1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Historie Ajax:

Europacup voor landskampioenen:

1971, 1972, 1973, 1995:)

Wereldbeker:

1972, 1995.

Nu jij weer basovich_0/

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas is dat verleden tijd. Basovich heeft het dan ook over dit Ajax en dit AZ, niet dat van begin jaren '90 en jaren '70. PSV heeft laten zien de laaste jaren het beste in Europa te presteren, AZ in de UEFA-cup, en Ajax heeft daar niet de goede spelers voor gehad in die tijd, te weinig van hoge kwaliteit. Kwart-finale onder Koeman is het hoogste geweest sinds jaren. Als Ajax deze selectie bij elkaar weet te houden moet het volgend jaar beter gaan. Zeker als er nog in de zomer wat versterkingen bijkomen in elke linie (Ten Cate wil minimaal 1 op elke linie, waarvan voor mij de rechtsbuitenpositie het belangrijkste is op dit moment).

3. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent ajacied? Van Gaal heeft Ajax niks dan succes gebracht en extreem veel voor de club betekend. Net als die bij AZ nu een held is. Gun hem de titel zeker!

4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Toni naar Juventus, ik hoop het niet, want met Mutu en Toni heeft Fiorentina een zeer sterk spitsenkoppel :thumbs:, maar een vertrek van Toni lijkt helaas onvermidelijk wegens de vele interesse, waaronder Bayern München. Toni kost vijftig miljoen, misschien kunnen ze die prijs iets omlaag doen en dan Makaay bij de deal betrekken :D.

Gefeliciteerd trouwens, NERAZURRI. Geniet er maar van, volgend seizoen zal de Scudetto terugkeren in de stad waar hij hoort, Florence :);)

EDIT: Palermo staat ondertussen met 4-2 achter tegen Parma :D, terwijl er nog een minuut of tien te spelen is op Sicilië. Zo houdt Fiorentina dus nog kans op de zesde plaats en dus Europees voetbal :).

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.. vind die mensen een beetje hypocriet.. in 95 was iedereen aan het fappen op Van Gaal, en nu is het een arrogante kwal..
    Ik gun het AZ en Van Gaal, maar Ajax meer..

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jajaja, was PSV ook niet de club die zeven jaar op rij de tweede ronde van de CL misliep?

En vergeet niet dat Ajax vorig seizoen toch (net als PSV) de achtstefinale wist te halen, en ook maar nipt eruit vloog tegen Inter.

En in de jaren dat PSV het gewoon af liet weten voor het Nederlandse voetbal, Ajax twee poulefases overleefde tegen clubs als Inter, Lyon, Arsenal, Valencia en Roma en bijna AC Milan eruit knikkerde.

En vergeet AZ niet, die 2 jaar terug pas in de 120-ste minuut uit de halve finale werd uitgeschakeld tegen Sporting Lissabon in de halve finales?

En de laatste club die ook nog eens iets tastbaars wist te winnen in Europa kwam uit 010.

Dus nou te zeggen dat PSV al de eer verdient?

_0/

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yeah right :lol:

3-4 geworden. Leuk want Parma hoort er bij :thumbs:

8. basovich

basovich Guest

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan doen wat je wilt maar je moet toegeven dat hij wel gelijk heeft :)

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Villareal 2-0 FC Barcelona. :lol:

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk. Maar hoe Van Gaal zich gedraagt is gewoon om van te kotsen. (Hij handelde overigens wel de opmerking van een journalist, dat hij als trainer al een hele tijd geen prijs heeft gewonnen, goed af.)

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgende week gaan we Heerenveen en feyenoord voorbij \o/

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Anders zie je de feiten eens onder ogen...

Dacht jij nou echt dat op één of twee seizoenen het Neerlantse voetbal in Europa zwaar kan kelderen? Dat is een kwestie van meerdere seizoenen...

En was je overigens ook vergeten dat dit seizoen AZ anders ook ver is gekomen in de UEFA Cup? Dus het is wederom de reinste bullshit die je uitkraamt dat alleen PSV de eer hoog houdt in Europa....

Ga anders maar even huilen dat PSV dit jaar geen prijs haalt_0/

14. Cybercon

Cybercon Guest

Erg laag dat je iemands argumenten zo makkelijk van je af doet. Reageer eens inhoudelijk, hetgene waar je veel moeite mee hebt ben ik inmiddels wel achter gekomen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is die Gullit toch een heerlijk gefrustreerde geitenneuker met z'n Milanpropaganda iedere week bij 'Tien'.

Echt, de onzin die hij uitkraamt over Inter en Milan is echt te belachelijk voor woorden. Wat moet het pijn doen bij 'm zeg \o/ \o/ \o/ :thumbs:

/Mod Let ff op je taalgebruik aub

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het eerder lachwekkend dat hij steeds loopt te zeuren over de slechte prestaties van Feyenoord dit seizoen, terwijl hij zelf zo heerlijk succesvol was in Rotterdam:)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begrijp best dat het diep zit bij 'm, dat is alleen maar in 'm te prijzen zelfs, maar hij moet wel objectief blijven. Wat hij nu allemaal zegt is echt lachwekkend. En ik hoef daar echt niet alle feiten voor op tafel te slingeren want iemand die die uitzending van net heeft gezien en de huidige situatie in de Serie A kent (Inter staat 28 punten voor op Milan en zijn met 8 punten in de min begonnen) weet dat ik gelijk heb.

Wat dit punt betreft is die man gewoon echt te zielig voor woorden... En het is elke week weer het zelfde liedje.

18. Cybercon

Cybercon Guest

:emo: 8)

Nee maar ook ik ben het amper met die flapdrol eens, maar toch heeft hij een punt hoor.

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, van gaal is zeker een goede trainer maar wat hij laatst zei '' wat ajax deed is niet knap, wat psv deed is niet knap, wat wij hebben gedaan dat is knap''. Aan zulke dingen kan ik me ergeren, ik ben benieuwd wat hij zegt als hij kampioen is.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bij van Gaal heb ik inmiddels het idee dat hij onder zijn pak een shirt aan heeft met de tekst: "Louis van Gaal Rulez!" 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina