1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

robben ook weer gescoord:)..

hier de standen van deze avond, weten jullie ook wie er door zijn:9..
    Liverpool 0 - 1 Barcelona
    Chelsea 2 - 1 FC Porto
    Valencia 0 - 0 Internazionale
    Olympique Lyon 0 - 2 AS Roma

zijn Roma, Valencia, Liverpool en chelsea nu door? dan heb ik het wel goed:9..

2. Dioxic

Dioxic Guest

ja alle 4 die clubs zijn door

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Unglaublich zeg. Liverpool had het wel verdiend over twee wedstrijden gezien, maar ik vind het nog steeds een grote verassing.

Ik vind het eigenlijk nog verassender dat Olympique Lyon er nu al uit ligt. Tegen Roma nog wel, dat is toch niet echt een club waarvan ik zo'n prestatie verwacht zou hebben.

4. basovich

basovich Guest

idd mooie prestatie van
    Roma
    :)..

*leuk he die spoilers :+..

5. Dioxic

Dioxic Guest

Welkom in het 3e deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een provocerende Marchena: eerst schold en lachte hij Burdisso uit, toen schopte hij hem en vervolgens heeft Navarro Burdisso een gebroken neus geslagen.

Gezien de wedstrijd volledig terecht dat ze er een paar hebben teruggepakt want wat een verschrikkelijke gore k(*&^$ploeg is Valencia. Alleen maar provoceren, liggen, huilen, schoppen, slaan en om kaarten vragen. Echt, wat een smerige k*&^$*(@#ploeg!!!!!!

Inter heeft het natuurlijk aan zichzelf te wijten dat ze niet scoren maar het voetballen werd ze vrijwel volledig onmogelijk gemaakt. En het zit ook NOOIT een keer mee. Als ik dan dat kutChelsea zie winnen vraag ik me echt af wanneer de vloek van Inter eens ophoudt. Echt onvoorstelbaar.

Maar WAT een spanning. Alles kwam er uit na het laatste fluitsignaal. En volledig begrijpelijk zoals Kieft al zei.

Oh ja: Inter werd ook nog een penalty onthouden door zuiver hands van -ik dacht- Albiol.

Zondag spelen we alle frustratie van ons af tegen Milan. FORZA INTER!!!!

NON MOLLARE MAI

Edit: Linkje naar de rellen: http://www.hotgoalz.com/download/m.php?p=Valencia_Inter_Fights.zip

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent voor Inter? Oh, de ironie. :+

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, we speelden gewoon kut, en Liverpool deed waar ze in Engeland zo over kunnen jammeren, niet het spel maken terwijl je thuis speelt. Als die bal van Ronaldinho nou in het doel was gegaan, ipv op de lat, dan was het al 0-2 geweest. Maarja, dat was aan de andere kant ook zo met die latbal van Sisoko. Die lul van een Valdes toch weer onzeker. Maarja, uiteindelijk verdedigde Liverpool gewoon goed, en waren wij slecht. Kan er ook niets meer van maken. Dan maar zorgen dat we La Liga winnen.

:D

9. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt duidelijk niet gezien wat er is gebeurd :x

Die gore k*tSpanjaarden liepen 90 minuten lang te zuigen en te provoceren. Als ze dan Burdisso en klap geven nadat hij door Cruz, Cordoba, Ibra en Gonzalez weg wordt getrokken en Navarro komt hem een klap geven vanaf de bank begrijp ik volledig dat ze hem wilde schoppen.

Als Navarro dan lachend de tunnel in rent begrijp ik helemáál dat ze door het lint gingen.

Ze hadden hem op moeten hangen die gore puttana!!!!

Geloof me, er is heel wat voor nodig om Zanetti, Crespo en Cordoba boos te krijgen... Uiterst sympathieke gasten die je maar moeilijk uit hun tent kunt lokken. Echt, Navarro mag blij zijn dat Ibra en Materazzi elders liepen want die hadden hem doodgeslagen.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wie de bal kaatst.... :cool:

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wie de bal kaatst had een volley op z'n neus terug moeten krijgen inderdaad... :mad:

Het is altijd hetzelfde met die gore luizen uit Spanje. Anti-voetbal. Alleen maar provoceren, liggen, huilen, schelden, schoppen. Echt een smerige hap daar.

Ik vond Valencia altijd een mooie club maar daar is heel snel verandering in gekomen...

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik dacht dat Italiaanse ploegen altijd daar net zo hard aan meedoen?

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha, doe die bril af man. Als er een voetbal-land is waar ik mij aan erger is het wel het nationale elftal van Italië en de clubs die daar spelen. Ervaar gewoon een keer hoe dat italiaans toneel voelt. Ik vind het wel mooi zo O-)

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik constanteer dat er iemand op zijn teentjes is getrapt...

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Constanteer je dat?

Ik heb trouwens ook niet echt het gevoel dat het Spaanse voetbal dat erg heeft, Italie naar mijn gevoel veel meer. Maar goed, veel meer dan samenvattingen en Europese wedstrijden zie ik er ook niet van.

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    We? Ben jij soms speler van Barcelona? :lol:

haha

Jij jammert nog harder dan die Engelsen. :)

Als Liverpool niet zoveel pech had gehad, had het met rust gewoon 3-0 gestaan...als, als, als...

Sevilla. _0/

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gelul zeg. Dat je van Italiaans voetbal zegt dat het soms te tactisch of keihard is kan ik mee leven. Maar het hangt niet aan elkaar van smerige truucjes zoals Spanjaarden en Portugezen dat doen. Behalve Barcelona zijn Madrid, Sevilla, Valencia, Atletico allemaal ploegen met van die mannetjes die het bloed onder je nagels vandaan halen. Als Ajax tegen Spaanse ploegen speelt is het ook altijd hetzelfde liedje.

Nu komt de ware aard van die ratten weer naar boven; Marchena loopt Burdisso uit te lachen, schopt hem en gaat vervolgens met z'n handen in de lucht zich af staan vragen waarom Burdisso boos is. Navarro komt van z'n bank af rennen, rost Burdisso op z'n neus en rent als een beunhaas terug met een lach op z'n gezicht. Het was vanaf het begin duidelijk dat de enige intentie van Valencia was om Inter te ontregelen, zoals ook die rotkop van een Canizares deed bij Ibra, en alle spelers van Valencia veel te lang op de grond bleven liggen. Het ergste was nog toen Villa een schwalbe maakte en vervolgens bleef liggen, met één oog sneaky naar de scheids kijkend of er nog actie ondernomen werd.

Dat soort dingen moet je niet doen bij een trotse en tevens zwaar gefrustreerde ploeg als Inter. Dan zijn de poppen aan het dansen.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, zonder die -n dan... O-)

Als ze ergens toneel spelen is het wel in Italië.
    Tot meneer niet tegen het verlies van Inter kan tot daar aan toe.
    Maar om ze allemaal gelijk op te hangen gaat mij toch iets te ver...

Hij kijkt, zoals Sostic al zegt, door een te grote zwarte / blauw Inter bril.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zie bovenstaande reactie en kijk eens wat vaker Serie A en vooral Primera Division.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina