1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dag Roy _0/
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bijna 3x? Ze scoren toch gewoon 2x. Nog slecht maar bijna 3X blijft 2x gescoord ;)
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Pijnlijk hoor, Liverpool =(
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik kijk de wedstrijd niet, maar zag op futbol24 dat het 3-4 werd maar toen werd ie afgekeurd, door buitenspel las ik hier. Is toch bijna 3x ;)
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook grappig is dat PSV meer goals heeft gescoord dan Ajax, terwijl een paar leden hier zeggen dat PSV alleen maar 1-0 wint en dat ze bovendien nog niet een keer met 1-0 hebben gewonnen :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat sloeg op verleden jaren.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat Ajax nou weer in die post? :lol: Worden echt overal bij gehaald he.
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    O, verkeerd gelezen blijkbaar. My bad
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ongelofelijk hoe het tegen kan zitten. 90 Minuten lang ben je de beter voetballende ploeg en dan loop je toch weer tegen een nederlaag aan. Twente was effectief qua kansen maar verder was het in ieder geval gisteren een laffe kut ploeg ala PSV waarmee ze jaren kampioen werden achter elkaar. Beetje jammer dat het niet even mee zit bv. met de strafschop.

    Verder trots op de ploeg omdat ze wel alles gegeven hebben.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Tering he dit was toch wel een van de mooiste edities van Reds vs Blues. Dat Everton publiek is geen seconde stil geweest, echt genieten. Vooral het eerste halfuur, het hele team was als een malle aan het jagen, dat publiek schreeuwde ze bijna vooruit 8).
    Genieten.

    Misschien is Hodgson de nieuwe trainer van Vitas? :+
     
  11. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Om Ajacieden zoals jij op de kast te jagen:thumbs:
    Serieus je reageert nog verbaasder dan Suarez als hij geen vrijetrap meekrijgt als hij weer eens op de grond ligt...

    Wat was dat trouwens gisteren bij Ajax? Eerst El Hamdaoui die begint te schelden na zijn doelpunt en later Suarez die zijn middelvinger opsteekt na zijn doelpunt.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad als dat maar goed gaat! Gekkenhuis!
     
  13. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wait what?!:confused:
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Suarez heeft zijn middelvinger gespalkt dus die kan bij een vuist die niet goed meebuigen. Genoeg reden voor mensen om zonder zich erin te hebben verdiept weer paniek te gaan zaaien.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Schelden deed hij niet. Hij maakte wel een beweging met z'n arm, maar dit had niets te maken met schelden of iets dergelijks. No big deal.
     
  16. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Achja, gelukkig is Ajax een warm nest waar het er erg gemoedelijk aan toe gaat. Geen reden tot paniek dus.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat Ajax geen warm nest is waar het er gemoedelijk aan toe gaat(knap dat jij hier inzicht in hebt overigens of ben je gewoon aan het papegaaien), moet ik continu in paniek raken ook al is er geen concrete reden voor?
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Gewoon negeren joh. Is het niet waard om je over dit soort personen druk te maken imo :+
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  20. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey, relax man. Ik vroeg me alleen af wat de redenen van dat gescheld en die middelvinger waren. Om mij dan als paniekzaaier te beschrijven, dan kan je een sarcastische reactie terug verwachten.
    Gespalkte middelvinger is trouwens wel een keigoede reden.

    Ik begrijp nu hoe makkelijk het voor Aernhem is om hier gehaat te worden. Sommige Ajacieden beginnen gewoon te flippen als je als niet Ajacied over Ajax begint.
    Ik durf als PSV'er in de supermarkt geen schoonmaakmiddel meer te kopen. Ik ben gewoon bang dat ik wordt aangesproken door een Ajacied: "waarom moet je Ajax er toch altijd bijhalen?"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina