1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Asjeblieft.. maak er nog.. in de 88ste ofzo.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, kom op Inzaghi! \o/

    Haha grapje hoor, hopelijk schiet Suárez er nog één in. Ookal had die van Boateng er wel in mogen zitten :p.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat een bilhaar is die gruter weer. Maar blijven doorzeiken over het contrast en het gaat niks meer worden.

    Ik zal eens een ei tegen hem aan gooien.
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelt toch kut dit.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Afgelopen, 1e helft was leuk. 2e helft was niet echt boeiend, stekelenburg houd een puntje in huis met die ene redding. Verder heeft ie weinig te doen gehad!
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bayern in de 89e minuut door een goal van sweinsteiger nog gewonnen van Basel. Loopt nog niet echt daar!
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jammer van het gelijkspel, er had meer in gezeten. Maar aan de andere kant hadden ze met wat minder geluk (en natuurlijk zonder Stekelenburg) ook kunnen verliezen door die twee grote kansen.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ajax had gewoon de conditie niet op het middenveld leek het wel. In de 65ste minuut was het ineens afgelopen en kon AC Milan ineens vrijuit combineren. Toch vind ik het erg knap hoor, maar het is wel erg schraal dat Ajax een goede basis-elf heeft ... maar met de wissels gewoon qua klasse enorm daalt. De wissels brengen niets, wederom veelte laat.

    Al met al is het wel te halen voor Ajax aangezien AC Milan nog tegen Real Madrid moet spelen. Real Madrid heeft 6 punten, AC nu 4. Dus ik hoop dat AC Milan gaat verliezen. Dan kan Ajax, indien ze winnen tegen Auxerre, nog op 4 punten komen. Dan kan het nog alle kanten op ...
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelt toch wel als een verlies, we hadden het in de eerste helft af moeten maken. Toch een goede wedstrijd. :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En ik geef je gelijk. Jammer, we hadden meer kunnen krijgen. Al had Milan natuurlijk de betere kansen. Maar wel een mooie redding van Steek!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moeten ons gewoon focussen op de 3de stek en ik denk ook dat die plaats gewoon goed mogelijk is (al kan je gewoon voor een verassing zorgen bij real thuis/milan uit).
     
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Partizan - Arsenal 1-3, yeaaah. Toch lastig zo'n uitwedstrijd, wel mooie sfeer. Achja gewonne en dat telt, en ook mooi dat Fabianski het goed deed.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Jol mag wel is Eriksen gaan proberen ipv de jong,
    Vind hem dit seizoen niet goed, komt ook omdat er nu ander soort spits voor hem staat. Jammer ook dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van de snelheid van Sulejmani.
    Verder mooie pot, eerste helft was super, terecht resultaat ook
    Nu 6 punten tegen Auxerre!
     
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Ajax heeft het gewoon netjes gedaan..
    Wel mooi voor NL voetbal twente en ajax. :)
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Terechte uitslag. Had, zeker met de tweede helft, niet meer ingezeten.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tweede helft sloeg de vermoeidheid toe, met name bij Suarez en De Zeeuw. Urby speelde echt een puike partij trouwens. Net als Jan en Urby! Siem de Jong maakt op mij geen beste indruk op dit niveau. Die komt duidelijk (nog) te kort.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Had wellicht meer in gezeten maar ben wel tevreden over het resultaat. Nu tegen Auxerre 6 punten pakken en Real thuis op een gelijkspel houden.
     
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Gezien de 2e helft een mooie uitslag.

    Enig minpuntje was de Jong. Wanneer ziet Jol in dat het niet werkt met El Hamdaoui in de spits. Toen we Pantelic nog hadden speelde de Jong ook gewoon redelijk maar nu is het echt niets meer. Geef Eriksen maar de kans en als Lodeiro weer fit is laat die twee dan maar concurreren om de 10 positie.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer... Ajax had de wedstrijd zeker de eerste helft goed onder controlle... Tot dat AC Milan er een schop partij van ging maken. Voorspelde de tegengoal al na de onbestrafte charge op Suarez... 2e helft kwam Ajax duidelijk stamina te kort.. Toch een mooie wedstrijd gezien waar ik trots op ben als ajax fan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina