1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

idd, en vind het een beetje triest als je hier (sommige) ajacieden psv ziet uitlachen terwijl ze zelf niet eens van FC Kopenhagen kunnen winnen:emo:..
    Zelf vond ik de wedstrijd ook echt behoorlijk bagger en slecht, het was de eerste keer sinds 5 á 6 jaar dat ik weer in het stadion was en om eerlijk te zijn was de sfeer ook niet echt optimaal :confused:, misschien mede omdat ze gewoon weg werden gespeeld en psv gewoon kut speelde maar bij de wedstrijd Ajax-Groningen (waar ik dit seizoen ook ben geweest) was de sfeer 10x beter en dat vind ik jammer aan psv:mad:. Nouja, nu kunnne ze zich tenminste richten op de competitie en hopen dat ze nog wat doen met die 3 punten voorsprong!

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ploegen die 0-0 proberen te spelen mogen van mij sowieso niet verder komen. Vind ik gewoon anti-voetbal en ik wil gewoon een ploeg zien die niet alleen maar lam staat te verdedigen om de 0 vast te houden, is gewoon geen instelling. Liverpool speelde gisteren goed en verdienden het ook om te winnen en PSV liep ongelooflijk te blunderen achterin en dan weet je, als je tegen liverpool speelt, dat je dat dus absoluut niet moet doen. Benieuwd naar de halve finale, psv heeft het goed gedaan door bij de laatste 8 te zitten, zonder twijfel. Hopelijk is het volgend jaar weer ajax :thumbs:

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, waren het niet de PSV'ers die voor de winterstop al bezig waren met het kampioenschap?
    Waren het niet die PSV'ers die altijd een grote mond hadden dat dat kutvoetbal wat ze spelen, wel zorgt dat ze in de kwartfinale's staan?

En waren het niet de PSV'ers, die nu helemaal dood zijn van de zware competitie's die ze voetballen, 5-1 van Ajax verliezen, en nu opeens vinden dat die Ajacieden hun mond moeten houden omdat ze zelf niet veel beter zijn?

Ajax is op dit moment, in mijn (Ajax-)ogen de enige club die recht heeft op het kampioenschap in de competitie. Simpelweg, omdat Ajax wel tot het einde goed blijft voetballen. :cool:

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Affelay is al vaste waarde daar sinds v. Bommel is vertrokken. De enige reden dat hij de eerste seizoenshelft minder speelde, was omdat hij geblesseerd was.

Mocht je het er niet mee eens zijn, ben ik benieuwd wie volgens jou dan die derde middenvelder naast Simonds en Cocu is?

Die andere drie die je noemt, met name de Jong en Zeefuik ben ik het wel met je eens. Zeefuik heeft alleen maar een inval beurt tegen NAC gehad van de Jong vraag ik me af of ie uberhaupt wel heeft gespeeld dit seizoen. In ieder geval denk ik dan ook niet dat er met hun erbij opeens een beter resultaat zou zijn behaald. Jammer dat ze eruit liggen, maar kwartfinale voor een club uit NL is heel goed.

Hopen dat AZ nog kan stunten in de UEFA cup.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aye, en wie had gedacht bij lampengat dat ze ooit een 16-jarige moesten gebruiken?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Edison Mendez voorzover ik weet:)

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daar dacht ik ook direct aan toen ik de post had gedaan, maar had geen zin om te editten. Maar PSV speelt 4-4-2 over het algemeen. Kone en Farfan zijn de spitsen, de rest middenvelders, dus dan hou je nog steeds een open positie over. En Vayrynen is meestal de vervanger van Affelay, dus ik denk niet dat Affelay zelf een bankzitter is/was dit seizoen.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Jullie hebben allebei gelijk, psv speelt meestal 4-4-2. middenveld met mendez, affelay, cocu en simons en een voorhoede met kone en farfan.

9. basovich

basovich Guest

ben jij soms die 'witte tyfus hond' tijd vergeten, toen sneijder tegen sparta eruit werd gestuurd, daarna ging het ook een tijd slecht met ajax en verloren ze ook punten, nu is dat psv en het kan net zogoed zijn dat ze zaterdag weer met een overwinning de mat afgaan, dus ajax een dip, psv een dip en aangezien psv nog steeds de meeste punten heeft hebben die tot nu toe meer recht op het kampioensschap want tsja, het gaan om de punten.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    1-1.\o/

Valencia CL maar winnen, als ze deze ronden doorkomen zie ik het zeker gebeuren. En mooie uitgangspositie voor de komende wedstrijd thuis bij Valencia.

11. basovich

basovich Guest

vond AS Roma een vele mooiere wedstrijd:).. 2-1 Chelsea eruit, Manchester eruit, Liv'pool eruit:cool:..

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb ik niet gezien, maar Chelsea - Valencia was toch ook een aardige pot voetbal, en grootste gedeelte van de wedstrijd was Valencia gewoon beter. Manchester eruit zou erg mooi zijn, alleen jammer voor van der Sar en jammer van Totti wanneer dat gebeurt. De een gun ik een hoop, de ander geen moer. Liverpool gaat wel door, dat is wel duidelijk. Maar halve finales met maar 1 Engelse club zou mooi zijn. :)

13. Cybercon

Cybercon Guest

Man Utd., Bayern en al helemaal Liverpool gaan gewoon door naar de halve finale.

Voor Chelsea zal het gewoon een hele lastige wedstrijd gaan worden in het kolkende Mestalla. Ik vrees het ergste voor Chelsea, jammer want ik zie ze liever een ronde verder. Valencia is namelijk een erg stugge ploeg welke moeilijk te verslaan is, een angstgegner in mijn ogen voor vele clubs.

Hoezo ligt Man United er nou weer uit? Ze hebben juist een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd. Ze gaan gewoon naar de halve finale, want thuis zijn ze haast ongenaakbaar.

En ja PSV, die worden steeds dieper de shit ingedrukt :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Twee lullige momenten voor Edwin van de Sar, maar het was terecht dat AS Roma won.

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    In mijn ogen zijn er maar drie ploegen die aanspraak zouden mogen maken op de titel kwa voetbal dat ze brengen. Dit zijn: Ajax, Az en FC Twente.

Het zijn de enigste ploegen die aanvallend aantrekkelijk voetbal spelen en er resultaat mee bereiken.

16. basovich

basovich Guest

dit vind ik dus echt zo'n onzin he, alleen omdat psv niet aanvallend speelt 'verdienen' ze het niet.
    het doelpunten 'voor' liggen ze misschien 10 doelpunten minder dan ajax en dat min de doelpunten tegen staat psv met een verschil van 3 punten doelsaldo boven ajax, en nog 3 punten boven ajax in het scoreboard, hoezo zou psv het dan net verdienen om landskampioen te worden?

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    MAN U kom nog wel terug. Cristiano ronaldo, die schijnbewegingen, grappig om te zien hoe snel hij dat kan, maar daar gaat het niet om het gaat natuurlijk om hoe hij kan voetballen: en dat kan ie :)

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk in de halve finale chelsea-liverpool en bayern muchen - manchester united

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het feit is nog steeds dat PSV 3 punten voor staat en als dat op het einde nog zo is kun je het kampioenschap voor PSV moelijk onverdiend noemen

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geef toch ook aan dat het in mijn ogen is, zelf vind ik het niks om een ploeg verdedigent en effectief te zien voetballen.

Ja ik weet dat PSV 3 punten voorstaat en natuurlijk hebben ze het kampioenschap verdient door hun effectieve voetbal (als ze kampioen worden) alleen ik zie persoonlijk liever een aanvallend ingestelde ploeg landskampioen worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina