1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me duidelijk dat Eriksen in de laatste 10 minuten meer heeft laten zien dan de Jong in de hele wedstrijd, hoop dat Jol zijn ogen daarvoor ook eens opent..

stand:

1 Real Madrid 4--3--1--0--10--(7-2)
    2 AC Milan---4--1--2--1--5--(5-5)
    3 Ajax-------4--1--1--2--4--(4-6)
    4 AJ Auxerre 4--1--0--3--3--(3-6)

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Alsof dat nog wat boeit. We kunnen nu alleen nog maar vechten om de derde plaats...

Sulejmani en Eriksen hadden gewoon moeten starten. Die speelde in zo'n korte tijd beter dan de rest in de hele wedstrijd.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Pipo blijft echt een fuckingkiller ouwe :cool:

4. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat een slecht kut ajax zeg niet niet normaal! lekker kut een deuk in me nachtkastje!

5. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    waar voor kreeg Vertongen nou eigenlijk geel? Beetje rare arbitrage weer. (weer zo'n engelse schijt scheidsrechter)

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft sowieso niks in de 2e ronde te zoeken =(

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mannen relax, Vitesse heeft helemaal niks met vanavond te maken.
    IMO (= in mijn ogen) heeft Ajax Auxerre onderschat.. hoe kom ik hierbij? Dit denk ik door het nonchalante spel en gebreke aan concentratie aan de Ajax kant in de eerste helft... alsof ze die gasten wel even gingen pakken. Pas in de tweede helft komt het op gang, waarom zo laat pas? Dan denk ik aan onderschatting. Te laat achter komen dat je 100% moet geven ipv 70.

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Tergend slecht, bah. Tweede goal kwam uit een overtreding wat amper een overtreding te noemen was :mad: pak dan in ieder geval de bal ff op! Suarez en alderweireld de enige die nog een beetje konden ballen, aardige invalbeurt van sulejmani en eriksen. bah:mad:

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ''Jol wisselde goed''

Koeman snapt er ook weer geen kut van..

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat dan? Vind dat ie wel gelijk heeft, al moet je niet een De Jong brengen die extreem uit vorm is.

En bij die vrije trap fluit de scheids pas als de speler de bal in de hand heeft.

Heeft ook niets met deze avond te maken. Ik zeg alleen dat je theorie helemaal klopt en dat Vitesse dat bevestigt :thumbs:

11. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Overtreding waar de tweede goal uit viel, was eerder een overtreding van die auxxere speler (handsbal)

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende wedstrijden zijn:
    Auxerre - Milan
    Ajax - Real

Daarna:
    Milan - Ajax (Thats where the shit needs to happen)
    Real - Auxerre

Als je hier gewoon 1-1 speelt is er niks aan de hand.
    Nu is het nog maar afwachten wat Auxerre - Milan en Ajax - Real gaat worden.
    Tegen Real moet je blij zijn met een punt.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    En het was nog buitenspel ook..:mad:

@Geert, Eriksen werd te laat gebracht, dat hij ervoor kiest De Zeeuw en Enoh eruit te halen voor 2 aanvallende middenvelders is gewaagd en goed, maar Eriksen had in de 70ste minuut gebracht moeten worden toen Auxerre zich massaal vastzette achterin.

@Aftrekgek, Auxerre pakt maximaal een puntje lijkt me, en dat zal Ajax ook wel doen dus de 3de plek moet gepakt worden, verder kijken heeft geen zin meer..

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Confirmed dat hij eerder had moeten brengen, maar wissels (aanvallend) op zich waren wel goed en pakten ook goed (aardig?) uit.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha het is lekker hypcriet allemaal, als iemand wat over Feyenoord of PSV zegt wordt iedereen altijd boos als diegene wat terug zegt over Ajax.
    En nu zeg jij wat en ze beginnen gelijk over Vitesse :lol::lol:

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Milan - Ajax zal inderdaad dé wedstrijd zijn.
    Maar Real Madrid word gewoon 1e dus hoeft zich eignelijk geen zorgen meer te maken, dus ik denk dat Ajax moet uitgaan van een punt thuis tegen Real en hopen op een wonder in de Godentempel voor misschien wel meer.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De selectie van Ajax is simpelweg niet breed genoeg.
    Er zijn twee a drie wisselspelers die basis waardig zijn, de rest is ver ondermaats.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
    Maar met hoeveel moet je van Milan winnen wil je met gelijk aantal punten doorgaan?
    Ik geloof best dat we Europa zo goed als vast hebben, want ik zie Auxerre uit zeker niet winnen van Real en thuis van Milan eigenlijk ook niet (misschien met een wonder).

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Een luchtje van buitenspel? het buitenspel stond een uur in de wind.. :emo:

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het kan een heel raar verhaal worden als Ajax 2x gelijkspeelt en Auxerre wint van Milan.
    Dan staan Ajax, Milan en Auxerre allemaal op 6 punten. met een 0-0 bij Milan is het onderling resultaat slechter, bij een 2-2 is het beter en dan zou Milan zelfs 4de kunnen worden als ze bij Auxerre met 2 doelpunten verschil verliezen. Daarentegen zou Auxerre dan doorzijn (mits ze bij Real niet 2 goals verschil verliezen, door het betere doelsaldo (onderling resultaat telt niet meer bij Ajax en Auxerre).
    Ideaal zou dus zijn:

Ajax - Madrid 1-1
    Milan - Ajax 2-2
    Auxerre - Milan 1-0
    Madrid - Auxerre 1/2/3-0

Dan is Ajax met 6 punten als 2de door..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina