1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij denkt dat ze niet naar AZ vertrekken. Moet je tegenwoordig bronnen/connecties hebben voordat je je gedachten mag uiten?

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Waterman vind ik niet overschat, die doet het gewoon goed en AZ mag zijn handjes dichtknijpen met zo'n keeper. Als hij niet beschikbaar was geweest, vraag ik me af of FC Twente niet ook boven AZ was beland en of AZ nu al uit de UEFA cup lag want Sinouh en Didulica horen niet bij AZ thuis, die zijn pas overschat en dan wel door AZ zelf.

Overigens vind ik Stekelenburg nou ook niet bepaald onderschat. Hij wordt door iedereen gezien als de opvolger van v.d. Sar. Ja, dat zal ie waarschijnlijk ook wel worden, maar dan omdat er niets beters rondloopt, niet omdat hij zo een supertalent is.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou Stekelenburg naar AZ gaan? Wat wint ie dan voor zichzelf? Situatie verandert totaal niet voor hem dan. Erg onlogisch dus.

4. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het grappig dat fans van AZ serieus denken dat ze Huntelaar en Stekelenburg aan kunnen trekken. Deze spelers zullen dus nooit naar AZ gaan als ze een basisplaats bij Ajax hebben afgedwongen.. dat begrijp je toch zelf ook wel. Bovendien gaan ze er dan qua salaris ook op achteruit.

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Sinouh heeft samen met Bulters en Zwarthoed inmiddels al te horen gekregen dat hij per direct op zoek mag naar een andere club hoor \o/

Misschien omdat hij zich niet goed bij de club voelt? Er doen al tijden verhalen de ronde dat hij zich niet prettig zou voelen bij 020 en daarom liever naar een andere club vertrekt...

Ze praten wel anders als Dirk eventjes met wat flappen gaat zwaaien :)

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is 1x geweest paar maanden terug, daarna nooit meer wat van gehoord. En aangezien Vermeer verhuurd mag worden, en Ten Cate aangegeven heeft alleen in verdediging, middenveld en voorhoede versterkingen te willen halen, zal een keeper niet gehaald worden. Stekelenburg staat ook volgend seizoen gewoon weer onder de lat.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee,

Huntelaar zal echt niet naar AZ gaan. Alle respect voor AZ hoor, maar er zijn weinig spelers die AZ als een stap hogerop zien als ze bij Ajax spelen. AZ heeft al tijden een grote mond, ze doen het goed maar hebben nog geen drol gewonnen. Ajax heeft ook praatjes, maar heeft een geschiedenis van hier tot Tokyo. AZ wil dat ook graag, maar laten ze daar eerst zorgen dat ze toekomst hebben.

Scheringa kan wel met flappen strooien, maar dan nog gaat Huntelaar toch echt niet naar AZ. Want hij zal na Ajax naar een echte topclub in Europa gaan, en Scheringa heeft dan niet genoeg flappen om te zwaaien haha.

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt mij ook niet slim om huntelaar nu nog te halen, veel te duur. Ik vind dat het technisch beleid gewoon zo moet doorgaan met uitzondering van 1 of 2 ervaren krachten misschien wel uit het buitenland. Ik ben erg benieuwd hoe AZ zich deze zomer zich gaat bewegen op de transfermarkt. Nog een leuk stukje van Michel Vorm in de Sportweek, ik citeer:

"Toen ik dit seizoen voor het eerst in de Arena voetbalde, zaten er 47.000 mensen, bijna twee keer zoveel als in de Galgenwaard. Maar ik hoorde ze niet, hoor. Ik dacht: wat is dit nou? Normaal wordt je uitgejouwd tijdens een uitwedstrijd, moet je je longen uit je lijf schreeuwen om een medespeler te bereiken. Daar kon je elkaar met gemak coachen, dat is toch raar? Dat vind ik raar, meen ik serieus. Dat sloeg echt alles; 47.000 man en muisstil."

Leuk stukje.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    NEC - PSV 2-0 na 24 minuten \o/ \o/ \o/

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk. Hopelijk blijft het zo. :)

Culina al gewisseld voor Kluivert. Die is lekker pissig die Culina.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'PSV wordt TO-TAAL door de mat gespeeld door NEC' :lol:

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Iets met winterbanden onder de kampioenswagen? :eek:
    Geen Champions League.. geen landstitel als het zo doorgaat. \o/

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
  14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Niet goed! Niet nog eentje aub. Iemand toevallig een live stream?

15. basovich

basovich Guest

psv toch=( =(

hier

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    PSV toch! \o/ \o/

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wordt twente helemaal feest :D

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zou zomaar kunnen dat de top 4 binnen 4 punten van elkaar gaat staan na morgen.

Ow nee, dat kan toch niet want AZ laat morgen waarschijnlijk punten liggen tegen ons :)

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nou moet ajax alleen morgen wel even zijn plicht doen. Geen rare dingen.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Edit; Ja dus. Ajax moet zeker weten morgen winnen wil het eerste staan. (Zij staan dan hoger kwa doelsaldo.) _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina