De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha idd

    volgensmij stonden ze er beide gewoon in :)
     
  2. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker aan de hand van 1 match beoordelen :) Ik vind hem meer potentie hebben Afellay is toch net niet vind ik. Maarja laten we hopen dat ze allebei stervoetballers worden alleen de bondscoach heeft dan een probleem i guess :lol:
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Lens is nog jong, die moet zich nog ontwikkelen. Wil zelf graag scoren. Vond hem zelf wel TEGENVALLEN.

    Affelay zie je steeds meer groeien. Gelukkig. Heb wel genoten van het spel, zonder twijfel.
    Van Persie mag z'n borst wel natmaken. Huntelaar staat er nu in en scoort elke wedstrijd. Wat heeft van Persie gedaan op het WK? Ohja, 1x gescored in .. 7~8 wedstrijden. Huntelaar ook, in 1 pot.

    Huntelaars spits, Van Persie links, Robben rechts ... Klaar. Mooie oplossing.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Afellay is al wedstrijden lang bij oranje een speler met een mooie actie. Dit komt omdat hij een vrije rol op de flank heeft. Bij PSV zou hij dit ook kunnen maar hij is aanvoerder en wordt als controlerende speler gebruikt dus kan hij (naar mijn mening) veel minder laten zien.
     
  5. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt alleen heb ik het idee dat het er nooit uit gaat komen bij hem in tegenstelling tot bijvoorbeeld Vd Vaart waarbij al heel snel duidelijk was dat het een hele grote ging worden.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja ik denk wel dat hij doorgroeit. Hij is gewoon al uitgegroeid bij PSV. Je ziet ook dat hij qua voetbaltechniek er al dik tegenaan zit en dan kan hij zich bij Oranje tussen beter spelers een keer laten zien.


    [yt]RkU9P2kgPpQ[/yt]
    Trouwens dit was afgelopen maandag, vanaf 3:05. Die ADO speler:emo:. Vukovic trouwens 3 wedstrijden schorsing. En Ojo teruggezet naar Jong PSV omdat hij niet op tijd was.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Van der Vaart, Afellay en Huntelaar waren echt geniaal. _O_


    Inderdaad, Lens viel heel erg tegen. Veel op hem gelet en speelde dramatisch :+.

    Huntelaar spits, links Kuyt/Afellay, Robben rechts.
    Van Persie misschien links op de bank, invaller voor Huntelaar (misschien).
     
  8. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Belgie - Oostenrijk 4-4 lol in de 90ste minuut stond het 3-3
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zag België 4-3 maken, zap weg, lees ik dat het nog 4-4 is geworden ook :lol:

    Wat een ploeg is dat zeg...
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige wedstrijd echt heerlijk kijken zo. Mooi voetbal! :) Alleen Lens speelde nogal matig vond ik.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Genoten van Oranje, moet het zeggen. Zeer goede wedstrijd, scherp en prachtig voetbal.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jaaa, 't was heel gezellig hoor!

     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat kan toch niet? Je benadeeld jezelf en je land ... boete geven zulk volk. Nee, tegen de muur aanzetten en doodschieten.

    Onvoorstelbaar. Oostblok figuren ... =(
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Serviërs zijn sowieso apart volk. Lijkt wel alsof ze aangeboren agressie hebben?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die gast met die bivak, wat een mafkees :lol:
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Serb goalkeeper in hospital

    Serbian goalkeeper Vladimir Stojkovic is in hospital for tests after hooligans went into the team bus and threw fireworks at the players.

    The Euro 2012 qualifier between Italy and Serbia was abandoned at the Stadio Luigi Ferraris after travelling fans cut the protective nets with wire-cutters, smashed the Plexiglas barriers and threw flares.

    The situation was already critical before kick-off, as the driver of the Serbian team bus revealed an ambush.

    As the bus was about to leave the hotel, a group of hooligans came through the doors and threw fireworks at the players.

    Goalkeeper Stojkovic was injured and is in the San Martino hospital in Genoa for tests, but his injuries are said to be ‘not serious.’

    Scottish referee Craig Thomson called off the match after six minutes when more flares were thrown on to the pitch.

    As of now, the Serbian supporters are still trying to leave the stadium, but there are reports of further crowd trouble outside Marassi.

    http://www.football-italia.net/oct12bb.html

    :emo:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Goede vriend van me is Servisch en zei dat ze dit allang aan het plannen waren op verscheidene Servische voetbal fora..
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Weet die vriend ook waarom ze in vredesnaam hun eigen team en/of Stojkovic aanvielen? Dit slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kennelijk was er een groep 'supporters' die ontevreden waren over het team en ze is een wilden laten zien dat er wat moest veranderen. Waarom snap ik niet, ik dacht zelf dat Servie het wel goed deed..
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien na die thuisnederlaag tegen Estland? Maar wel, het is niet goed te praten natuurlijk. Maar dit gaat Servië een eventuele plaatsing kosten gok ik zo. Als ik het juist heb waren er ook al zware rellen in een wedstrijdje voor de voorbereiding voor het WK, en was er al sprake van eventuele uitsluiting ervan. Wat mij betreft flikkert de UEFA ze uit de competitie. Zuur voor de spelers natuurlijk, maar wat een mongolen die supporters.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina