1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Beter 15 jarige talenten weggraaien dan alleen maar vedettes kopen voor 40 miljoen toch..?

2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    WTF lul jij nou weer, wallcot is gewoon een basisspeler maar is vaak geblesseerd, wilkshere staat nu ook basis, en wij hebben in de jeugd tientallen Engelse zitten die in de volgende twee jaar gaan doorbreken. Gibbs staat ook vaak basis en Frimpong stond ook de hele voorbereiding basis en had kans om gewoon in de competitie ook in de basis te staan, maar die is helaas 8 maanden uitgeschakeld. En ik weet niet maar elk team haalt 15 jarige talenten, in Engeland moet je vanaf dit seizoen zelfs spelers hebben die 3 jaar bij de club spelen. Dus daarom worden er nu nog meer 15 jarige weggegraait en die krijgen goede opleidgin etc etc, en tegenwoordig zijn de Engelse spelers zo duur, dat het geen zin heeft. Daarom beter uit andere landen halen, en waarom een slechte Engelsman opstellen als je paar betere uit het buiteland heeft. Kijk inter heeft die veel Italianen..

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Man, vorig jaar en het jaar daarvoor heeft Arsenal echt veel wedstrijden gespeeld zonder een Engelsman in de basis. Kijk eens naar de selectie van Engeland afgelopen WK en zoek alle Gunners. Juist, 0.
    Om het maar niet te hebben over de Engelse aankopen van Arsenal!
    Campbell, Jeffers en Wright zijn nou allemaal miskopen gebleken.
    Daarbij nog gekeken naar Cashley Cole en Bentley en het is wel duidelijk dat de relatie tussen Engelsen en Arsenal nogal slecht ligt.
    Dat zie je trouwens ook in de fanbase van Arsenal terug!

4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat eerste klopt wel ja walcott is idd de enige engelsman die in de basis staat. Dit is niet goed voor de engelse talenten. Er is nu wel de 'Home grown'-regel die ervoor moet zorgen dat er meer engelsen opgeleid gaan worden tot goede voetballer. Maar talenten wegkopen dat iedere grote club.

daar ben ik het helemaal met je eens, ze krijgen goede opleiding en breken vaak ook nog is door. Bijv. real madrid koopt alleen maar goede spelers als ze ergens doorgebroken zijn!! Bij arsenal krijgen de talenten tenminste nog een kans om door te stromen als ze goed zijn

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het hoeft toch helemaal niet of of te zijn?
    Wat dacht je van een goede jeugdopleidingen opzetten?
    Iets wat je in Londen steeds minder ziet...

6. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wallcot werd niet meegenomen, maar wie heeft tegenwoordig wel een heel Engels elftal? Ashley cole werd geruild met Gallas, Bentley presteerde niet Campbell was geen miskoop hij was transfervrij vorig seizoen dus niets verloren. En tegenwoordig zijn Engelse zoo duur dat je ze niet meer kunt betalen.. en Liverpool.. etc etc hebben ook zovaak zonder Engelse gespeeld en zelfs in de Carling Cup toen Arsenal vs Liverpool moest speelde Arsenal met meer Engelse jeugd! Dat zegt al genoeg, voor wie ben jij dan fan in Engeland.. zkr manutd of chelsea GLORYHUNTER

Arsenal geeft de talenten juist een kans.. kijk het elftal bijna geen oude spelers in allemaal jeugd, en vaak zijn ze op jeugdige leeftijd gehaald ja, maar dat doet iedereen.. maar hebben dan wle 3/4 jaar bij Arsenal gespeeld voordat ze debuteren.. en wrm zie je dat steeds minder? Alsof in Nederland elk talent de kans krijgt ..

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wanneer ben jij fan geworden van Arsenal dan?

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik al een tijdje:) maar ik heb meer clubs in het buitenland die ik volg, maar ik volg Arsenal het langst en probeer zoveel mogelijk van Arsenal live te volgen etc..

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lol met jou valt dus niet te discussiëren.. Allemaal drogredenen wat hier staat?!
    Er is idd geen elftal met een HEEL Engels elftal, maar hier gaat het toch helemaal niet om? De meeste hebben iig nog wat Engelsen rondlopen. En dat jij het opeens probeert goed te praten met 'die ene wedstrijd had Liverpool ook geen Engelsen, duss' is natuurlijk ook niet echt een steekhoudend argument. Dat zegt al genoeg? Dat zegt helemaal niks 8).
    Maarja het was grappig om ff te lezen hoe je reageert.

Talenten die niet in Londen zijn opgeleid ja, daar doel ik toch op?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow gast doe is rustig ( Quicknez)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe een gokje: vanaf 1998, 2002 of 2004 zeker?

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal heeft altijd wel een aparte samenstelling, heb me er ook altijd zo over verbaasd dat er zo weinig Engelsen spelen. Maarja het is volgens mij ook wel een van de weinige clubs die het financieel wel goed voor elkaar heeft.
    Hebben ze geen scouts die 8-10 jarige Engelse jongetjes oppikken bij amateurclubs?

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Arsenal heeft ook nog wat Engelse rondlopen, maar als jij moest kiezen tussen een jong talent uit Engeland en een betere spelers uit het buitenland wat zou jij kiezen? En je wilt dan de titel winne..

En tegenwoordig zijn er bijna geen talenten meer die echt puur uit de club zelf komen, tegenwoordig wordt alles gekocht en opgeleid. Noem nu is in Engeland een talent die niet is gekocht en opgeleidt wordt? Zou graag wel is willen horen wie, want ik ken er weinig.

14. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee? Ik volgde Arsenal langer, heb ook 2002 en 2004 meegemaakt maar toen volgde ik ze nog niet echt dat ik bijna alles live wilde zien etc. Dat kwam echt 2006 een beetje te komen;)

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    maar die Engelsen die bij bijvoorbeeld liverpool rondlopen spelen der al jaren en behoren tot de topspelers. Daar loopt nu ook 1 talent rond die mag meespelen en dat is Glen Johnson.

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt die jongetjes wel oppikken maarja ze zijn dan nog jong en je weet niet hoe het gaan lopen, als ze 15/16 zijn kun je ze beter opleiden tips geven etc. Maarja dan zijn ze ook duurder, en wat je al zegt de financieen bij Arsenal zijn beter voor elkaar dan bij de meeste clubs, weet niet of het te maken heeft met aantal Engelse.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zijn voor mij dus ook de redenen dat mijn sympathie is weggeëbd. Ja, en ik vind Wenger maar een draak van een vent. Het is gewoon verrot als een team jarenlang bezig is spelers te vormen tot wat ze zijn om ze vervolgens op 16 of 17 jarige leeftijd te zien vertrekken naar Engeland omdat ze daar al een prof. contract kunnen tekenen. En dan hoor je die Engelsen ook nog glashard zeggen dat jongens zoals Fàbregas en Piqué hebben opgeleid. :emo:

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt basis ligt bij Barca bijv bij Fabregas, maarja ik begrijp de clubs wel. Je kan een talent veel goedkoper kopen dan een Engelse speler. Zie bijvoorbeeld Milner naar Man city voor 23 miljoen terwijl Ozil naar Real gaat voor 15 Miljoen, en ik vind toch dat Ozil wel wat beter is en beter kan worden.. prijskaartjes aan Engelse spelers liegen niet pfuu.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is gewoon het cultuurtje dat nu regeert in Engeland. Ik had dat laatst ook al hier gepost: ze nemen liever geen risico door zelf geld in een jeugdopleiding te stoppen, maar gebruiken dat geld liever om 16 jarigen uit Nederland te halen.
    Het is ook grappig om te lezen hoe Engelsen erover denken. Als die in Amsterdam of Barcelona lopen, kijken ze hun ogen uit.

Zelfde geld voor Amerikanen, die leunen ook erg op eigen kweek: man made athletes.
    Lees dit stukje eens over een Amerikaan die rond de Toekomst wandelt:
    http://www.nytimes.com/2010/06/06/magazine/06Soccer-t.html?_r=1&pagewanted=1

@Dat Milner zo duur prijskaartje heeft ligt puur aan City natuurlijk 8).
    Als die club naar een speler van je vraagt, zeg je gewoon dat je de hoofdprijs wilt. 30 miljoen, ik geloof best dat ze in Birmingham in een deuk lagen. Helemaal toen ze hoorde dat City nog akkoord ging ook :lol:

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Als je transfers met elkaar wil vergelijken moet je wel weten hoe lang de contracten nog waren (Ozil had nog maar 1 seizoen) en wat er in het contract staat voor eventuele afkoopsom. Anders werkt het niet echt ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina