar geleden zowiezo CL, nu niet, oftewel je hebt alleen maar te verliezen. Net als vorig jaar toen AZ ook 2e werd.

13. basovich

basovich Guest

marsreis du :cool:..

lekker, nu al bijna zeker dat psv kampioen is:)..

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Real Madrid 1-1 gelijk gespeeld tegen Getafe, lekker dan....\o/

15. Dioxic

Dioxic Guest

Ik heb de wedstrijd ook gezien en ik moet toch wel zeggen dat de tegenstanders wel onwijs veel geluk hebben ook, Real Madrid maakt gewoon kutseizoen door maar de potentie is er wel en de juiste spelers. Volgend seizoen moet Real Madrid er echt wat van maken, een latbal van Beckham, die Cassano die neit afrond maar die moet nog in ritme komen, en De La Red met de kans.

Ik vond Robinho overigens echt onwijs goed spelen, hij was heel goed in vorm maar deed alles behalve scoren. Ze moeten de titel vergeten en zorgen dat ze in de eerste 4 eindigen voor CL en Bayern eruitknikkeren.

Barça heeft gisteren overigens ook een heerlijke wedstrijd gespeeld, 3 rode kaarten, Ronaldinho een penalty missen en vanuit voorsprong op achterstand komen en verliezen.

Je kunt niet altijd winnen en Ronaldinho is geen god
    Sevilia kampioen :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2007
  16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het was op een bepaald moment nog maar drie. En aangezien Ajax nog tegen PSV moest, en PSV nog bijvoorbeeld tegen FC Twente moest en NAC-uit. Het was mogelijk....maar nu eigenlijk niet meer:mad:

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lees eens verder dan je neus lang is, dan weet je waarom ik die zeer simpele en onbenullige reactie plaatste. Het is namelijk een exacte kopie van een post (met uitzondering van de bevattende info) 2 pagina's terug waarin een Real fan zo simpel reageert op het feit dat we verloren met 2-1. Ik vind een gelijkspel tegen een club als Getafe een grotere blunder dan een verlies tegen Sevilla, de nieuwe koploper van La Liga. Ik moest werken, maar van wat ik heb gezien en gelezen heeft het team het helemaal aan zichzelf te danken hoe het spel beeld verliep.

Niet altijd winnen, dat klopt. Waar zeg ik dat? Ronaldinho god? Wat ijl jij? Sevilla kampioen? Wat ijl jij?

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Real gaat deze zomer toch is weer grote aankopen doen, dan weet ik wel zeker dat ze een betere seizoen zullen krijgen. Ribery, C.ronaldo, Fabregas, Robben en Kaka (geruchten, sommige). Maar zullen hoogst waarschijnlijk bij Real toevoegen. Maar daar zijn echt meelopers, wanneer de club zogenaamd de beste is (Barcelona) omdat ze CL hebben gewonnen, en de beste speler hebben. Maar wanneer Ronaldinho niet meer bij Barca speelt en Barca weer slecht is, zullen vele niet meer voor Barca zijn, hoogst waarschijnlijk jij ook niet Pascal.

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen elk seizoen dat het hun seizoen word omdat ze weer eens van die grote aankopen heeft gedaan. De teamgeest daar is volgens mij echt 0, omdat al die sterretjes een te groot ego hebben. Het is nooit goed om een sterrenelftal te hebben.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Al sinds ik op Xbw zit, is Pascal al fan van Barça...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina