1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk toch wel vrij close. Volgens mij was de laatste overwinning van Ajax in Eindhoven in 1995, da's een poos geleden. PSV mist Alex, slingeraap lijkt er wel bij te zijn. Ajax heeft weer de beschikking over Stam, dus hun tank is er wel bij. Ik gok op een 0-0, dus komt PSV als de grote winnaar uit dit duel.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waar staat dat?

Ik kan ook niet op al die icoontjes klikken voor lettertype, url invoegen e.d. [​IMG]

3. basco

basco Guest

Morgen gaan we gewoon weer los in lampenstad. En patje gaan we echt niet uitfluiten, hij is en blijft gewoon ajacied. Ajax gaat gewoon voor vol de winst, en zal dus (zeer) aanvallend starten. Dát voetbal ligt Ajax het beste dus ik verwacht zeker wel een 0-2 of 1-3 ofzo. Alex speelt niet, en slingeraap misschien ook niet. Niks te vrezen van dit PiSV dus :lol::lol:

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ajax morgen wint dan word het een beetje spannend in de competitie want dan gaat psv mischien aan zichzelf twijfelen of de vermoeidheid van de champions leage slaat dan toe in de laatste paar wedstrijden en kunnen ze nog punten gaan verspelen

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke browser gebruik je? Het moet toch allemaal kunnen hoor. In elk geval met Firefox en Internet Explorer.

6. basovich

basovich Guest

slingeraap speelt wel..die stuntelaar zal het nog wel moeilijk gaan krijgen tegen da costa:)..denk dat het 1-0 wordt voor PSV tegen ajax (wasmiddel)

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hoe kansloos om wasmiddel erachter te zetten. Als je het echt zo zielig vindt dat ie PiSV tikt, reageer dan gewoon niet op hem en zeg gewoon Ajax. Of kom met iets beters. Stuntelaar kan nog, maar wasmiddel is echt te kinderachtig als je het mij vraagt...

Ik hoop heel erg dat Ajax wint morgen, al ben ik niet echt van overtuigd dat PSV daarna die voorsprong nog weg geeft.. Ik hoop op een mooie 1-2 ofzo maar ik denk eerder dat het bij 1-1 blijft eigenlijk.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  8. basovich

basovich Guest

idd net zo kansloos als PiSV neer te zetten:)..hij kinderachtig, dan doe ik ook en keer kinderachtig:)

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor deze ene keer hoop ik dat 020 wint.

10. Dioxic

Dioxic Guest

Ofwel gewoon Ajax :/

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ja als we nu toch bezig zijn.

12. basco

basco Guest

Ik denk wel dat het lampenstadion na morgen een flinke renovering nodig heeft als we zijn langsgeweest. :lol:

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom? Weer stoeltjes slopen?

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Alves gaat weer lekker door met scoren. :D

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Helaas wel ja.. Enige lichtpuntje is dat Salmon ook het net nog steeds goed kan vinden. Maarja, als je er 4 om je oren krijgt, heb je er niet veel aan.

16. mars15

mars15 Guest

:emo: tuurlijk morgen is psv kampioen \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ _O_

17. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo. ado weer verloren. en excelsior staat voor. dus het verschil wordt 8 of 6 punten. van mij mag die hooligan club wel degraderen.

18. basco

basco Guest

Jij moet wat hé, als je eigen club met pijn en moeite net 5e kan worden. :lol:

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja iemand komt er verrekte dicht bij in de buurt...

Maar goed, scheids van morgen beloofd weer wat =( Hopelijk wordt het een goede wedstrijd met natuurlijk winst voor Ajax :)

20. basovich

basovich Guest

wat een goal van paul robinson, en dat in de engelse league:)..

*video nog nergens te vinden..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina