1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom werd Julio Cesar in godsnaam gewisseld? :eek:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Eto'o met die camera van die fotograaf! _O_

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe mooi inderdaad.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De tweede strafschop was sowieso dik terecht. De andere twee twijfelmomentjes.

Volgens mij een ''aardigheidje'' ofzo van Benitez, om die andere keeper een kans te gunnen om CL te keepen. Ze stonden met 3-0 voor, dus het risico was te nemen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Die keeper van Panatinaikos, wat een loser. :lol:

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha die Eto'o met die camera :lol::lol::lol:

edit:

zoiets

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Word dan gewoon fotograaf, als je dat zo leuk vind :+.

Geniale speler :).

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij elk doelpunt juichte hij als een baas :cool:

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter 4-0 Werder Bremen. Ik heb bij vlagen genoten. Inter speelt aanvallender dan vorig jaar en laat de bal veel sneller van voet naar voet gaan. Zeker als die kleine Coutinho een vrije rol rond Sneijder krijgt is het soms smullen. Eto'o is in bloedvorm, niet normaal, en is in de punt (Milito is geblesseerd) ook veel bewegelijker en beter in de combinatie dan Milito momenteel. En Cambiasso was weer geweldig. Daar zou De Zeeuw eens 'n paar wedstrijdjes van moeten bekijken. Wel mogelijk wéér een blessure er bij: Lucio.

Voor Inter goed dat Vd Vaart niet mee kan doen in Milaan, voor mij als Ajacied en voetballiefhebber toch ook wel jammer. Sneijder vs. Vd Vaart was wel erg gaaf geweest, maar die krijgen we ook nog op WHL :thumbs:

Zonde van Twente. Ik heb twee keer gezapt en zag alleen de enorme kans van Ruiz in de eerste helft en later de rode kaart van Rafael. Las dat ze best aardig gespeeld hebben de eerste helft.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Twente voetbalde redelijk goed in de eerste helft. Ook de tweede helft was niet echt slecht. 4-1 is daarom een beetje geflatteerd, al was Tottenham wel de betere over 90 minuten.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Tweede helft niet slecht? Vond het echt dramatisch. Tuurlijk, 4-1 is heel geflatteerd, maar Twente kon geen fatsoenlijke aanvallen meer opzetten. Vond het vooral opzienbarend dat Theo alles lekker diep gaf op zijn spits die niet in de wedstrijd zat en bij King stond, die alles lekker aan het wegkoppen was.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het was weer een mooie speelronde in de Champions League :)
    Wie had verwacht dat Kopenhagen op 6 punten zou staan na 2 wedstrijden :eek:
    Ook Rangers is met 4 uit 2 lekker bezig, kijken of ze het Valencia en Manchester echt moeilijk gaan maken!

Als het meezit:

Ajax wint thuis van Auxerre en Madrid (hoop dat Madrid dan nog in een slechte vorm is)
    Met een gelijkspel uit bij Auxerre en een verlies bij Milan kom je dan op 8 punten.
    Met 8 punten is er in de afgelopen 3 seizoenen maar één team naar de volgende ronde gegaan (doe even research:+) dus maken we van het gelijkspel uit bij Auxerre een winst en gaan we met 10 punten als nummer 2 naar de tweede ronde :cool:

Twente zit in precies hetzelfde parket als Ajax, al schat ik de kans dat Inter uit wint bij Tottenham, en uit die wedstrijden 6 punten pakt groter dan de kans dat Milan of Real thuis verliest van de ander.

Van de concurrenten van Nederland op de coëfficiëntenlijst (Benfica, Bursaspor, Rubin Kazan, Cluj, Spartak Moskou, Shaktar Donetsk en Braga) zie ik Spartak Moskou en Shaktar naar de 2de ronde gaan, Rubin Kazan zal het moeten uitvechten met Kopenhagen. Benfica en Cluj gaan denk ik EL voetbal spelen.

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Oja morgen lekker naar Utrecht, heb er zin in! :D

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Spierprobleempje opgelopen bij een schot. Even afwachten hoe ernstig.

Ja, het zal wel gezellig zijn de komende tijd in de revalidatiehonken :F: Godnondeju.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Sinds Madrid heb ik blijkbaar een andere perceptie van dramatisch denk ik:cool:

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Twente was de 2de helft echt niet dramatisch hoor.. alleen de verdediging wist geen raad met de counters na de 2-1. Er waren genoeg kansen waar de bal net niet goed viel, Janko, de Jong en Ruiz hadden nog een goede kans om te scoren, al waren het wel kansen uit een lange bal.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Twente speelde niet slecht. Tottenham was gewoon beter met hun kansjes. Ruiz vond ik overigens wel dramatisch. Wat een ego-tripper is die vent zeg. Constant dat dribbelen en dat gedoe. Hij had 5 keer die bal af kunnen leggen op een andere speler die misschien WEL gescored had.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt ook wel zeggen dat Twente dik genaaid is door de scheids. Drie strafschoppen waarvan er 2 totaal onterecht waren. Een elleboog over het hoofd zien terwijl je er boven op staat. Om nog maar niet te spreken over de handsbal van Crouch voorafgaand aan de handsbal van Kuiper. Als dat laatste een pingel oplevert, had die eerste handsbal ook een penalty moeten zijn.

Vond het erg jammer voor ze. Vind dat Twente leuk voetbal speelt, zonder schroom en met een bepaald soort flair. Dat geeft ze kracht vanuit de underdog positie.

Als de ploegen van Twente én Ajax nu eens bij elkaar weten te blijven voor langere tijd, kan het echt wel wat worden op Europees niveau. Gelukkig is bij Ajax het team (de vaste kern) nu al wel wat seizoenen bij elkaar. De komende 2 seizoenen moeten de vruchten geplukt gaan worden.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgend jaar gaan waarschijnlijk Suarez, Steek, Vd Wiel & Vertonghen weg dus blijft er weinig over van de vaste kern :'-(

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Thuis (19 oktober) moet je gewoon van Auxerre winnen en uit (3 november) ook.

Dan komt daarna Real op bezoek waar je minimaal 1 punt moet halen.
    Dan is het Milan uit waar het erom zal spannen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina