Het was weer een mooie speelronde in de Champions League
Wie had verwacht dat Kopenhagen op 6 punten zou staan na 2 wedstrijden
Ook Rangers is met 4 uit 2 lekker bezig, kijken of ze het Valencia en Manchester echt moeilijk gaan maken!
Als het meezit:
Ajax wint thuis van Auxerre en Madrid (hoop dat Madrid dan nog in een slechte vorm is)
Met een gelijkspel uit bij Auxerre en een verlies bij Milan kom je dan op 8 punten.
Met 8 punten is er in de afgelopen 3 seizoenen maar één team naar de volgende ronde gegaan (doe even research
) dus maken we van het gelijkspel uit bij Auxerre een winst en gaan we met 10 punten als nummer 2 naar de tweede ronde
Twente zit in precies hetzelfde parket als Ajax, al schat ik de kans dat Inter uit wint bij Tottenham, en uit die wedstrijden 6 punten pakt groter dan de kans dat Milan of Real thuis verliest van de ander.
Van de concurrenten van Nederland op de coëfficiëntenlijst (Benfica, Bursaspor, Rubin Kazan, Cluj, Spartak Moskou, Shaktar Donetsk en Braga) zie ik Spartak Moskou en Shaktar naar de 2de ronde gaan, Rubin Kazan zal het moeten uitvechten met Kopenhagen. Benfica en Cluj gaan denk ik EL voetbal spelen.
Klik om te vergroten...