1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou best kunnen, of iets van de media markt :9

2. Cybercon

Cybercon Guest

Ik denk eerder aan RETTEKETET! :emo:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Of Kopuh kopuh kopuh! tijdens de transferperiode. ^_^

4. basovich

basovich Guest

ik volg het voetbal pas sinds een paar jaar dus de tijd daarvoor heb ik niks meegekregen..en het gaat om de tijd van nu! toen psv verloor met 5-1 thuis en ik begon te zeggen dat ze ajax 2 seizoenen daarvoor ook met 4-0 hebben ingemaakt in eigen huis kreeg ik ook een grote bek dat ik allemaal wedstrijden uit het verleden ging opnoemen. nu ga jij een beetje titels van 10 jaar terug opnoemen toen ajax groot was met de boer, kluivert etc. ik vind gewoon dat ajax de laatste jaren weinig heeft laten zien in europa en ik het wel leuk zou vinden als 2 nederlandse ploegen de poulefase zouden overleven en we 2 nederlandse clubs bij de beste 16 zouden hebben. En over AZ, die hebben het de laatste jaren ook goed gedaan. maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat er een heel groot verschil tussen Champions League en Uefa cup voetbal zit. Maargoed, laten de beste de landstitel winnen.

5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    Az gun ik het echt wel dat ze kampioen worden alleen louis moet niet van die praatjes hebben..

Inter terecht kampioen had niet vroeg genoeg kunnen gebeuren moet de rest maar eerlijk spelen... stelletje huichelaars.
    Zo kan ik ook wel kampioen worden

Voorspelling kampioenen Buitenland:

Italie: = inter
    Spanje: Barcelona
    Engeland: Man U
    Portugal: Fc Porto
    Frankrijk: = Olympic Lyonne
    Duitsland: Werder Bremen
    Belgie: Anderlecht

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij heeft een punt? Hij zegt letterlijk dat Milan het dit seizoen eigenlijk veel beter doet dan Inter in de Serie A. Hij heeft een punt? Dat moet je me toch eens uitleggen...

7. Cybercon

Cybercon Guest

Oh kijk dan had ik het verkeerd begrepen, maar hij had wel een punt bij het feit dat de scudetto vanaf volgend seizoen veel meer glans heeft. Dit vanwege het terugkeren van met name Juve.

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Lachwekkend? Eerder normaal. Hij heeft een hart voor de club en heeft verder nog nooit een woord gezegd over de prestaties van Koeman bij Feyenoord, alleen over de prestaties van de club. Hij vind het gewoon jammer en dat is logisch toch. :)

9. Cybercon

Cybercon Guest

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    te erg

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat lul jij nou weer. Ik heb nooit dus titels van tien jaar opgenoemd als tegenreactie. Ja tuurlijk heeft Ajax het af laten weten de laatste jaren in Europa, en natuurlijk doet PSV het uitstekend de laatste drie jaar in Europa. Maar ik wijs je doodgewoon op de feiten van de laatste jaren om slechts te bewijzen dat de positie van het Neerlantse voetbal in Europa niet alleen door de positieve prestaties van PSV komt. Nederland heeft veel punten gehaald door het winnen van de UEFA Cup door Feyenoord in 2002. Maar de jaren daarna zijn ook ondermeer door de prestaties van PSV (ja en ook Ajax en Feyenoord) het aantal punten in Europa ernstig gekeldert, waardoor we nu maar 1,5 ploeg mogen afvaardigen in de CL. Dat het nu langzaam opkrabbelt dankzij AZ en PSV is weer iets anders. Maar PSV heeft zeker zijn aandeel gehad door de laatste jaren heen.

12. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou allemaal uit. PSV is de laatste 2 seizoenen landskampioen geweest dus er valt niks te klagen. PSV heeft het gewoon laten liggen, ook al kwam dat deels door het grote aantal geblesseerde. Vorig jaar was Ajax toch ook 5e? Je kunt niet altijd winnen.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee natuurlijk, maar ik wijs hem even op dat behaalde resultaten in het verleden best garantie hebben voor de toekomst:)

14. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook eigenlijk tegen basovich :)

15. basovich

basovich Guest

sorry het was jacco die het opnoemde, mijn excuus.
    naja heb vandaag voor volgend seizoen een seizoenskaart opgevraagd bij psv:)..hopen dat ze het volgend seizoen niet laten liggen!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je had je seizoenskaart beter 2-3 jaar eerder kunnen halen want ik ga er van uit dat je er volgend jaar niet veel plezier aan hebt :+

17. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leen mij die glazen bol eens een keer! :p

18. basovich

basovich Guest

explain?

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Alex weg, Cocu weg, Farfan weg, Kone weg, Gomes weg..

Koeman blijft.. 2e seizoen right? Helemaal niks in Eindhoven :+

(denk dat dat z'n rede is :cool:)

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Iets te hoog gegrepen denk ik;)

Gok dat Alex naar Milan gaat, Cocu stopt en Farfan òf Gomes hem peert.

En daar halen ze iig: Zenden, Kennedy en Touma voor terug:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina