1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gebroken joh?
    Ik dacht dat hij deed alsof z'n neus bloedde en er weinig aan de hand was.

8)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad vooral bij de 2-1 ergerde ik me gruwelijk aan hem, hij speelde vaak niet in het teambelang.
    El Hamdaoui was wel lekker bezig met z'n hakballetjes o.a.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een wedstrijd. Ik val echt nog eens dood neer bij die CL-wedstrijden van Ajax. :+

Natuurlijk hebben we het ons veel te moeilijk gemaakt met die stomme rode kaart maar verder gewoon een goede pot gespeeld.
    Heerlijk om de Zeeuw na bijna een jaar weer eens een goede wedstrijd te zien spelen. Hopelijk blijft hij dit volhouden.
    Verder Lindgren eigenlijk niet gezien en Enoh moet echt die foutjes uit zijn spel halen want tegen sterkere ploegen zijn die gewoon dodelijk.

Ook ik ergerde me vandaag aan Suarez. Kan die kerel niet eens zijn mond houden en een keer blijven staan. Dan ook nog eens wat minder aan zichzelf denken (op zijn minst in CL-wedstrijden dan), want hij verpest het wel een beetje zo. Blijft natuurlijk wel een geweldige voetballer._O_

4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez deed inderdaad een beetje teveel van het goede, verder leuke pot! De zeeuw speelde lekker en jammer van het, overigens geniale, tegendoelpunt. Maar ja dat hield het een half uur spannend :)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Drie punten! Je hebt Auxerre volledig onder controle tot dat lakse momentje van uiteraard onze linksback, waardoor die lelijke Ooijer aan de handrem moest (?) trekken. Was billenknijpen, maar het resultaat smaakt zoet.

En kritiek kan ik nooit hebben op Suárez. Hoeveel werk die gast verzet en hoeveel ballen hij vasthoudt waardoor men kan aansluiten of tijd kan worden gewonnen is echt ENORM belangrijk. Hij is de enige die er altijd staat wat dat betreft.

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 vraag:
    Wie haalde die kopbal van de lijn?!
    WAT EEN FUCKING HELD IS DAT!_O_
    Ik kon het niet zo goed zien in het stadion namelijk!:9
    Ik denk namelijk dat het Enoh was, maar kan iemand dat bevestigen?

Hopelijk laat Jol het middenveld zo staan, geniet nu gewoon echt weer van de Zeeuw!

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja was Enoh :)

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kon het ook niet goed zien.

De Zeeuw was vandaag inderdaad weer prima. Kwam uiteraard omdat ie met Lindgren-Enoh in z'n rug geen verdedigende taken had t.o.v. z'n normale positie. Hij kon zich veel meer met voetballen bezig houden. Toch vind ik dit middenveld wel erg vlak hoor. Zie liever een echte aanvallende middenvelder en een De Zeeuw daar vlak achter die gewoon z'n niveau haalt. Dan heb je voetballend veel meer opties.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zeg ook niks over z'n vermogen om te zwoegen. Ik vind het erg hatelijk dat hij met z'n klagen constant zichzelf en z'n team naait. Hij geeft de bal op El Ham Kaas, die vervolgens met niemand kan combineren omdat Suaréz weer eens op de grond ligt.

Leuk en aardig dat jij overtredingen kan uitlokken, maar het haalt wel de rest compleet uit hun ritme. Als deze beste man naar Manchester United gaat ( wat ik ten zeerste betwijfel ) dan is het snel afgelopen met schwalbes.

Goeie speler, maar hij moet echt dingen af gaan leren. Met zijn klasse heeft hij dat gezeur ook niet nodig.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Met het uitlokken van overtredingen wint hij ook tijd. Het is extreem professioneel, maar het werkt wel. In de top komt dat veel vaker voor dan we in Nederland gewend zijn. Ik kan me er persoonlijk niet aan storen, maar kan me heel goed voorstellen dat anderen dat wel doen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Extreem professioneel...
    Tja, ik ben blij dat je je KAN VOORSTELLEN dat neutrale toeschouwers zich doodergeren aan een kerel als dat. Gadverdamme.

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb mij ook geërgerd aan Suarez, al kreeg hij wel een paar doodschoppen. Maar hij moet stoppen alsof zijn been in 2-en ligt en 10 seconden later gewoon weer kan lopen alsof er niets gebeurd is.

Ik vond Ooijer de 1e helft erg sterk verdedigen hoor. Liet weinig door, kwam voor de man etc. Goed gedaan. Die rode kaart dan, tsja... Ik vond het niet echt zijn schuld. Als je zo stom balverlies lijdt, dan moet hij zowaar aan de noodrem trekken en als die er dan nog ingaat vanuit een vrije trap. Dat is dan echt pech.

Verder vond ik Enoh ook erg veel verkeerde passes afleveren. Het viel mij echt op. De Zeeuw speelde wel weer een lekkere

Zoals ik al eerder zei heeft Ajax wel terecht gewonnen. Maar als je zo speelt tegen Real of Milan, dan word je gewoon met 5-0 afgedroogd. Er werd echt veel balverlies geleden op het middenveld.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb me ook lopen ergeren aan Suarez gisteravond;) Vond dat Urby een goede pot speelde als linksback op 1 momentje na waaruit de rode kaart en het doelpunt vielen. Enoh leverde erg veel ballen in en ook een paar op domme plekken op het veld. Dat ie die bal van de lijn haalde is dan wel weer top, al leek het op tv dat ie sowieso al naast was gegaan.
    Steek was weer top, alleen bij die vrije trap reageerde ie wel laat!

Maar ja, 3 punten in de pocket en over 2 weken proberen om weer voor de volle winst te gaan:)

14. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, Arsenal 5-1 gewonnen. 14 doelpunten voor 2 of 3 tegen, dat zijn beste statistieken. Ook mooi dat Eduardo nog scoorde voor Shaktar.

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, Arsenal 5-1 gewonnen. 14 doelpunten voor 2 of 3 tegen, dat zijn beste statistieken. Ook mooi dat Eduardo nog scoorde voor Shaktar.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ooijer sterk verdedigen. Ja hallo lekker makkelijk tegen Auxerre dat amper van de eigen helft af komt. Zelfs na de 2-0 bleven ze inzakken. Wat een slechte ploeg. Eerste gevaarlijke momentje en Ooijer krijgt alweer rood wat gewoon een totaal verkeerde actie was. Jol had het nog voor de wedstrijd gezegd zelfs, laat die man gewoon 1-op-1 komen op zo'n moment, dan faalt hij. Nu speel je een ruim half uur met 10 man en krijgt je tegenstander voor het eerst een goeie kans(want een vrije trap van 18m gaat er wel degelijk vaak in hoor).

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In de samenvatting zag het er weer heerlijk uit bij Arsenal! Het leek trouwens ook net zo of het hele stadion applaudisseerde voor Eduardo toen hij scoorde, klopt dat?

18. Hespere

Hespere Guest

E; Kolere laat maar. :+

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    nee want na die goal was in de samenvatting de wedstrijd afgelopen, en klapten ze voor de overwinning:+

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij niet hoor. Eduardo is geliefd en ik dacht toen ik het zag dat het ook voor Eduardo was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina