1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, Castaignos hield hem wel een beetje vast. Later deed ie het weer maar toen kreeg Steek wel de overtreding mee. Maar ja, vond het ook wel een beetje Steeks fout, de tegengoal.

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar een groot deel van die spelers waren van zijn eigen team, dus gaat niet echt op ;)

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nouja heb het ook niet helemaal goed gezien waarschijnlijk dus daarom vroeg ik het maar even.

Geniale uitspraak van Theo Bos die ze net bij studio voetbal lieten zien.
    "Ik zeg wel eens tegen mijn vrouw, alleen erin telt. Dat geldt hier ook wel denk ik."8)

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij werd gehinderd .. maar het was gewoon druk en die mensen stonden daar als eerste :9 VdWiel had die speler gewoon weg moeten houden bij z'n keeper

maargoed, Ajax had het aan zichzelf te danken want het had natuurlijk allang de wedstrijd op slot moeten doen met de 3-0/4-0 , beetje pech ook wel met de paal

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samp 1 - 2 Napoli :b:

Wat een ongelofelijke wedstrijd zeg. Napoli eigenlijk de hele wedstrijd beter met enorm veel kansen maar de bal ging er maar niet in. Keeper, naast, paal, over etc.. Samp krijgt dan in de 80' een penal, irritantje Cassano schiet hem binnen. Dan in de 84' scoort Hamsik en in en 87' Cavani. Geweldig zeg.

Napoli speelde ook echt goed en leuk itt Fio, Bari en Utrecht nou nog afmaken en het ziet er meteen een stuk beter uit dan vorige week.

En dan ook met Ajax een top weekend.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax is daar al een dikke decennia mee bezig. De resultaten vind ik tot nu toe bedroevend. Ajax Cape Town, een academie in Accra (die snel ten ziele ging), Germinal Beerschot, HFC Haarlem, Ajax Orlando, iets in China, wat projecten in Brazilië. Als ik iets vergeten ben dan hoor ik het graag. De spelers die door konden stromen naar Ajax en het daar ook daadwerkelijk gemaakt hebben zijn op één hand te tellen.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    die samenwerkings dingen kosten niet echt veel
    als je daardoor spelers als Pienaar, Vermaelen (12 miljoen!), Vertonghen, Alderweireld, Enoh ervoor heb gekregen .. vind ik nou niet zo bedroevend eigenlijk
    kun je wel op 1 hand tellen, maar die laatste 4 hebben een aardige marktwaarde volgens mij :)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Verdomme, laatste half uur gemist omdat ik effe langs een vriend moest, mis ik een prachtig slot van de wedstrijd :F:

Van wat ik gezien heb verdiende Napoli de drie punten in ieder geval.

't Is grof, maar kan er wel om lachen :+

Check die Oleguer dan op de tweede foto. Alsof zijn middagdutje ernstig wordt verstoord.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig staan we weer op de plek waar we horen :D

Toch nog een spannende wedstrijd, al had die 1-2 nooit van Bahia mogen komen, aangezien die er al met rood had afgemoeten.

Toch goed dat Jol ballen toont en de Zeeuw en urby op de bank zette. Urby mag daar van mij nog wel blijven... Komt hij in het veld, krijgt ie een mooie bal, staat 1 tegen 1 tegen een feyenoorder, ipv een actie te maken gaat ie doodleuk wachten. Je zou toch verwachten dat Urby, zo fris als hij was, meteen de actie aangaat en zijn mannetje voorbij speelt...

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er zelfs op dat het zijn middagdutje niet eens heeft verstoord. :+

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, dat werd hier laatst ook op de tribune gezongen.
    Moest er toch wel om lachen toen ik het hoorde. :+

Alleen was Martin in dit geval Reza.
    Reza Ghoochannejhad verruilde vorige jaar in de winterstop Go Ahead Eagles voor Cambuur..

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En wij hadden hem ook al vorige week bij Hersi. Maar die heeft ook gewoon een kut kop :).

Hoorde hem ook gister bij heracles over theo, zit ook een kern van waarheid in :)

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Een speler voor wie die helemaal gezongen kan worden is Tevez met ze verotte kop of Ribéry.
    Alleen kunnen die gasten wel echt voetballen en Hersi heeft nog niks gepresteerd.:9

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand een site wanneer er weer 'topwedstrijden' worden gespeeld. Dus de top 5 van vorig jaar tegen elkaar spelen?

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
  16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
  17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig is hij niet lang uitgeschakeld, maar het zag er wel ff ernstig uit!

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damn, dat ziet er erger uit dan hoe ik het gisteren zag. :eek:
    Gelukkig valt het mee.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :eek:
    Fuck zeg, zo had ik hem gisteren nog niet gezien. Ziet er zo ziek uit he.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was een vieze overtreding, dat wist ik al. Maar hier zie je het gewoon nóg beter 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina