1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik geef je wel gelijk hierin. Tegen een kleinere ploeg (vooral thuis) kun je een jeugdspeler wel is een basisplaats geven. Ajax hoort die wedstrijden met 10 (10,5) man ook te winnen. Vorig seizoen werd het vaak genoeg 4-0.

Ik was zelfs blij dat Siem de Jong geblesseerd was :D Konden we eindelijk een keer wat anders proberen, Eriksen of Lodeiro had ik graag een wedstrijd zien spelen op z''n plek.

In een Champions League wedstrijd moet je inderdaad voor degelijkheid en ervaring gaan, maar in een relatief eenvoudige (thuis)wedstrijd mag er van mij best wel wat meer risico genomen worden.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ook in de CL moet je eigen beste en mooist voetballende opstellen. Als de tegenstander beter is, is de kans dat je zelf scoort kleiner als je op degelijkheid gaat spelen.

Volgens mij is Sneijder zelfs al net iets ouder dan Eriksen, maar hij heeft wel laatst contractverlenging gekregen.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    in Champions League telt in mijn ogen alleen resultaat. Je krijgt daar geen punten voor mooi voetbal :)

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe :D zomaar wat reacties die ik tegenkwam. Maar de eerlijk gebiedt te zeggen dat ik echt met Feyenoord te doen heb. Zonde voor het Nederlands voetbal en Ajax-Feyenoord is ook al jaren niet meer wat het geweest is...

Over Ajax zeg ik niks :F:

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook alleen maar omdat het al afliep. Hem definitief van de hand doen was nog net iets te, Ajax geeft hem eigenlijk nog een kleine kans en anders verhuren ze hem. Denk zelf niet dat hij het gaat halen.

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    En geen resultaat met kutvoetbal:)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb niet je hele post gelezen maar clubs doen wel degelijk heel veel om er voor te zorgen dat de tegenstander of een speler van de tegenstander niet tot zijn recht komt, bij elke uitwedstrijd van Stoke City zitten de boardings heel dichtbij de zijlijn zodat Delap meer moeite heeft een mooie lange inworp te doen.

Jelle Vossen scoorde 6 wedstrijden op rij in de Jupiler Pro League en hij zei dat hij voor elke wedstrijd een broodje met witloof at, als gevolg ervan werd bij een uitwedstrijd van een club (weet niet meer welke) in dat dorp bij de supermarkten de witloof een dag uit het assortiment gehaald 8)

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is psychologische oorlogsvoering en heeft niks te maken met mijn post:+

Ajax wist van tevoren al dat het op kunstgras zou spelen dat een stukkie kleiner was:cool:

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest toch wel een beetje lachen toen ik de samenvatting van Eredivisie.nl zat te kijken (Excelsior - Ajax that is). Komen er twee Marokkanen in beeld zegt de commentator: ''Dit zijn ook twee El Hamdaoui's'' Toch een kleine glimlach op mijn gezicht.:)

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat het ook familie van hem is.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe hard ik ook m'n best doe, ik kan de humor er in niet ontwaren.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is niet bevestigd hoor. Hij, net als meerdere, zou in aanmerking komen. Het bericht dat ze allen een nieuw contract hebben getekend heb ik gemist.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom heeft Napoli niet al lang drie doelpunten gemaakt? :mad:

Edit: Milan wint uiteindelijk tegen tien man van Napoli met 1-2, maar wat heb ik een fantastische wedstrijd gezien zeg. Italiaanse gekte op z'n best :D

Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver geen punt(en) gisteravond maar wat heb ik in de 2de helft een geweldig Napoli gezien. Met een man minder ben je gewoon beter dan Milan. Uiteindelijk verliezen we dan wel maar de enorme strijd en passie die we gegeven hebben was geweldig. Met als beste voorbeeld misschien wel de goal van Lavezzi.

[yt]b7ZTkDXjnpI[/yt]

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had gisteren live zitten kijken. Wát een goal van Napoli! 8)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Haha geniale goal _O_
    Jammer dat ze verliezen, vind Napels wel een sympathieke ploeg, itt de rest van de Serie A :p.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus, wil ik net kaarten bestellen voor Ajax - Heerenveen, vragen ze €40 - 50+ euro!! En zelfs dan heb je slecht zicht. Belachelijk! :emo:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Halverwege tegen Ceuta met 0-2 voor. Leuk om die jonkies weer te zien spelen. Verder niet echt een hoogstaande wedstrijd (nog). Eigenlijk meer Ceuta tegen Barça Atlètic, maar goed.

EDIT: Real Madrid trouwens gelijk gespeeld tegen Murcia (0-0). Mag toch wel aannemen dat ze dat thuis gaan afmaken.

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de goedkopere kaartjes had je veeeel eerder moeten zijn :)

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    wat een goal ^^ Gister voor de pokal Koblenz vs Hertha BSC
    [yt]GYZ_R68749I&[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina