1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat Siemenn zegt en sowieso heb ik niks met Nederlands voetbal (en daar bedoel ik de Eredivisie mee).

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat ik alles gemist heb:mad:
    Had Twente graag willen zien.. op een samenvatting zal het sprankelende voetbal wel minder goed naar voren komen. Ook niet verwacht dat Bursaspor zo hard op zijn kop zou krijgen. Ik was een hap aan het halen in een Turkse snackbar, en die gasten waren flink pissig:+

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wacht maar tot er een CL ploeg op bezoek komt in de Arena :+. Maar idd de eerste helft was Twente erg goed :thumbs:.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lekker hoor, 5-1. _O_ Extra van genoten door die blamage uitslag tegen Hércules. Mooi ook voor het Nederlands voetbal natuurlijk dat Twente tegen Inter een punt weet te pakken.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het had eigenlijk 15-1 moeten zijn ofzo. Wat een kansen zeg :eek:
    Mooie voetbalshow gister tho... :thumbs:

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat was Barça goed zeg. Echt ongelofelijk, hoe zijn kunnen voetballen, echt onwerkelijk.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje spijt van dat ik toch Twente gekeken heb ipv Barca, jammer ook dat ze alleen Twente in HD uitzenden bij Sport1.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Smullen geblazen bij Barca gisteren. Wat een voetbal zeg, de ene aanval was nog mooier dan de andere. _O_

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De samenvatting van Twente op Sport1 is echt crap, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een redelijk saaie wedstrijd was waar Twente uit 2 standaardsituaties mazzel heeft gehad:+

Dus weet er iemand een goede samenvatting waar je wel kan zien dat Twente echt heerlijk speelde..?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er niet. Veel kansen heeft Twente eigenlijk niet gecreeerd. Ze waren voetballend gewoon beter, maar ja, dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Inter die laat hun gewoon het spel maken en hoopt ze dan af te straffen als ze iets te naief spelen, zo gaat dat gewoon in Europa tegenwoordig. Desalniettemin complimenten voor hoe Twente gevoetbald heeft hoor, zie ik Ajax niet zo snel doen eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twente speelde idd fantastisch de eerst helft , heb er echt van genoten.

Het spijtige voor ajax is dat Suarez er niet bij is , die gaan ze wel missen.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was een schitterende wedstrijd en heb genoten van het spel van Twente in de eerste helft. De tweede helft kwam Inter gelukkig wat op toeren en konden ze hun kwaliteitsoverwicht omzetten in een veldoverwicht, maar de 2-2 vond ik een goeie afspiegeling van de krachtsverhouding gisteravond.

Zoveel kansen heeft Twente ook niet gecreëerd. Het veldspel zie je natuurlijk niet in een samenvatting.

De eerste helft waren ze voetballend beter ja. De tweede helft vond ik Inter voetballend beter.

Als een ploeg wordt teruggedrongen betekent dat niet automatisch dat ze dat laten gebeuren. Het is echt niet zo dat Inter altijd de tegenstander laat voetballen. Twente speelde gewoon beter en daarom moest Inter terug. De tweede helft was dat grotendeels andersom.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind je? Barcelona laat mooie aanvallen zien, maar die wedstrijd is verder geen reet aan aangezien het gewoon 1 richtingsverkeer is. Lijkt net alsof ze tegen amateurs spelen :9 Verschil is veel te groot, inter en twente waren gister aan elkaar gewaagd en dan krijg je nog een spannende pot :thumbs:
    daar kijk ik liever naar dan zo'n 1 team show

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben wel moeilijk zenuwachtig, hele dag eigenlijk al beetje. Nu even een jointje roken tegen de ontspanning en hopen dat Sulejmani echt zoveel beter is geworden als Suarez zegt..

15. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona vind ik altijd leuk om te zien. Geweldig hoe hun het positiespel spelen! Dat is echt de absolute wereldtop.

Het klasse verschil is natuurlijk wel heel groot, maar als ploeg moet je het dan ook nog maar doen. Bij man u glasgow is het verschil ook heel groot maar man u lukt het niet om ze van het veld te vegen.

Ik heb in iedergeval weer erorm genoten van barca! :thumbs: Twente-inter heb ik ook zeker van genoten de eerste helft:)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tom zeg er lekker uit. :D

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    was ik vandaag ook, maar dat was meer dat ik een presentatie in het engels moest doen 8)
    meestal kijk ik er ook wel de hele dag naar uit, maar nu tjah .. het is meer hopen op een stunt dan denken dat je een goede kans maakt :D

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En ze staan op het veld!
    Spanning neemt flink toe hier nu!

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ooijer niet zo onder de indruk als je ziet hoe hij het veld op kwam lopen :D Hopen dat ie een goede pot kan spelen.

Echte spanning is er niet echt imo. Heb het gevoel dat er echt niets te halen valt voor Ajax. Hopelijk zit ik ernaast.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, dat nochalanchte brede loopje van hem! Held :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina