1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt jongens. Wat ging me hart te keer zeg. Counters hadden wat beter uitgespeeld kunnen worden maar wat maakt het uit. Gewoon gewonnen in de arena.

Zo naar het supportershome, zal wel een feest zijn daar.

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jol heeft toch wel lef.
    Je moet het maar durven om een team zo afhankelijk te maken van 2 voetballers...

Flikker maar op met die dikke idioot. Als je Ajax niet als team durft te laten voetballen wat zeker mogelijk is met deze selectie heb je niets te zoeken als trainer bij Ajax.
    Mooie woorden kan die man wel spreken. De jeugd is het belangrijkste bij Ajax en Eriksen is het grootste talent dat ik ooit heb gezien. Helaas blijven bij deze man de daden na deze woorden uit. Als je jeugd zo belangrijk is waarom dan Oleguer, Ooier en Lindgren laten staan. Dramatisch is het gewoon.

Verder niets aan te merken op Ado. Speelde goed en verdiend gewonnen.
    Gefeliciteerd.

3. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    0-1

mooi gespeeld

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat ook nog eens partij vuurwerk de lucht in hier. Geweldig. Alsof wel europa in gaan.

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hm oke:) Met zijn grappen bedoel ik het feit dat hij nooit een voetbalinhoudelijk antwoord of uitleg kan produceren. Mooi voetbal brengt altijd respect op terwijl kutvoetbal niemand bijblijft.
    Er zijn natuurlijk verschillende gradaties, maar als je echt puur zakelijk speelt creeer je nauwelijks tot geen kansen, dus de kans dat je scoort is kleiner, waardoor ook de kans dat je wint.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hier word je toch helemaal schijtziek van, speel je weer duidelijk beter. Sta je weer achter..

7. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kutd psv

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Rood voor Reis. :0

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Jezus, is dat nou die Tyton of Kah die de hele tijd zo achterlijk loopt te schreeuwen.

Zo onterecht weer achter...

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom..?

11. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elleboog.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Omdat het een kutscheids is. Hij gaf Anita ook al rood voor niks.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet te geloven dat jullie Ajacieden wakker liggen van een nederlaag. Kijk naar een club in Rotterdam die staan tegen degradatie aan en het leven gaat rustig verder. Ik hoop dat jullie wel rustig slapen vanavond. :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Wij zijn een topclub, we moeten winnen. Dat ze in Rotterdam die mentaliteit blijkbaar niet hebben zegt genoeg over hoe ver ze zijn afgezakt.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moeten? Qua materiaal gezien zijn jullie niet top 2 maar top 3.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ADO gaat echt lekker zeg, nu ook al tegen ajax. Extra-lekker _O_.

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Roda ook. Jammer genoeg. :+

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kwalitatief gezien doet Ajax echt niet onder voor de andere (top)clubs uit de Eredivisie. Het punt is dat die kwalitatief sterke spelers of verkeerd gebruikt worden of gewoon helemaal niet gebruikt worden.

Daarom MOET Ajax gewoon wedstrijden als deze winnen.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    QFT. Ik heb enkel de laatste 20 minuten gezien omdat ik zelf moest voetballen. Waarom speelde Van der Wiel niet? En inderdaad, laat het nou eens als team voetballen. Als je dat niet kunt moet je gewoon weg. Middenveld van Ajax is al weken statisch, traag en zonder creativiteit. Telkens maar weer een defensief blok neerzetten. Laat Blind eens spelen, stel Eriksen nou eens op 10, zet Bonevacia eens neer ipv Enoh die uit vorm is. Gek wordt ik er van. Telkens maar de pass op El Hamdaoui of Suarez, en hopen dat zij in het centrum er doorheen komen met een simpele 1-2. Zo gaat het elke keer. En als Suarez zelf de bal heb is het maar continu draaien, kappen, draaien en dan haal je de aanval er al weer uit. Bah.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    muah, qua materiaal zou PSV dan bovenaan moeten staan vind ik. Twente heeft wel goeie spelers, maar die winnen wedstrijden door als team te spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina