1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

Als dat werkelijk gebeurt wordt de CL 2004 compleet herhaald, clubs uitkleden. PSV is na dit seizoen sowieso kansarm, zitten zoveel talenten in die kiezen voor het mooiere voetbal en geld. Wel mooi voor hen dat ze de Nederlandse eer hooghouden in Europa, ben blij voor ze.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    TOF zo hoort het :) maar volgens mij is het afgelopen seizoenen vaker gezegd dat psv niet kansrijk is, maar ze doen het toch goed elke jaar. Maar jah na 10 vette jaren zou het best eens kunnnen dat het matig seizoen wordt, maar dat kunnen we gewoon niet zeggen. We weten niet we er zeker weg gaat, en belangrijker nog wie er dan weer bij komt :) afwachten en dan zien we wel :) als het maar een mooi voetablseizoen word! :D

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je blaast nu zo hoog van de toren, ik denk dat PSV het volgend jaar echt heel moeilijk gaat krijgen..

Gelukkig hebben jullie nu Koeman, die er om bekend staat, altijd top spelers aan te kopen! :+

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat zeggen ze elk jaar en tot nu toe is het de laatste jaren nog nooit echt gebeurt. Maar mochten Gomes, Farfan, Alex en Cocu vertrekken/stoppen dat wordt het idd een heel erg moeilijk jaar

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    blaas hoog van de toren? wtf ik geef zelfs aan dat het mogelijk is dat het moeilijk kan worden, maar zeg alleen dat je er niet meteen van uit moet gaan gezien de afgelopen jaren. Reageer aub correct of niet :thumbs:

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, wat knap van PSV zeg! Ik dacht echt na dat doelpunt 'van' Arsenal (en vooral na de Engelse aanvalsgolf die daarna op gang kwam), dat het een kwestie van tijd zou zijn tot Arsenal de genadeklap zou geven. Maar PSV vertoonde echt de mentaliteit van een topclub en kon zo alsnog plaatsing voor de kwartfinale afdwingen. Ik vind het vooral leuk voor Alex, dat hij op zo'n wijze zijn fout (die hem overigens totaal niet kwalijk was te nemen) weer helemaal goed kon maken. Nogmaals, heel goed gedaan van PSV.

Aan de andere kant baal ik echt dat Madrid eruit is. Ik had echt meer verwacht van dit CL-seizoen. Winst van de CL zat er niet echt in (alhoewel, alles is mogelijk als je ziet dat Lyon en Arsenal er zomaar worden uitgeknikkerd), maar tegen een ploeg als Bayern Muenchen moet je je toch kunnen handhaven, maar dat krijg je als je zo wisselvallig speelt. Ik vind het vooral kut voor Casillas en Raúl, omdat die zich altijd kapot werken, vooral in de CL. Het is vooral zuur als je een keeper bent, natuurlijk. Ik hoop dat ze bij de club blijven en zullen helpen om de club weer in bloei te brengen. Ik moet toch ook toevoegen dat Van Nistelrooy, die niet altijd even goed speelt (al is dat lang niet altijd aan hemzelf te wijten), toch ook een sterk karakter toont, alsof hij al jaren bij Madrid speelt. Ik ben toch erg blij dat hij bij Real Madrid speelt, en ik hoop dat hij er nog een paar seizoenen zal blijven. Al met al, toch weer een teleurstellend seizoen (want het kampioenschap zit er ook niet echt meer in), en het wachten op prijzen zal weer een jaartje moeten worden uitgesteld. Maar ja, het blijft nu wel een cultclub. :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bedoeld kutclub? :b:

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem van Arsenal is dat ze alles te mooi willen doen.
    Ik vind het 1 van de mooist voetballende ploegen van de wereld.
    Maar heb je daar wat aan? Ik vind Ajax ook mooi voetbal spelen de laatste tijd.
    Maar je hebt er pas wat aan als er echt gewonnen wordt. En dat hebben ze daar dus niet gedaan.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax liedje:)

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed gezien Matthijs!
    Je kunt er ook een Ajax versie van maken.
    AJAX, AJAX WHO THE FACK IS AJAX?:+

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens, heel zonde ook. Zoals die kans van Fabregas, echt een heel goede kans maar hij wil hem dan weer in de kruising draaien. Hij moet hem gewoon schuiven en dan zit ie. Ik vind het ook heel jammer dat Henry een beetje over is, hij is nu wéér een paar weken uit de roulatie en heeft toch nog weinig laten zien. Ik was voor Arsenal trouwens en ik hoopte zó dat Henry die vrije trap er gelijk in zou schieten. Jammer trouwens ook voor van Persie dat ie er niet bij is/was!

Zul je net zien dat die Tardelli heel goed gaat voetballen ofzo :+

12. gow_rulez

gow_rulez Guest

ja idd..8)

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gaat om het idee he :) de reden en de sfeer TE master! Milan was still maar ow wat wisten ze dat ze de mindere waren :D

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens...V.Nistelrooy kan helemaal niks, alleen balletjes intikken (logisch want hij is een spits). Maar als er nou een mannetje voor hem staat kan die echt niet scoren(zo slecht is hij). En dat ze Ronaldo voor V.nistelrooy hebben weggehaald, een echte blunder. Ronaldo kon tenminste nog langs spelers gaan en scoren. En ik heb V.nistelrooy nog nooit buiten de 16m gebied zien scoren (alleen penalty's)

<--- ook al heb ik hier een plaatje van hem, ik vond hem beter passen bij een Engelse club.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hij past zeker beter bij een Engelse club, daarom vond ik het ook jammer dat hij Manchester United verliet. Laten we niet vergeten dat niet alleen Van Nistelrooij slecht draait, maar héél Real Madrid.

Gisteren scoorde Bayern München bijvoorbeeld al binnen tien seconden en dan klopt er echt iets niet.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @ EgYoWns: Wat een onzin, zeg. Van Nistelrooy kan helemaal niks, dat kun je toch niet serieus menen. Zoveel doelpunten bij Manchester, een van de beste spitsen ter wereld. Z'n kwaliteit ligt ook in het 'spits zijn', altijd op de goeie plaats staan en z'n doelpunten meepikken.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer even kut als jij origineel bent, ja. :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet je andere handje ook omhoog te doen.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee hoor, om zo'n kinderachtige reactie kan ik alleen maar lachen.

Blijkbaar ben je het met me eens...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina