1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag er wel wat over zeggen, maar doet niet zo kinderachtig met hahah ajax heeft verloren. :D:D:D. Kun je je voorstellen dat het zwaar irritant is dat iemand zo irritant doet?8)8):):

2. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast je verliest, als een concurrent verliest gaan al die neuzen hier ook te keer.. dus swallow it, big boy..

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tijd dat er nu serieus koppen gaan rollen in Amsterdam. In drie week tijd het landskampioenschap verspeeld. We hebben nu al slechts twee verliespunten minder dan het hele vorige seizoen bij elkaar. Dit is onacceptabel. En nu lekker op naar PSV. Het is toch niet te geloven...

Gefeliciteerd AZ trouwens, dik verdiend.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doelt denk ik op dat Moisander tegen zijn arm aan liep. Totaal geen schorsing waard maar goed.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Anders blijf je is weg.

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Met die 10-0 heb ik maar een enkele Ajacied kinderachtig zien doen. De rest zal wel beneden de 14 zijn.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha laat ze maar Richard. Altijd als ik wat over Ajax te zeggen, als ik kritiek heb, dan beginnen ze ook over Vitesse. Beetje zwaktebod van gefrustreerde fans.

8. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo zal de KNVB het ook wel zien. En die kopstoot? Daar liep Pelle zeker ook zelf tegenaan :lol:

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan best kritiek hebben.
    Maar: He wat een lekkere dag, Ajax heeft verloren.:D:D

Is wat anders dan kritiek hebben he. ;)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik nergens. Maar laat maar weer, je bent duidelijk aan het provoceren.

1-0 Feyenoord

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Casteinjos

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goed voor hem :)

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Goed voor Feyenoord. :+ Maar inderdaad voor een spits altijd lekker.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Voor hem is het gewoon heel belangrijk. Je ziet elke week dat hij lekkerder in zijn vel gaat zitten en daar helpen de goals ook bij.

15. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja tuurlijk. Als ik wou provoceren dan had ik wel geschreven: Ajax verloren \o/

Maar zoals ik gisteren al schreef, dat mag alleen als Twente, Feyenoord, PSV of welke club dan ook behalve Ajax heeft verloren. Ik ken de regels.

Goed doelpunt van Castaignos. Wel grappig dat Heerenveen net van tevoren net zo'n kans had en verprutste.

Nou, hup Feyenoord, op naar de middenmoot, want degradatiezone is te veel van het goede.

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Heereneveen heeft al aardig wat kansen gehad. Feyenoord moet nu even iets beter verdedigen, zeker het middenveld.

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ajax weer dramatisch. Het enige lichtpuntje was Eriksen die gewoon barst van de kwaliteit.
    Ooijer is ook de grootste idioot die er rondloopt. Afgelopen wedstrijden waren de goals mede zijn schuld en nu dan zo'n overtreding. Dat moet dan een ervaren voetballer zijn die de rest van de verdediging zijn ervaring moet overbrengen.:emo: Laat hem maar een flinke schorsing krijgen en hopelijk straft Ajax hem zelf ook nog.

AZ speelde ook gewoon zeer goed voetbal dus totaal verdiend.

Binnenkort maar weer pannenkoeken eten waarschijnlijk...

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij heeft niks beters, face it. Zie verder de discussie op VZ. Heb geen zin om dezelfde discussie op twee plekken te gaan voeren.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hopelijk zijn vlak voor het einde van de wedstrijd alle tassen van de spelers in de bus gelegd en is de bus vervolgens naar huis gereden. Met zijn allen teruglopen naar huis. Jammer dat we niet in Kerkrade speelden dan...

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, discussieer jij op VZ? De meesten daar hebben echt het verstand van een garnaal. Zie dit soort dingen dan ook:

:lol: Ik lees die reacties meestal wel, maar dan voor de vermaak. Discussiëren met dat soort leden is toch onbegonnen werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina