1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, die hoef ik ook niet in het team, eerder iemand als Gomes inderdaad, vooral in het buitenland zwaar ondergewaardeerd. Maar dat Dida gebeuren kwam van voetbalzone.nl volgens mij, en die site kun je toch al niet al te serieus nemen vaak.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijf ik Timo Hildebrand van Stuttgart een goede keeper voor Barcelona vinden. Buffon zou ook niet onwaarschijnlijk zijn. Hij wordt wel vaker in verband gebracht met andere clubs, waaronder Real Madrid, maar ik geef toch de voorkeur aan Casillas.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Timo Hildebrand is wel een van de betere keepers imo. Vreemd dat hij nog maar bij Stuttgart speelt. Gomes lijkt me ook een uitstekende keus voor Real. Maar goed, Cassilas is toch ook nog wereldklasse. Misschien wel de enige speler van Real die een constant niveau haalt.

4. Dioxic

Dioxic Guest

Hier de bron over Dida

Dat meldt Football Italia, een Italiaanse krant. En de website Voetbalzone

Zelf vind ik het ook maar een vage transfer.

5. gow_rulez

gow_rulez Guest

ja kunnen ze net zogoed valdes laten staan.. dida is nog matiger op t moment

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jammer van Dida. Ik ben al iets van 10 jaar fan van Barca omdat het altijd een beetje een Nederlandse club is geweest (door de spelers en coaches) hoe ik het zie :) en omdat ze gewoon altijd leuk en goed voetbal hebben laten zien naar mijn mening. Hierdoor zie ik ook liever een andere keeper verschijnen, er zijn idd genoeg betere keepers dan hem op het moment...=(

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vanavond Valencia - Inter :x Me so scared.

Please God, make it happen!

FORZA INTER!!!!!!!!!!!!!!

8. Dioxic

Dioxic Guest

Inter is kampioen in eigen land dat is zeker maar je merkt ook heel goed dat ze gewoon weinig concurrentie hebben. Milan is op halve kracht, geen Juventus, anders krijg je geen 2 tegendoelpunten thuis. Maar ik hoop het beste voor Inter.

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    kk straal toch een eind op joh.

Barca het Chelsea van Spanje. Zeker Zidane, Ronaldo, Beckham, Baptista etc etc vergeten. Elk jaar weer voor 100 miljoen kopen en maar dramatisch voetballen. Ondertussen een schuld van een miljard euro en dan nog de banden met die nazi Franco. Supporters die de uitdrukking `je club in uitwedstrijden` supporten niet kennen en natuurlijk die walgelijke vlaggen met dito hakenkruizen en white power tekens.

Zeker weten net zo nep als Barcelona. Misschien nog wel nepper.

10. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat al die neppe clubs, chelsea, real madrid, barca, etc.

11. basovich

basovich Guest

right..:emo:

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Duidelijke zaak!

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Madrid is inderdaad een schijtclub. Een en al arrogantie en vergane glorie. Alleen maar overschatte kutvoetballertjes (op een paar na).

Nee, doe mij Ajax, Inter en Liverpool maar :)

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken we vanavond jongens, op Anfield? Vanaf de eerste minuut vuurwerk, een mooie wedstrijd en een zege van Barcelona? Of achterover leunen van Liverpool en een onmachtig Barcelona, dat de saaie wedstrijd niet weet te winnen? Ik hoop natuurlijk heel erg op een spektakel, verlengen zou geweldig zijn.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat hoop ik, weet niet of het ook echt gebeurd. Denk niet dat Barca over zich heen laat lopen.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat ze in Engeland zo belangrijk vinden, is initiatief bij de thuisclub. Achterover leunen hoort daar dus niet bij, en als dat dus ook niet gebeurd dan hebben we misschien nog wel eens kans. De kans is klein, maar hij is aanwezig.

17. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik vanvond die ronaldinho met zn paarden.... zie huilen vind hem echt zo'n arrogant poepkind

Kan nog wel es moelijk voor rijkaard gaan worden als ze er uit gaan ze staan ook al geen 1ste meer

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Prima dat je je mening geeft, maar kom ook met argumenten want hier hebben we niks aan?
    Waarom vind je hem dan zo arrogant? Doordat hij plezier heeft in het voetbal en leuke truukje laat zien op het veld? Doordat hij de mensen die hij dolt voor gek zet op tv?

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wanneer iemand het zegt, dat Real een neppe club is, is het dan echt zo? Doe normaal, gozer! Is altijd leuk als een club grote aankopen doet, want dat verandert grotendeels het spel. Real is de rijkste club, dus wat doenen ze met het geld, SPELERS KOPEN! Dat zou elk club doen met veel geld...|:-

Barca is een mooie club, maar iedereen laat alleen Ronaldinho's mooie spel zien, maar het mooie spel komt ook van de andere spelers (gewoon heel Barcelona).

Die reactie's zijn toch niet nodig, van 'Real is een schijtclub'. Nou deze 'schijt'club is de beste club ooit tot nu toe...:{

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  20. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een te grote Hype geworden hij heeft te veel kapsones gekregen en hij is echt wel een goede speler maar niet een wereld speler.
    Hij dolt wel mensen maar ga jij maar eens een potje straat voetbal kijken daar gaat het alleen maar om vernedering en niet om te winnen dus krijg je veel minder truckjes voetbal.
    Maarja dat is mijn mening.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina