De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    geweldig;:lol: te droog_O_

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    AZ KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saidi dé neiuwe spits van Feyenoord :D:D:D:D

4. basovich

basovich Guest

PSV toch nog hoop:D..nu ff twente inpakken en de buit is (bijna) binnen:)

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo ongelofelijk spannend eigenlijk, echt zoooo zonde dat Ajax niet gewoon wint vandaag. Ik zie PSV eigenlijk geen kampioen meer worden, het was gisteren werkelijk gatenkaas en Kone en Farfan bakte er ook weinig van. Ik denk eigenlijk dat AZ de beste papieren heeft, maar het kan alle kanten op. Vrijdag Ajax in ieder geval live dat is wel leuk, en dan met heel veel spanning naar de Wedstrijden kijken nog drie weekjes.. Wordt nou alleen de laatste speeldag alles tegelijk gespeeld? Of ook de een na laatste?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als je een beetje objectief bent, weet je dat het "ff inpakken" niet zomaar gaat lukken. PSV is achter zo lek als een gieter zonder Alex. Het gaat tussen Ajax en AZ en dan hoop ik ajax, maar denk ik AZ :9

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ajax. =(

8. basovich

basovich Guest

aangezien twente vandaag ook niet al te best speelde (heb de wedstrijd niet gezien, maar denk een paasdipje;)) zullen ze misschien volgende week ook niet al te best zijn, net als psv maar dan zijn er wel wat meer mensen bij van psv en ze spelen thuis, dus een overwinning is niet uitgesloten en hopelijk gaan ze volgende week gewoon winnen:)..

9. Cybercon

Cybercon Guest

Ik ben ervan overtuigd dat Twente volgende week voor een stunt gaat zorgen. Rutten en Eijkelkamp kennen dit PSV door en door, thuis waren ze namelijk ook al te sterk voor toen het sterrenelftal van PSV.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is dus niet meer zo gewoon als dat het was voor psv. Na Arsenal is psv waardeloos (met 1-5 in eigen huis als uitschieter). Psv gaat dit jaar geen kampioen worden, mark my words :cool:

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en psv moet nog voor de champions league een wedstrijd spelen.

12. basovich

basovich Guest

uit een dipje kom je altijd;)..de 2-2 van Ajax heeft psv weer hoop gekregen dus ze worden gewoon kampioen;)..

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    b-team...

14. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar valt toch geen eer meer te behalen..

15. basovich

basovich Guest

idd, als ze nu reiziger, da costa, kromkamp voorin zetten en farfan en kone achterin kunnen we misschien nog wel wat verborgen talent zien;).

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    PSV ckr geen kampioen!!!! Ajax zou het moeten zijn maar we zijn weer eens genaaid door de tering scheids :emo: . Als AJAX geen landskampioen word dan word het AZ.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inpakken is niet het goede woord, ik zou zeggen 'ff knallen tegen Twente, en dan het beste ervan maken tegen Utrecht uit'. Maar ik ben zo blij dat er nog wat hoop is na gister! *)
    Ajax zou het moeten zijn? Ze hadden het vandaag kunnen worden, maar die kans moesten ze dan wel benutten.. Nu ligt het nog helemaal open, het is te hopen dat PSV volgende week over hun dip heen is en Twente nog niet, dan heb ik er alle vertrouwen in dat het PSV gaat lukken..

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, PSV verdient het gewoon niet meer. Na de winterstop stonden ze iets van 17/19 punten voor en dat geven ze weg.... dat was hun kans nu is het gewoon tussen AJAX en AZ want PSV gaat tegen Twente of Utrecht verliezen!

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax verdient het ook niet meer, ze hebben hun kansen te vaak laten liggen.. En AZ mag niet winnen want ik mag Louis van Gaal niet :+

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat d8 je van PSV die hun kansen laten liggen, PSv verspilt iets van 19 punten dat zie ik AJAX niet doen, dus ga nou niet zeggen dat AJAX hun kansen verspilt want dat doet PSV al sinds de winterstop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina