1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool :emo:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop dat Toivonen er nog een paar inschiet, anders heb ik echt weer een belabberd weekend voor de coachvanhetjaar

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, omdat zij met meer zijn valt het minder op of is het normaler. Maar dat is het niet.

Dat maakt PSV nu toch koploper?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, denk het wel ja.

Heerlijk die Reis, veel beweeglijker en actiever. Basis! :D

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt lachwekkend dat jullie je verenigen met Aernhem. Aernhem is niet een gewone poster die toevallig niet voor Ajax is, zoals jullie wel(al vind ik het verdedigen van Aernhem dan wel erg tegenvallend van sommigen hier), het is gewoon een overduidelijke forumtroll. Als je daar nog niet achter bent na het afgelopen jaar. Dus niets 2 maten.

Verdomme wat een triest gejank ook eigenlijk, alsof iedereen die blij is met puntverlies van Ajax geband wordt. Sjonge jonge jonge.

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap wat je bedoeld en Aernhem is ook een overduidelijke troll, maar we waren eigenlijk al wat meer afgedwaald naar het 'algemene provoceren' van ajacieden naar de rest, en andersom. Maar dan vind ik het alsnog curieus (8)) dat hier dan wel op gereageerd word en als jullie dan 'provoceren' er niets gebeurd. Maar dat zal wel aan mij liggen, en boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Aernhem is een troll, punt uit :+.

On-topic:
    PSV speelt nu wel lekker.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    3-0 Reis.

8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat er niet om of aernhem wel of niet een trol is, maar dat ajacieden wel mogen provoceren en andersom niet.

nu trouwens 3-0 reis, engelaar op lens, lens assist op reis.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Volgens mij vertekend het feit dat er hier relatief veel ajax supporters zijn ook wel wat. Er is altijd wel een ajacied online om op zoiets te reageren :+

Maar aan de andere kant kun je niet ontkennen dat als jijzelf bijvoorbeeld, of boertje of de bengel of nitram, john petrucci , munnie of marty nl iets zegt over puntverlies van Ajax dat dat heel anders overkomt omdat jullie hier altijd wel over voetbal komen posten. En ook niet schuwen om wanneer je eigen club verloren heeft even een analyse te komen geven.

Aernhem daarentegen komt alleen maar langs om te stoken en dat gaat het makkelijkst als je negatief over ajax doet omdat die club nu eenmaal de meeste aanhangers heeft in dit topic.

Volgens mij is er geen enkele ajacied hier die er een probleem mee heeft als jij zometeen post dat je blij bent dat PSV gewonnen heeft en dankzij het verlies van ajax de koppositie weer over heeft genomen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    3-0 Reis.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hopen dat hij nu niet weer te euforisch raakt en zich weer niet in kan houden :+

Amrabat er in. PSV heeft stiekem toch wel een hele sterke bank, daar ben ik als Ajax supporter toch wel jaloers op. Als bij Ajax Suarez en El ham niet meedoen is wat daarachter zit meteen stukken minder

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax heeft het weer lekker uit handen gegeven :{.. Weg koppositie

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat wordt een feestje vieren vanavond met Jonathan :D.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    PSV hoopt dat Reis deze goede lijn doortrekt, maar zijn ook bang dat het niet de enige zal zijn:+.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Reis elke week basis. Zou ik wel willen :+.

Schoten: 21 - 3 8).

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tempo bij Chelsea Arsenal is nou echt hoog, ben benieuwd of het 1-0 blijft...

Tering, wat een goal van Alex _O__O_

(mag ik dit zeggen of worden de Arsenal fans dan boos? :+)

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst wilde je nog standaard Koevermans in de basis en nu scoort Reis twee keer en opeens moet hij standaard in de basis 8)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    2 - 0

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ALLEEEXXXX <3

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, omdat ik zeker van was dat hij goed zou presteren. Maar het is toch écht waar dat Koevermans een pinchhitter is, die moet er gewoon pas in de tweede helft in komen en dan is hij wel goed. Reis daarentegen heeft de kwaliteit om te blijven lopen, spelers uit te spelen en heeft overzich. Hij is een voetballer, Koevermans alleen afmaker. Koef is wel erg handig voor op de bank, scoort makkelijk als hij er in komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina