1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Alvonso Alves! :) wat een speler :)

Wat een beeld van Pierre trouwens :'-(

wel heel slecht geregeld van PSV trouwens, zo laat je mooi zien geen vertrouwen in je team te hebben |:-

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap dat psv publiek niet..

Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jammer dat NAC de playoffs niet heeft gehaald. Intertoto nu tegen Vitesse omdat ADO die strafschop miste tegen NEC.

Nouja, als ik terugdenk aan wat er vorig jaar gebeurde, is dit wel goed. Ik heb dit jaar met veel meer gemak naar de wedstrijden kunnen kijken zonder de spanning van degradatie (en dat is echt een stuk fijner). Goed gepresteerd in de beker, ik ben wel tevreden over dit seizoen :)

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik had het over Talpa. Op het moment dat ik dat zei, waren ze op Talpa ineens weer positief. Dat Koeman het toch maar weer goed gedaan had vandaag etc.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een teleurstelling , maar toch goed dat Ajax weer mee deed om titel .

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig voor mij als neutrale voetballiefhebber

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Zag Real Madrid dan! 4-1 gewonnen van Athletic... \o/ \o/ 2 doelpunten van: V Nistelrooy, doelpunt van S Ramos en een doelpunt van Guti. Nog steeds wel 2 punten achterstand van Barca en 1 punt achterstand van Sevilla, waar ze volgende week tegen gaan spelen. Maar Real gaat die League winnen 2006/2007 als hun 30ste (meeste btw) overwinning op de League. Barca had een magere overwinning vandaag...

btw: Jammer over Ajax, had echt liever dat Ajax won...=(

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och, De Wedstrijden van Talpa is toch altijd de mooi weer-show.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop echt dat een tv ploeg hem nu nog een keer op gaat zoeken :D

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  11. basovich

basovich Guest

idd wel een beetje jammer dat ze geen huldiging hadden op het stadhuisplein. maargoed wat wil je dat je er niet op rekent. AZ verliest van een degredatie kandidaatje en Ajax scoort er maar 2 in Tilburg.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Rotterdam:)

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ajax - Excelsior 2-2
    Excelsior - PSV 0-0

Zo makkelijk is excelsior dus niet...
    Ik vind nog steeds dat ajax het zelf verneukt heeft. Zowel tegen RKC, Sparta en Willem II

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    wahahahah egt grappig gozertje die alkmaarder maar ook die keeper van vitesse, strokjovic ofzo, was zwaar bruut met dat opjutten :p

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme wat een kutdag. verdome lampjes. enige troost is dat 020 niet kampioen is gewordne.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Zo ik zal mijn gezicht hier ook maar even laten zien....

Echt....dit is echt vreselijk kut. Een f*cking doelpunt en de landstitel was binnen. Hoe kan het in godsnaam nou zo zijn dat we maar met 2-0 winnen van een laagvlieger als Willem II :{. Ajax heeft het gisteren wéér laten liggen en dit is een dreun van jewelste :'-(. Eindelijk leken wij weer eens de titel te gaan pakken, maar nee hoor Vitesse presteerde gisteren gek genoeg als een stelletje lamzakken tegen die vuile lampies. In ieder geval moet ik mijn complimenten geven aan het team van Lokhoff, want zij hebben echt alles gegeven en zelfs verdiend gewonnen van AZ. Lokhoff, je hebt je sportieve plicht gedaan namens Ten Cate alleen hebben we er verdomme niks mee kunnen doen =(.

Nu moeten we ons maar gaan opladen voor de bekerwedstrijd tegen AZ en ons zien te kwalificeren voor de voorronde CL. Dan hebben de prestaties van dit seizoen in ieder geval nog wat glans...

Rest me nog een ding te zeggen: Ik ben rood. Ik steun wit. Ik blijf voor altijd Ajacied.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Morgenavond alsnog een platte kar + bordes hoor. Ben benieuwd hoeveel mensen er komen op een dinsdagavond. Ik heb opzich wel tijd, even kijken of ik anderen meekrijg. :)

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een bizar kloteweekend zeg :'-(

Zat in een Amsterdams cafeetje en we werden van minuut tot minuut gekker daar. Jezus Christus wat een slot van de competitie.

Eén goal...... :{

Maargoed, gefeliciteerd PSV'ers. De kampioen is altijd de terechte, hoe verrot het ook voelt als je de kampioen in eigen huis met 1-5 hebt verslagen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina