1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Samp - Napoli, zal heel moeilijk gaan worden. Denk een 1-0/2-0 verlies maar wie weet zit er toch wat in.

2. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Messi aardige doodschop gekregen net.
    Die Ujfalusi was de dader.
    Barca zo te zien voorlopig zonder Messi, had een aardige bal op z'n enkel.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zag ik ook net.
    Ik denk dat die wel een tijdje is uitgeschakeld.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dacht eerst dat het niet meer dat Ujfalusi zijn 2de geel zou pakken, maar hij kreeg direct rood. In de herhaling zag je ook wel dat het een bewuste trap op zijn enkel was..

Hij zal wel een spiertje hebben verrekt, en een scheurtje in zijn enkel hebben. Normaal gesproken is dat 6 weken out. Maar in het profvoetbal zal hij wel 2/3 weken uitgeschakeld zijn.

5. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zag de scheids erg goed. Zag het zelf ook pas de 2e keer.
    Maar idd met de huidige medische kennis bij dit soort clubs staat ie binnen een maand wel weer op het veld.

Of hij moet even langs die van Toorn, kan ie woensdag al weer meedoen. ;)

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, dacht ik ook wel aan. Want Robben had ook een scheurtje maar dan in de hamstring toch? Ik weet er niet bijzonder veel van, maar als je met een klein scheurtje speelt is er het risico dat de scheur groter wordt en de hele banden worden doorgescheurd. En dan ben je een half jaar uit de roulatie.
    Bij een gescheurde kruisband zelf 9 maanden.. (Meerdink)

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop op een paar weken (minder lijkt me niet).
    Toch zuur, echt zo'n tackle ook:emo:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was het een lompe overtreding? Iemand al een filmpje ofzo? :p

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Rydan: Ik geef je deels gelijk, maar ook ongelijk.
    Het is namelijk voor een club als Ajax heel moeilijk om deze tijd nog goeie jeugdigespelers te vinden die je gelijk in het 1ste kan zetten aangezien die door de 1ste de beste top club (denk aan: chelsea, real madrid, etc.) al gelijk gekocht worden.
    Zo blijven er alleen nog spelers over die je een aantal jaar moet laten bloeien in de jeugd en na 2/3 jaar pas kan laten spelen in de eredivisie (denk aan: Vermaelen, Vertonghen en Alderweireld hun hebben dit proces ook moeten doorstaan.)
    Die werden dan wel gehaald door de samenwerking met Germinal Beerschot en daar is Ajax ook mee bezig om weer Samenwerkingsverbanden te maken met clubs zodat goeie jonge spelers voor Ajax kiezen inplaats van het grote geld clubs.

Hercules-Valencia 1-2. Hercules begint me echt te verbazen.
    Dat team zie ik gewoon handhaven dit seizoen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi kiekje.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Vooral die kop van Verhoeven_O_

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Verhoeven leek klaar om te vechten.

Edit: Viktortje :mad:

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die kop van Dikke Jeroen:D

EDIT/

Klootzakken!:mad:

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Verhoeven. :lol:

-edit-
    ja hoor. 8)

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Enoh en Ooijer ook!:9

Ooijer was wel slim trouwens die duwde Van der wiel gelijk weer het veld in en had hem denk ik een beetje gesust.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb het nergens over gelijk in het eerste zetten. Overigens heb ik in mijn eerdere post al een groot aantal spelers gezet die op termijn (2jaar max) mee kunnen met de A-selectie en waarvan er een aantal zelfs nu al in aanmerking komen voor een plek bij de eerste 18. Bovendien komt er een goeie generatie aan. De B1 van afgelopen jaar heeft wat pareltjes lopen. Dus je kan ervan uitgaan dat de binnenlandse opleiding jaarlijks ook nieuwe spelers zal leveren. Het is inderdaad moeilijker geworden, maar dat betekent dat je intuïtiever moet zijn. Waarschijnlijk zijn parels die jij wel weet te vinden relatief goedkoper dan toch?!

Ajax is nu toch ook veel bezig met samenwerkingsverbanden en dergelijke. Eerst zien dan geloven, maar het initiatief is er wel, denk ik.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, op de tribune werd trouwens gezongen:

"Martin, heb je een masker op..."

:+

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Great men think alike? :lol:

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vonden jullie trouwens ook niet dat Stekelenburg wel enorm gehinderd werd bij de goal van Feyenoord? Ik weet niet of ik het goed heb gezien maar dacht te zien dat hij zelfs naar beneden werd gehouden/getrokken toen hij naar de bal wilde springen.

Niet dat het iets uit maakt aangezien Ajax nu toch gewonnen heeft maar dat viel me wel op. Verder een beetje een tegenvallende klassieker vandaag.

Wel heel prettig dit voetbalweekend. Ajax met de 3 punten bij Feyenoord en PSV die punten verspeeld. Nu winnen van Twente en dan kunnen we PSV (Hoop op deze) of Groningen helemaal achter ons laten.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik dacht juist dat hij als het ware werd 'geblokt' door een aantal spelers waardoor hij niet bij de bal kon komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina