1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin dat Juve geen klasse heeft.
    Krasic, Laquinta, Aquilani, Marcisio, Chiellini, Sissoko dit zijn sowieso spelers die iets extra's kunnen geven. En dan heb ik niet eens de talentjes genoemd...

Ook Milan is een stuk minder statisch dan vorig seizoen. Ze hebben nu nog goede sidebacks en een jongere verdedigende middenvelder nodig.

En je zegt dat het verschil tussen de top en de rest in Engeland en Spanje veel groter is??? Wat een onzin, het voetbal wat in de Serie A wordt gespeeld leent zich gewoon meer voor kleine uitslagen. Engeland heeft daarintegen veel grotere (rijkere) clubs en het kan zomaar dat nieuwkomer Blackpool met 6-0 wint van vedette Aston Villa. Sorry maar je gaat mij niet vertellen dat in Italie de clubs dichter bij elkaar liggen alleen maar omdat de topclubs momenteel de vorm niet hebben..

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gelukkig volgt Nera de Serie A ook niet.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben ik de enige die de samenvattingen op veronica kut vind? Er is iets anders dan de samenvattingen normaal van de nos.

Edit: Waarom laten ze niet gewoon alle goals zien bijvoorbeeld...

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oké. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Leer eens begrijpend lezen om mee te beginnen. En kijk vervolgens ook af en toe naar het voetbal, dat kan helpen.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan duurt het tergend lang en ze moeten die reclame ook ergens kwijt.
    Ben wel benieuwd naar de loting! :)

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Staat me volgens mij een lekker blond wijf op de achtergrond zeg.

7. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Nou, de loting is begonnen! :)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aarsnhem voelt zich wel heel erg de man momenteel. Hij heeft zelfs mij gequoteerd. Niet wetende dat straks zijn "clubje" Fietstassen straks in de financiële shit komt als die droplul die nu aan't roer is beseft dat het toch niet lukt. "God, ik steek 30 miljoen in jullie club en het lukt niet! ... ik ben weg en neem mijn spelers mee!"

Volgens mij eindigde NAC - Vitesse ook in 0-0 :) Ik hoop ook echt dat NEC er straks gewoon keihard overheen gaat. Maargoed, wat Cookie zegt, ik ben erg blij voor je dat ze gewonnen hebben met 6-0 van de Flevo Boys :H

EDIT
    Waar is die loting te volgen?

EDIT
    Serieus, die mannen van de KNVB mogen ze van mij nou ook opknopen aan de hoogste boom.
    Heerenveen - NAC. Godverdomme.

Vitesse krijgt het ook weer heel moeilijk zeg ... lachwekkende loting weer.

9. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Go Ahead Eagles - Roda JC. :cool:

Loting is op Veronica.
    Heerenveen - NAC. ;)

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax - Veendam
    AGOVV - Utrecht

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    NAC wéér een kutloting:lol: Hoe flikken ze het.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weetje, als ik op dat nou antwoord had ... dan had ik het gezegd. Maar dit slaat werkelijk waar als een lul op een drumstel. Misschien toch maar weer een AZ'tje doen tegen Heerenveen? Boukhari! :) Hoop alleen niet dat die keeper van Heerenveen dan na de wedstrijd ook z'n hand breekt.

13. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ach, als ze een Jupiler League club thuis loten staat het ook niet garant voor een overwinning. :+

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Touche .... :lol:

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach Feyenoord lootte vorig jaar AZ, PSV en Twente .. en dan heeft NAC nu pech met VVV en Heerenveen? 8)

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Feyenoord heeft iets meer klasse in huis dan NAC ;) Misschien is dat het verschil. Wij kregen trouwens AZ, Feyenoord vorige keer ... ook niet de minste.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  18. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow goeie comeback man! Respect _O_

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het seizoen is ook al zo lang onderweg:). Spitsen moet je gewoon vertrouwen geven. Ricky van wolfswinkel werd vorig jaar er ook soms naast gezet als hij een paar wedstrijden niet scoorde maar heeft nu ook het vertrouwen van de trainer en scoort nu aan de lopende band. Gewoon laten staan.

Jong psv is wel even een ander niveau dan de eredivisie. Hij was mischien niet slecht bij willem 2 maar hij stak er ook niet bovenuit en was ook niet bepalend voor willem 2. Als hij zo n topper is dan was hij wel wekelijks de uitblinker bij willem 2.

Het is gewoon een talent die het nog moet waar maken op eredivisie niveau.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van wolfswinkel mist de laatste wedstrijd weer kansen net als afgelopen seizoen. Dus dat vertrouwen helpt weinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina