1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Barça of Chelsea zou wel leuk zijn, daarnaast nog een Real Madrid en Rubin Kazan en ik ben blij. ;)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter
    Real
    Ajax
    Hapoel/Zilina/Cluj

en anders

Inter/Barça
    Panathinaikos
    Ajax
    Hapoel/Zilina/Cluj

Eerste poule heb je fantastische wedstrijden en dikke kans op EL, tweede poule heb je zelfs een kans om door te stoten in de CL. Denk overigens dat ik misschien wel liever derde wordt, want met de CL-ervaring in de tas maak je best kans om wat leuks te doen in de EL. CL lig je er sowieso de ronde na de poule uit, mocht je doorkomen.

Ik zie Inter natuurlijk graag in Amsterdam, maar het lijkt me ook geweldig om Ajax eens tegen Barça te zien. Alsjeblieft niet wéér dat saaie kutarsenal.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zeg, eindelijk die CL weer in!! Geweldig.

Hopen op een mooie loting en een mooie uitslag voor Napoli [1-0] tegen Elfsborg vanavond. :9

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Arsenal speelt op het moment best mooi, zou het niet erg vinden om een Nederlandse club er tegen te zien spelen. Maar we komen er inderdaad wel erg vaak tegen uit, maarja.

Zou het liefst Barça/Chelsea/Inter zien en dan Real Madrid als 2e, prachtige poule.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nu we het daar over hebben, stel Ajax komt Barça tegen dan wil ik er echt wel bij zijn. Kan je dan ook gewoon een ticket kopen voor die wedstrijd als je geen seizoenkaart (Of weet ik weel wat voor ander ding) van Ajax hebt?

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik geef je geen schijn van kans. Zorg dat je met iemand meekan die een seizoenkaart heeft.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon sowieso een club kaart nemen dat is €25,- euro (volgens mij) voor een jaar en dan kan je gewoon kaarten kopen voor elke wedstrijd.

Ik hoop eerlijk gezegt dat ze Arsenal, Werder of Roma en Aj Auxerre.
    Op die manier heb ik nog een beetje mooie uitwedstrijden om te bezoeken!*)

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er eerst heel veel passepartout worden verkocht (ticket voor alle 3 de thuis wedstrijden) zeker als er paar grote clubs tussen zitten.
    en seizoenkaarthouders (= 40.000) mogen denk maar 1 ticket per kaart kopen,
    zeker tegen een club als Barcelona wil iedereen er zitten.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dan kan ik beter gewoon aan wat maten vragen met een seizoenkaart of die een ticket willen halen. Ben ik goedkoper uit en is volgens mij veel makkelijker. Maar goed, eerst maar eens kijken of ze wel tegen Barça moeten. :+

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je 3 kansen krijgt betekent niet dat je goed speelt. PSV had ook meer kansen dan AZ zondag maar AZ had toch het betere van het spel. Maar goed, ben het uiteraard met je eens dat we veel mazzel hebben gehad, al was het ook wel deels aan Stekelenburg te danken dat we ze niet tegen kregen. Wel jammer voor je dat jouw club nu niet de volle buit krijgt uit de CL. :p

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt bij Ajax deze kaarten:
    de Clubcard die kost slechts 6 euro en is 3 seizoenen geldig
    Ajax life club card .. kost 26,50 per jaar
    en natuurlijk Seizoenkaart

de gewone club kaart is als laatste aan de beurt om kaartjes te kopen, maak je denk in de CL geen kans mee. Leuk als je 1-2x per jaar een wedstrijd van Ajax wil bezoeken :9

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fantastische avond gisteren waar het stadion op een gegeven moment haar grondvesten trilde. Verdomde spannende wedstrijd, waar de wedstrijd eerst leek te kantelen in het voordeel van Dinamo Kiev, toen de 1-0 en de overmacht van Ajax. Werd nog onnodig spannend aan het einde, maar dat heeft een wedstrijd als deze misschien ook wel nodig.

Mannen bedankt_O_

Was die strafschop nou eigenlijk wel een strafschop? Gebeurde vlak bij mijn vak, maar ik kon het niet zo goed zien, plus ik heb een Ajax-bril natuurlijk op tijdens zo'n wedstrijd.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nog niet teruggezien, maar het was volgensmij wel een lichte overtreding van Vertonghen maar niet iets waar je een penalty voor geeft. Zat er zelf ook behoorlijk dicht op.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er was amper wat aan de hand, hoefte geen strafschop te zijn imo.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zoals ik het zag vanuit mijn stoel raakte vertonghen in ieder geval de bal, maar ik weet niet of hij de man eerst raakte en hoe hevig het was. Volgens mij viel het wel mee.

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    hij ging heel makkelijk liggen, was ook niet heel slim van Vertonghen. Tijdens de wedstrijd dacht ik wel van .. kut dat is een penalty. Pas in de herhaling kon je zien dat het wel heel lichtjes was. Maarja scheids floot verder wel goed :)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog gezwaaid trouwens vanuit 116?:+

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat in vak 112 en ik kon het heel goed zien. Vertonghen raakte echt duidelijk de bal en ik vond het echt geen penalty.

Wat een avond was het zeg! de eerste 30 minuten met hartslag 220 op de tribune gezeten. Toen ajax scoorde ging het helemaal los! geweldig!

Geweldige sfeer!

Waar zaten jullie?

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nou, ik vond hem eigenlijk niet geweldig fluiten. Floot vaak veel te makkelijk. Een aantal keer kwamen we daarmee wel goed weg, maar ook vaak dat je op een mooie plek een bal verovert en ja hoor: weer gefloten....

Schijnt sowieso de nieuwe manier van fluiten zijn.

Een keer dacht El Ham geloof ik zelfs nog dat er gefloten was en toen werd de bal van zijn voeten geplukt en gingen ze door :+

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe het met al die kaarten zit weet ik zelf niet.:9
    Ik heb gelukkig een seizoenskaart dus kan gewoon voor elke europese wedstrijd kaarten kopen.

Of het een penalty was is een beetje verschillend. Vertonghen raakte de speler wel, maar die speler ging wel erg makkelijk liggen.

Vertonghen had gewoon die man moeten dekken zodat hij niet kon uithalen op doel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina