1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah, Kluivert zal spitsen vast wel beter kunnen maken.

Een naam die ik laatst hoorde beviel mij wel. Op basis van het WK dan. Bielsa, opgestapt bij Chili laatst.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niks, maar ik ben gewoon fan van die 4 , Litmanen er nog bij en ik beloof niet te klagen als het totaal mislukt :+

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool gaat 2 - 1 winnen. :cool:

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bielsa zie ik ook graag komen, had het ook al op AN gepost. Ervaren man, speelde prachtig voetbal met Chili en neemt altijd het Ajax uit de jaren '90 als voorbeeld bij zijn team.

Rijkaard liever niet eigenlijk.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Idd, speelde heel mooi voetbal met Chili. Jij zit ook op Ajax Netwerk? ;)
    Wat ik niet snap is dat mensen zeggen dat Cruijf de enige is die Ajax weer Ajax kan maken.. hoe weet je dat nou?

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Was jij dat? Heb het op AN gelezen inderdaad. Ik vond Chili geweldig voetballen tijdens het WK. Ook als een van de weinige in puur 4-3-3 en lekker onbevangen, vrij en gewoon goed.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 liverpool!! Torres mooie assist kuyt

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet of hij de enige is, maar hij past in ieder geval in het profiel van de bezem die we nu nodig hebben. Namelijk: Groot Ajax hart, kent de Ajax cultuur, voetbalkenner in hart en nieren natuurlijk.

Hoe Slop en vd Aat er nog kunnen zitten na zoveel jaar ellende is natuurlijk onbegrijpelijk en het in het gewone bedrijfsleven nooit gekund natuurlijk. Vd Boog heb ik ook mijn twijfels over. Weet niet wat het is met die vent, maar vertrouw het toch niet echt helemaal.

Sowieso is het bij ons in de top nogal raar zonder TD.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Net terug uit Amsterdam. Ben inmiddels een beetje afgekoeld, maar ik ben nog altijd pis- en pisnijdig. Dit kan je niet meer afdoen als ''pech'' of ''een slechte dag hebben''. Wat vanmiddag op de mat is gelegd is schandalig en Ajax-onwaardig. Er was geen inzet, geen creativiteit, geen lef, geen teamgevoel. Als je het niet kan opbrengen om honderd procent te geven voor de club, dan lever je maar lekker je contract in.

Je hebt verdomme het mooiste baantje ter wereld. Je krijgt een maandsalaris waar mensen jaren en jaren voor nodig hebben om dat bij elkaar te sprokkelen. Je hoeft maar zes dagen per week op de club te zijn, en dat maar voor een paar uurtjes. En je krijgt ook nog eens voor noppes een dikke Mercedes onder je reet geschoven. En dan het zo laten afweten. Schandalig!

Iedereen speelde als een natte krant vandaag. Suarez moet maar eens een goede beurt krijgen van zijn vriendin, dan schiet hij tenminste weer raak. De Zeeuw was wederom kut. Urby speelde alsof hij al weg is, Lindgren onzichtbaar, Oleguer vol fouten, De Jong waardeloos, El Hamdaoui speelde verstoppertje. En waarom Jol een breekijzer als Mido op de bank laat, juist wanneer de ballen alleen naar voren gepompt worden, en een speler als Eriksen dan volledig nutteloos is, is mij dan ook een raadsel.

Wat mij rest is ADO Den Haag, met pijn in mijn hart, de feliciteren met deze dik- en dikverdiende overwinning.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom in godsnaam een breekijzer als Mido brengen. Dat is juist wat Ajax niet moet doen. Lekker alle ballen naar voren pompen en hopen op een late treffer. Dat is pas Ajax onwaardig!

Het gebeurt nu al genoeg dat alle ballen naar voren worden geramd in de hoop dat El Hamdaoui en Suarez er iets mee kunnen maar dat lukt ze gewoon niet.

Voetbal is wat mist in dit team. Juist door spelers al Eriksen in te brengen krijg je dat meer. Dat is het grote probleem, er is geen voetbal te bekennen in dit team. Zolang Jol lekker afhankelijk wilt blijven van de grillen van Suarez en El Hamdaoui zal je nooit kampioen worden.
    Er moet een team staan, een team dat durft te voetballen en uit durft te gaan van eigen kwaliteiten.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, natuurlijk is het naar voren pompen van ballen niet goed. Maar Jol moet ook zo'n wedstrijd kunnen aanvoelen, je kan nóg een creatieve speler erin brengen, maar het was de hele tijd al hopeloos. Dan heb je een breekijzer nodig, hoe on-Ajax dat ook is. Op een gegeven moment moet je de mooie balletjes en acties voorbij zetten en knokken! Want ruimte kreeg je ook niet met Eriksen.

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    torres!!!!!!!!!!! 2-0 wereldgoal!!!_O_

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat heerlijk _O_

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel ja. Liverpool heeft er zin in vandaag.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat vind ik dit geweldig, al mijn vrienden maar zeggen dat Liverpool geen kans heeft en dat ze keihard gaan verliezen (toevallig ook allemaal voor Arsenal, dus die kan ik ook uitlachen :+)

Wedstrijd is jammergenoeg nog niet afgelopen, maar Liverpool speelt weer is en Torres scoort weer is. :D

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als die zn beste vorm weer vind (en hetzelfde zou voor Gerrard gelden) dan is Liverpool volgens mij ineens 2 keer zo gevaarlijk.

Blijft een fenomenale spits

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bijna 2 - 1, maar dit winnen we. :D
    Torres & Kuyt beide gewisseld..

//edit

2 - 0 winnen van Chelsea _O_

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een feest net in het supportershome. Rookbommen en vuurwerk haha alsof we europa in gaan. Alle spelers helemaal uit hun plaat! Genoten van deze dag :D

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een KUTdag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina