1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe voel je je Goiz? :+

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  3. Cybercon

Cybercon Guest

''Koeman, rot op!''

:emo: :+

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat heb je mij niet horen zeggen hoor.. Maar goed, dit Feyenoord is gewoon niet zo goed als sommige mensen denken, of willen zien. Ik gooi iig niet alle schuld op Koeman.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Nee nee dat zeg ik ook niet, alleen het overgrote deel hoor ik het juist wél zeggen. Het is natuurlijk erg goedkoop om alle ellende op de trainer af te schuiven, want Erwin Koeman is een goede trainer. En ja dat zegt een Ajacied :)

Ik denk eerder dat de matige selectie de oorzaak is voor het zeer teleurstellende seizoen.

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Edit/ Geintje, al die koemans ook :9 :+

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Koeman is wel degelijk slecht bezig. Ongelooflijk dat je zolang kunt vasthouden aan een Kolkka, aan een Schreuder en aan dat 4-3-3 systeem met één buitenspeler. Koeman weet de spelers niet eens te motiveren, hij weet er geen eens 100% strijd uit te krijgen. Neem dan ook eens maatregelen, kegel die lamzakken uit de selectie, houd hun loon in, laat merken dat dit niet gepikt mag worden!

En deze selectie beschikt over zoveel potentieel: Ekramy, Vlaar, Drenthe, Tiendalli (beste rechtsbak jeugdEK), De Guzman, Derijck, Castelen... Koeman weet het er echter niet uit te halen: gefaald.

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel alsof iedereen dit inziet behalve de Feyenoord fans zelf. Het ligt niet aan Koeman, maar aan de selectie die die tot z'n beschikking heeft. Zelfs een Mourinho of Hiddink zou hier nog geen pepernoot mee klaar krijgen. Koeman zou er het beste aan doen om de laatste paar wedstrijden jeugdspelers op te stellen. Misschien dat die nog een beetje strijd erin gooien want met de rest wordt je geen 5e meer.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Waarom zitten domme blondjes nooit in de Kuip?

Zo dom zijn ze nou ook weer niet :+

10. basovich

basovich Guest

haha..
    blondjes zijn dan zeker van het uitteam als ik het goed begrijp?

11. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Van die spelers kan ik nog wel begrijpen wie moeten ze er anders neerzetten? bedoel echt net of iemand anders beter speelt als hun..

Sommige spelers hebben zeker potentieel, maar ik heb Vlaar en Derijck nooit echt goed gevonden hoor. Maar Drenthe kan echt best goed voetballen en mee op komen, maar helaas laat hij dit niet bij Feyenoord zien.

Misschien dat ze met een andere coach wel beter gaan spelen wie weet, maar ik heb zo m'n twijfels.

EDIT:

Bron VI.nl

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, je begrijpt hem niet goed. Maar ik ga hem je niet uitleggen, want een grap die je uit moet leggen, is niet grappig..

Moet trouwens wel toegeven dat deze grap van 1 of andere cabaretier was, maar ik vond hem wel lachen :D

13. basovich

basovich Guest

ik begrijp hem wel maar wilde hem even corrigeren;)..

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zou ik me geld maar niet op inzetten. Denk niet dat ie na het seizoen blijft.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo, dat als een bestuur zegt "Heel veel vertrouwen in de samenwerking" te hebben, ze dan juist bezig zijn met het contract verscheuren?

Koeman is na dit seizoen weg. Jammer, het is een goede trainer, denk dat met dit Feyenoord, niemand er iets van kan maken..

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Normaal gesproken wel maar Feyenoord zal zelf ook wel in zien dat het met een andere trainer nauwlijks beter kan gaan
    Denk ook dat hij zelf opstapt na dit seizoen, zelfs Ronald Koeman was hier zondag bij Studio Voetbal vrij duidelijk in

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat een goal van sneijder zeg! Heerlijke vrije trap vanaf een meter of 30! Heerlijk gewoon!

18. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    pfff dik harde schwalbe zeg van adriano. Ben blij dat ze eindelijk eens verloren hebben.

Eigen goal van heitinga was gewoon ongelukkig, hij wil hem wegtrappen maar raakt hem totaal verkeerd en hij komt achter stekelenburg terecht.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooie redding Lemmens op schot Sneijder net...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina