1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Serieus? :emo:

Nee maar er moet een grote wonder gebeuren wil Ajax landskampioen worden. Wat mij betreft hebben het vandaag weer laten liggen, want voor de rust had het al 5-0 moeten staan :{. Nu is het maar hopen dat Excelsior gaat stunten...

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    das niet zon heel moeilijke voorspelling he 8)

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wacht maar af, volgend jaar doet Fiorentina weer volop mee zonder strafpunten \o/

Wat de eredivisie betreft, leuk dat AZ nu bovenaan staat. Ik hoop dat ze het vasthouden. Maar eigenlijk mag ik niet blij zijn met dat resultaat van Utrecht. Nu hebben ze aan een punt in de Euroborg al genoeg om zich veilig te spelen voor de play-offs. Tja, en dan moet NAC nog winnen van FC Twente uit ook. Maar dat kunnen ze en hebben ze laten zien ook dit jaar :)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat Ajax het gewoon niet tegen RKC Waalwijk met dikke cijfers heeft gemaakt. Anders was Ajax gewoonweg kampioen geworden. (Nu Az waarschijnlijk, of Excelsior of Ajax moet nog heel erg gaan stunten).

Maarja zoals het er nu naar uitziet word dit de play-offs:

Ajax tegen Feyenoord
    PSV tegen Fc Twente.

En dan zal het waarschijnlijk wel Ajax - Psv worden voor de voorronde CL plaats.

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

nou dit zei je in het vorige topic, nadat Ajax tegen RKC gelijk speelde

en nu staan ze derde :)

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Thanks! :thumbs:

Niet voor iedereen :D

Ik ben benieuwd. Juve gaat echt wel weer meedraaien in de top 4. Ze gaan een heleboel geld uitgeven en ze weten altijd een bijzonder degelijk team neer te zetten. Frings en Toni zouden topaankopen zijn waarmee je vrijwel meteen weer meedraait in de top van de Serie A. Nog een goeie verdediger en een blijvende Buffon (Camoranesi en Trezeguet acht ik minder belangrijk) en dat stinkJuve staat er volgend jaar gewoon weer ;)

Maar Inter is nu niet meer te onderschatten. Eindelijk horen ze er weer bij en ook volgend jaar zullen ze tot de favorieten behoren.

Heb 't gezien ja. M'n broertje is voor Juve dus ik hoor en zie alles van die ratten ;)

Maar goed voor ons beiden; volgend jaar is de Serie A weer gewoon de sterkste competitie ter wereld! :D:D:D

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  7. Cybercon

Cybercon Guest

Juich maar niet te vroeg, want in Heerenveen spelen is nog altijd lastig. Heerenveen heeft voor mij duidelijk de beste papieren om zich te kwalificeren voor de play-offs.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi is ook dat Van Gaal het allemaal zo had voorspeld. 'Utrecht moet het doen' ;)

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    als AZ wint dat is pas knap:emo:

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Van Gaal die roept altijd maar wat en soms klopt het ja. Maar vorige week was het een hoop onzin dat eruit kwam. Toen beweerde hij voorspeld te hebben dat Twente niet kon stunten tegen PSV. Nou toen hij in Enschede tegen Twente moest, zei hij juist dat Twente ongeveer het mooiste voetbal van de eredivisie op de mat legt en dat hij niet verwacht daar even te winnen. Uiteindelijk verloor hij ook met 3-0. Maar als hij zoiets zegt, moet hij echt wel gedacht hebben dat Twente het wel eens zou kunnen doen tegen PSV.

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    AZ 33 72
    AJA 33 72
    PSV 33 72

Ajax staat kwa doelsaldo 6 doelpunten achter, volgende week is
    AZ - Excerlsior
    Willem 2 - Ajax 6 doelpunten halen ze NOOIT in dus

AZ KAMPIOEN :mad: .. Zo kut Ajax moest het gewoon worden

12. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stom tegen rkc waalwijk :mad: maarja, verander je nu niets aan. ik gun het az ook wel alleen van gaal niet 8)

13. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt volgende week AZ en Ajax gelijk/verlies en PSV winnen! Kan makkelijk! :)

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat heeft PSV geluk dat er straks nog playoffs zijn 8)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat als je als enige nederlandse club de wereld heb gedomineerd een trots mag hebben voor je club. Jammer dat veel andere clubsupporters hierdoor de jaloezie/haat krijgen, ach ja hun probleem \o/

16. Cybercon

Cybercon Guest

De wereld hebt gedomineerd? Dat moet je me even uitleggen...

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ajax speelde erg goed de eerste 20 minuten.. daarna was het wat minder met als grote onzin moment de 2e goal van sparta die op een idiote manier tot stand kwam. Als we het op 1 doelpuntje verliezen dan ben ik daar echt pissig over.

Heb trouwens eindelijk weer eens de geniale cross-pass van heitinga gezien bij het 2e doelpunt van ajax\o/

18. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax - Willem 2 was 6 - 0 :p maar idd ze halen dat nooit meer in denk ik

Vanmiddag naar Ajax-Sparta geweest en idd in het begin speelde ze erg goed! vooral Babel, maar na die wissel ging het ineens een stuk minder. En met Babel ook ineens. Niemand liep meer echt vrij. Maar toch wel een leuke wedstrijd gezien.

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  19. basovich

basovich Guest

en dan zeggen jullie tegen mij dat ik oude koeien uit de sloot haal??...zeg het misschien nu wel weer maar ik denk dat jij ook wel precies hetzelfde zou zeggen!

kijk dat bedoel ik;) tenminste iemand die niet zo jaloers is op een andere club en niet gaat zeggen: 'in eindhoven helemaal niets'.

waar ajax bleef steken bij Kopenhagen en heel het nederlandse voetbal in europa omlaag haalden moest psv het goed maken door in de poulefase door te gaan en Finalist van vorig jaar uit te schakelen en zich kwalificeerden voor beste 8 van europa, dat zie ik AZ en Ajax niet echt doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik had het over Ajax, en dan natuurlijk het gouden tijdperk waar Ajax alles won wat er te winnen valt :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina