1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nounou niet zo gefrustreerd he heb nergens feyenoord uitgelachen wegens de geldproblemen. Vind het wel sneu eigenlijk, lijkt me echt een klotepositie om in te zitten!

    a.s. zaterdag wss.. maar wel alleen voor seizoenskaarthouders
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ik (helaas, weer dat geldprobleem) niet, maar is kijken wanneer het voor iedereen toegankelijk wordt.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Napoli met 0-2 gewonnen dus die zijn gewoon door, verder het nieuws dat Quagliarella naar Juve gaat. Kan er niet bij met m'n kop...

    Quagliarella komt uit Napoli,
    speelt pas 1 jaar voor Napoli,
    kan niet meer worden opgesteld in de EL,
    voor minder geld verkopen,
    concurentie versterken,
    wat gebeurt er met het gezicht van De Laurentiis?

    Dus dan zouden het problemen met onze trainer zijn, hopen om meer info morgen.
     
  4. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hoop voor je dat hij blijft, geweldige voetballer :cool:
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Zit ik ook al aan te denken. De verkoop zal wel enorm snel gaan!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Netjes van Utrecht!

    Hehe Galatasaray die in de extra tijd van de tweede helft scoort, denkend dat ze doorgaan en dan nog de 1-1 tegen krijgen. Rijkaard zal het niet lang meer volhouden denk ik. :eek: Damn, Aston Villa ook uitgeschakeld. 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat vind ik wel meevallen. Prima spits voor een subtopper als Napoli, maar wat Juve met die knakker moet vraag ik me serieus af, zeker om de redenen die Sognare noemt.

    't Is sowieso een héél raar einde van de markt in Italië. Juve verkoopt Diego aan Wolfsburg. Inter heeft nog niemand gekocht en Kuyt is over terwijl Mascherano misschien toch weer in beeld komt. Milan heeft het geld niet om transfers te kopen maar beweert wel dat ze proberen Ibra binnen te halen en anders Robinho. Roma kan niet eens 8 miljoen ophoesten om Burdisso van Inter te kopen en verder smijt Genoa met geld om allerlei aardige namen maar zeker geen toppers te halen.

    De wereld staat een beetje op z'n kop in Italië.

    Inderdaad bizar. Fener, Galatasaray, Celtic én Aston Villa er uit.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zag hem rennen, die vent was sneller als Lens. Wat speelde die matig vandaag zeg. Berg miste erg veel kansen maar was wel betrokken met het spel. Toivonen speelde erg nonchalant en gaf, zoals altijd, veel te snel op als hij de bal verloor. En dat deed hij toch veel. Balazs, Orlando, Marcelo en Pieters waren geniaal.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Verrassend dat AZ ook in pot 1 zit..

    Hoop voor PSV de loting:
    PSV
    Man City
    Dortmund
    AA Gent

    Lekker dichtbij en kan ik op eigen vervoer naar Dortmund toe;)! Alleen voor het resultaat zouden iets mindere teams beter zijn:cool:..
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    1. PSV
    2. Manchester City
    3. Napoli
    4. PAOK Thessaloniki

    Zou de moeilijkste groep zijn denk ik. Hopelijk komen we wel bij Manchester City, toch wel veruit de beste club van Pot 2,3,4, miss ook 1. Lijkt me leuk team om te zien.

    1. PSV
    2. Manchester City
    3. BATE Borisov
    4. Hajduk Split

    Zou ik niet erg vinden.

    WTF! AZ in pot 1! :lol: Wat een lucky bastards. En dan Manchester City in pot 2 :F:
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, we hebben gewoon goed gepresteerd de afgelopen jaren in Europa (met uitzondering van vorig jaar dan, al zal dat ook wel wat punten opleveren). En we hadden geluk dat Galatasaray niet doorging :D

    Maar van Aktobe hoor je gewoon te winnen. Dat was ook wel gebeurd als ze niet de concentratie verliezen en Wernbloom niet buitenspel veroorzaakt door onnodig de bal erin te sliden (dat is tenminste wat ik begreep).
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het wel verwacht, hoe sneller Rijkaard opflikkert hoe beter. Vasthouden aan z'n klote 433 systeem terwijl het middenveld totaal geen balans heeft. Denkt dat hij nog met Xavi en Iniesta speelt. En dan na afloop op de persconferentie zeuren dat het team niet genoeg kwaliteit heeft, je hoort je systeem en tactiek toch aan te passen aan het team zodat het beste eruit komt.. Nee laten we lekker vasthouden aan die 433.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die lijst heeft niks met geluk te maken he 8)
    City speelt vrijwel nooit in Europa en heeft daarom minder punten dan AZ in de afgelopen 5 jaar behaald.

    Voor Utrecht wordt het sowieso een mooie loting:D
    Sportief gezien zou Odense, Brugge en Stuttgart het best uitkomen.
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat was Feyenoord een drama. Feyenoord supporter zijn is dit jaar echt heel vervelend en dan willen ze dat wij het geduld hebben dat ze langzaam bij beetje weer naar de top komen? We worden door iedereen ingehaald, Twente, Utrecht bijv, die hun zaken veel beter op orde hebben.

    Laat ons ook maar opgekocht worden door een miljardair ofzo. Kunnen we in ieder geval ons een spits veroorloven, want dat zogenaamde supertalent Castaignos is ook maar een drama.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik kan het me echt voorstellen. Als liefhebber heb ik ook gekeken naar AA Gent - Feyenoord en ik vond het een vermakelijke wedstrijd als voetbalfan.

    De wedstrijd was leuk om te kijken, ik hoopte dat ze het nog gingen redden. Ze vochten als een stel leeuwen, maar als je niemand hebt die de bal er ook daadwerkelijk inschiet dan kom je er niet natuurlijk. Zonde.

    Het is gewoon niet best, Feyenoord heeft gewoon simpelweg geen goede ploeg en dat is gewoon echt merkbaar. Er straalt niets vanaf, van de spitsen wordt geen enkele ploeg bang. Zelfs ik als Ajacied verlang naar een sterk en goed Feyenoord, een ploeg die meedoet bovenin en waar je als Ajax zijnde niet graag naartoe moet.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad, probleem ligt duidelijk voorin (ook al was Feyenoord gister eigenlijk in geen 1 linie sterk). Misschien moet Been maar eens 4-4-2 spelen.. Castaignos en Smolov gewoon diep, Wijnaldum eens op 10 en gewoon proberen.
    Maarja, van Smolov dacht ik écht dat het nog wat kon worden, maar het lijkt me nu helemaal niks... :'-(
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Hopelijk hebben we over 3 jaar weer een aardig team.

    Ik denk dat Cabral een goede speler kan worden. Castaignos ben ik gewoonweg niet van onder de indruk. Als het zo'n supertalent is, waarom krijgt hij dan zo weinig kansen en heeft nog niet gescoord? Toch een beetje raar in mijn ogen.

    Daarnaast vind ik Martins Indi beter dan Bahia. Die gozer is echt een beer.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Anders moeten we Fernandez gewoon proberen. Heeft snelheid, en fysiek ziet het er ok uit.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan Feyenoord hem gewoon per direct overnemen van Excelsior, zonder verdere kosten of iets dergelijks?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee, het is dan wel een sattelietclub, ze hebben wel allemaal aparte contracten.
    Maarja, om hem bv 1 jaar te huren, is alleen een krabbeltje nodig. Meer een formaliteit, maar het moet wel gebeuren. En Fernandez moet zelf eens worden (maarja, wie wil er niet voor zo'n prachtige club spelen? :p).

    Trouwens, ik vrees nog steeds niet voor Feyenoord. Overal lees ik dat Feyenoord opeens in hetzelfde schuitje zit als Vitas. Alleen is het toch wel duidelijk dat met de achterban die het heeft, de toeschouwers blijven komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina