1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik niet:)

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    echt heel knap en volwassen gespeeld van psv, petje af.

edit: mtthz: ja word vrijdag geloot.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat was hem wel weer _O_ Heel netjes hoe Alex zijn fout herstelde. Ondanks dat het tegen de verhouding in was (wat natuurlijk te verwachten was) vind ik dit toch leuk voor PSV en het nederlands voetbal :)

4. basovich

basovich Guest

PSV!!!!!!!!!!!!!!
    \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Wat ben ik toch blij:)..na de 1e helft had ik er al weinig vertrouwen in en al gelijk na de 1-0, wat een meester die Alex :D!! vrijdag loting, hopelijk tegen AS Roma..

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    AS Roma heeft gister wel Lyon alle hoeken van het veld laten zien, dus... Ik denk dat ze liever Liverpool, Celtic of Milan kunnen loten...

EDIT/

1-0 Milan, 3-de minuut verlenging

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  6. basovich

basovich Guest

tsja, op papier is Roma wel de slechtste ploeg en misschien ook Celtic maargoed, Liverpool wordt niks anders..ik hoop dus een 'minder' goede tegenstander:)

EDIT: dus het wordt milan:9

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb toch liever ac milan dan roma op dit moment.

alex \o/

Inter _0/

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Knap en volwassen? Man, Arsenal had die wedstrijden moeten winnen. Tot en na de 1-0 was PSV helemaal nergens tot aan die vrije trap. Als dit Ajax was geweest heette het Lucky Ajax. Nu is het het geweldige PSV.

Overigens erg slap van de toeschouwers om maar na de 1-1 gewoon het stadion uit te lopen. :{

En ja, ik ben dan ook alleen blij voor de puntjes voor Nederland op de ranglijst.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmja, daar heb je misschien wel gelijk.
    Maar ik denk dat je op dit niveau toch echt wel een beetje anders er naar kijkt ten eerste.
    Ik ben gewoon blij voor het Nederlandse voetbal.
    Maar dan nog, PSV flikt het bijna iedere keer tegen alles en iedereen, kun je dat dan wel 'lucky' noemen? Ik denk dat we het er inmiddels wel een beetje over eens zijn dat het gewoon een kwaliteit is van die ploeg en waar ze dus ook gewoon dit jaar weer kampioen mee worden.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk. Als Ajax dit zou flikken hoorde je mij ook niet klagen.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat een ongelooflijk slechte wedstrijd van PSV. De enige ploeg die kansen had was Arsenal. PSV moet het hebben van de corners en vrije trappen en dat is jammer, want de beste ploegen lossen het voetballend op.

Al met al dus een slechte wedstrijd met een verdedigend PSV door naar de kwartfinales, terwijl Arsenal daar duidelijk had moeten staan.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En het verschil met Ajax is eigenlijk dat PSV dit al jaren opeenvolgend doorgaans flikt. En bij Ajax is het een ander verhaal dat mooi voetbal laat zien maar met afwisselende uitslagen komt.

Ben benieuwd btw wat AZ morgen tegen Newcastle doet.
    Ik bedoel; Martins, Owen, Duff, Amenobi, Luque, Emre... op papier echt een top ploeg.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op papier ja. Maar in de competitie gaat het maar zeer magertjes. Kansen voor AZ zijn er zeker.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als je alleen maar winnende teams wilt zien moet je maar eens naar de lokale derde klasse kampioen gaan kijken. Die winnen ook wel, maar voetballen kunnen ze niet. PSV kwam eigenlijk dus gewoon een klasse tekort, maar mij zou je inderdaad ook niet horen klagen.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    PSV heeft gewoon een topverdediging met èchte mannen.:cool:
    Gomes wordt boos als er een bal in zijn doel ligt, het was misschien meer aan Arsenal te wijten dat ze het niet afmaakten. Of aan de verdediging van PSV.
    En ja, dan komen de spelhervattingen van de ploeg he, daar halen ze veel doelpunten uit.

En ik verwacht dat het een mooie wedstrijd wordt van AZ-NC

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De enige échte man in de verdediging bij PSV is Alex en laat die nou net eens van Chelsea zijn. De wedstrijd van vandaag valt gewoon niet goed te praten, behalve dan de doorgang naar de kwarfinale, maar daar zullen ze het héél zwaar krijgen.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Salcido, da Costa anyone?
    Simons en Cocu zijn ook heel belangrijk in die opzichten, nee.
    Ik heb de eerste helft gemist. Maar ik vind PSV ook gewoon ruk spelen de laatste tijd ja, maar ik probeer uit te leggen wat ik denk dat hen zo goed maakt.

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik snap wat je duidelijk wilt maken, maar het enige wat me dwars zit is dat PSV supporters nooit toegeven dat hun ploeg slecht voetbalde. Geloof me, ik kan het weten als Ajacied uit Eindhoven. Daarom geef ik ook toe dat Ajax de laatste tijd gewoon slecht voetbal laat zien, maar daar gaat het nu niet over.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jonge ik lees je berichten en wat een afgunst, pure jaloesie!!! ga naar je mammie :'-(

Alleen maar zeiken en zeiken!!! hulde!

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, PSV speelde ook niet echt goed hoor.

Ik vond Sun Xjong (ofzo) matig spelen. Arsenal pakte de kansen via de rechterkant. Ook Mendez niet echt goed. Feher daarentegen wel heel goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina