1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij beoordeeld iedereen echt per wedstrijd of niet?

Berg speelt nu minder maar is ineens geen echte spits meer? Nijland is ineens een topper?? Scoort gisteren voor psv en is meteen een topper|:- Bij willem 2 heeft hij jarenlang niets laten zien en nu is het ineens een topper?

Als ooijer er 2 inkopt tegen twente is het ineens ook weer een topper?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Snap het inderdaad ook niet meer zo :9. Koevermans in de spits ipv Berg, het moet niet veel gekker worden.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar heb ik gezegd dat ik dit concludeer uit de afgelopen wedstrijd?
    Berg speelt heel het seizoen bij PSV al slecht, en speelt niet als een échte spits. Hij wilt veel te veel ballen ophalen op het middenveld, waar hij niet goed in is. Tot nu toe elke wedstrijd, dus denk dat ik dit nu wel mag zeggen.

Nijland is een goede speler omdat ik hem altijd al bij Jong PSV volg (net als Reis) en hij wel degelijk laat zien er klaar voor te zijn om bij het 1e te komen. Reis en Nijland zijn samen spelers waarvan ik denk dat ze zometeen in de basis van PSV komen. En trouwens, bij Willem II was hij zeker niet slecht. Als je op hem ging letten zag je hoe goed zijn techniek wel niet was.

4. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Pas je toon eens ff aan jongetje..
    Berg is waardeloos, lijkt totaal niet meer op de spits die hij in Groningen was. Nijland volgen ik en Siem al sinds het begin. In mijn ogen ons grootste talent met Reis en Labyad.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ohja, Labyad is ook wel een leuke speler! :thumbs:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bahahaha, skitterend :lol:

Juve-Palermo 0-1 na anderhalve minuut. Het begint weer als een gekkenhuis. Een groot foutenfestival.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Loopt het VI Scorebord bij jullie ook achter? Bijvoorbeeld de laatste twee goals van PSV zijn er nooit meer bijgekomen (88', 90+').
    Nu ook weer dat het 3-2 staat bij Dordrecht - NEC (:lol:), en er maar 1 goal bij NEC staat.

Hoe kan het dat Juventus, AC Milan en Roma zo zitten te prutsen 8).
    Heb wel echt al zin in AC Milan - Ajax. Mag AC Milan weer even laten zien dat ze wel iets kunnen \o/.

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig moeten ze eerst in de Arena...

In de eredivisie heb ik een pleurishekel aan PSV, maar in de Europese competitie gun ik ze nog wel een overwinning, voor de NL ranking. Jij denkt daar blijkbaar niet aan?

Hoe laat is vanavond de loting van de KNVB beker?

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    NEC 4-2 achter...:'-(
    Wat is daar aan de hand. Kom op NEC!

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    NEC 4-3 verloren.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik heb gehoord heeft nek verdiend verloren.
    Jammer, we hadden jullie persoonlijk liever zelf ergens uit de beker geknikkerd maar als je al van dordt verliest mag je blij zijn dat je ons niet tegen komt \o/

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Goed om te zien dat het zelfvertrouwen na de winst op Flevo Boys weer flink is gestegen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vitesse toch?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jawel hoor, bij Twente en Utrecht enzo wel. Maar bij Ajax.. hmm. Ligt denk ik toch aan de supporters :cool:.

:+!

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Over iets meer dan een maand zal blijken dat jullie zelfs met al dat geld nog steeds de nummer 2 van Gelderland zijn._0/

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ze mentaal bijzonder zwak zijn en ploegen hebben zonder balans en te weinig klasse. Juve heeft geen toppers en het systeem is werkelijk bedroevend. Milan heeft een mooie voorhoede maar zonder Pato (de enige die een man voorbij komt) is het statisch en de rest van de ploeg is traag en zwak. Roma heeft een geweldige ploeg maar alleen als ze er zin in hebben. Ze hebben te weinig jongens die de ploeg op sleeptouw nemen als het minder gaat, en te weinig winnaarsmentaliteit.

Als je de vorm niet hebt is Italië een hele moeilijke competitie om constant in te presteren. Het verschil tussen de top en de rest is in Engeland en Spanje bijvoorbeeld veel groter.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is toch gewoon aan het trollen. Heb je zijn XboxLive bio wel eens gezien? :lol: 'VITESSE EERDER DERDE STER DAN AJAX' 'VITESSE KAMPIOEN 2013' 'CHAMPIONS LEAGUE 2014'

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Juventus 3-0 achter tegen Palermo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina