1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    De dag dat Twente kampioen werd stuurde Aernhem me op xbox live (!) een message: derde ster.

Ga nou niet Aernhem beschermen omdat hij het zo zwaar heeft want iedereen hier weer dat hij een bosmogool is die alleen maar provoceert, waarschijnlijk erger jij je mateloos aan alle ajacieden hier en probeer je via een member -dat niemand serieus neemt- een statement te maken, wat echt nergens op slaat :emo:

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    WAUW! Het zal weer eens niet over Ajax, Twente of PSV gaan.

Ajax speelde tegen NAC, wat zowiezo al in de problemen zit. Welke club zit dat momenteel niet? Als NAC misschien had gevoetbald vanaf de 1ste minuut had het nog leuk kunnen worden, jammer genoeg is dat nooit het geval. Dat leer je na zoveel wedstrijden wel accepteren hoor. K'heb niks tegen Ajax, gun ze de landstitel wel. Tijd dat er weer een "oude" Nederlandse Club gewoon vanaf het begin meedoet aan de Champions League.

/Mod *knip, laten we het wel leuk houden... - Matrix

4-1!

... ben zo trots dat NAC tot op heden geen mogelijkheden heeft gepakt om een rijke vent aan te trekken. Lovely! NAC and PROUD of it!

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Eergisteren voor het eerst niet geërgerd aan Feyenoord :). Ondanks de uitslag, die overigens niet terecht was qua inzet en vertoning, ben ik echt trots op wat de ploeg liet zien.

Als ze dit niveau kunnen vasthouden en dit mee kunnen nemen naar de volgende wedstrijden, zie ik ze binnen no-time in het linkerrijtje terecht komen. PSV is in ieder geval gewaarschuwd :).

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil niet heel negatief doen. Maar den haag speelde ook altijd leuk tegen de toppers en vol inzet en dan verspeelde je weer punten tegen een degradatiekandidaat. Zie je dat ze straks leuk mee doen tegen psv en tegen vvv het weer niet waar kunnen maken.

5. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, dat kan gebeuren inderdaad. Maar de thuiswedstrijden mag Feyenoord niet verliezen. Tegen Twente & Ajax is dat geen schande. Zeker als het maar met 1-2 en 0-1 is. Ik hoop in ieder geval dat Feyenoord dit vast kan houden.

Ik hoop daarnaast dat Smolov in de basis mag staan tegen PSV. Hij heeft toch echt veel meer dreiging en is veel balvaster dan Castaignos. Die wordt gewoon met een licht schouderduw van Douglas 3 meter omver gegooid.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wanneer komt die Tomasson trouwens eens terug? Dat zal nog wel een slok op een borrel schelen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Smolov moet niet in de spits! Gewoon erachter. Na dit weekend zie ik wel weer dat hij zeker kan voetballen.

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ten koste van wie? Op het middenveld heb je Fer, Bruins & Mokotjo en die 3 vind ik wel beter dan Smolov. Ik ben vooral onder de indruk van Mokotjo. Geweldige voetballer. Wat ze wel zouden kunnen proberen is een 4-3-2-1 opstelling. Achterin gewoon laten wat het is. Middenveld met Fer, Bruins en Mokotjo. Daar voor met Smolov en Wijnaldum en dan Castaignos? Schaken op de bank, want daar ben ik toch niet zo onder de indruk van.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Anders halen we toch gewoon Bellamy? :+
    Moet alleen even worden overtuigd dat we niet zoveel geld hebben dus of die alsjeblieft voor 7 ton wil komen voetballen :lol:

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hem nog wel komen hoor. Die vent is toch al multi miljonair:+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja maar wil die dan ook z'n eigen contract afkopen? City laat hem niet zomaar gaan, contract tot 2014.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  13. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
  14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op de site van het AD stond dat geld voor Bellamy geen probleem zou zijn. Alleen inderdaad dat contract bij City... Da's wel een klein hobbeltje in de weg :+ Zou wel gaaf zijn als die kerel naar Nederland komt, puur op basis van clubliefde.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, qua loon zit het wel snor. Maar hij voetbalt toch bij Cardiff omwille van zn familie? Is dat nu geen issue meer dan?
    Het zou inderdaad geweldig zijn ja :+.
    Leuker als Janssen :p

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De vergelijking met Aernhem slaat inderdaad nergens op, maar er zit wel een kern van waarheid in hoor. Als je hier als niet-ajacied ook maar iets over ajax zegt, begint meteen iedereen boos/dom te reageren.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea staat al 0-2 voor bij rust tegen Spartak moskou
    ( notering stond op 2,05 bij bwin :9 )

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan die notering zo hoog zijn dan? Het is toch overduidelijk dat Chelsea zwaar de bovenliggende partij is? :eek:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Begint het alweer? Die discussie is nu al 100x gevoerd..

ot;
    Vanavond Ajax, ik heb er zin in! Ik heb er een goed gevoel over, denk dat we wel wat mooie dingen laten zien en dat we uiteraard gaan winnen.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ooijer basis jaaaaaaa.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina