1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is absoluut niet waar. Hij pakt zo af en toe een kaartje mee, maar is zelden geschorst. Deze man komt er gewoon door zijn verdedigende kwaliteiten.

2. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    in de serie A 27 keer gespeeld 1 gele kaart + 10 wedstrijden champions league 2 gele kaarten... valt toch best mee lijkt me.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dan zou hij maximaal 3 keer iemand de bal af kunnen pakken in een wedstrijd volgens jouw, omdat hij dan al een rode kaart heeft.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gatusso is een heerlijke voetballer. Een voetballer met passie, en liefde voor het spelletje. Iemand die een gruwelijke hekel heeft aan al die voetballers die het nodig vinden om schwalbes te maken.

Mark van Bommel is een zelfde soort speler, alleen maakt hij zelf zo nu en dan nog wel eens een schwalbe en dat is wat minder.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gatusso genoeg schwalbes zien maken anders ;)

Of schwalbes, hij gaat iig makkelijk liggen

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gattuso en makkelijk gaan liggen. Weet niet welke wedstrijden jij kijkt.. maar gattuso gaat juist niet snel liggen. Snel aanstellen of janken (a la Christiano Ronaldo) zul je em ook niet snel zien doen. Die man is een bikkel. Zo hoort dat:9

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat Gattuso zijn aggressie beter weet om te zetten in goed voetbal, aangezien Van Bommel verassend vaak is betrokken bij opstootjes.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gewonnen, nu morgen lekker achterover leunen en kijken wat Real Madrid en Sevilla gaan doen. Ik hoop denk ik op een gelijkspelletje. 0-0 Zou wel mooi zijn.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Een 0-0 is eerder saai, dan mooi. Als je het dan toch live gaat kijken zou ik hopen op wat meer doelpunten. :cool: Of optie twee, je gaat Barcelona kijken en je hoopt dat de concurrentie punten laat liggenn.

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona staat er goed voor nu. Winnen met 2-0 en kijken hoe de concurrentie elkaar afmaken ( de nummer 2 tegen de nummer 3 ). Hoop echt dat Real madrid tegen de druk kan. Als ze niet winnen, is het toch wel bijna over en uit voor Real, om de Primera division te winnen. Ze hadden vorige wedstrijd tegen Sevilla verloren uit met 2-1. Ze spelen nu thuis maar weet niet of dat een voordeel is, omdat ze THUIS hele slechte prestatie's leverden en UIT alleen maar punten pakten.

Ik hoop Real madrid 2-0 Sevilla
    Maar denk toch dat het 1-1 word...Als ik toch eerlijk ben.8)

11. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Sevilla gaat dit niet redden. Je ziet ook dat Real steeds meer in vorm komt hoe langer het seizoen bezig is. Ruud scoort aan de lopende band en ik verwacht dat die er nog wel eentje inprikt tegen Sevilla.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Slap gelul.;) Ten eerste hoeft een 0-0 helemaal niet saai te zijn. Als de wedstrijd vol met geweldig combinatiespel en grote kansen zit (die er telkens net niet ingaan, of die gewoon goed worden gered door de keepers) zit ik op het puntje van m'n stoel. Ik geniet niet alleen van doelpunten, ik geniet van voetbal. Daarnaast is het i.v.m. doelsaldo alleen maar gunstig als het 0-0 wordt. Neem een voorbeeld aan de Eredivisie dit seizoen.

Barça heeft gisteren dus al gespeeld en gewonnen, en zoals gezegt met 2-0. (Of eigenlijk 0-2)

Ben er ook bang voor, inderdaad. En ik blijf RM gewoon nog een grotere titelkandidaat vinden, ondanks dat ze een iets lager doelsaldo hebben.

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  13. basovich

basovich Guest

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Sevilla kan minder tegen de druk dan Real Madrid, en ze hebben ook nog de halve finale UEFA Cup in de benen, dus hopelijk zijn ze lekker uitgeput. Ik acht Madrid ook in betere vorm dan Sevilla over de laatste paar weken. Het spel loopt lekker, mooie combinaties, prachtige doelpunten, en nauwelijks punten laten liggen (behalve dan die keer toen Alvarez twee penalties verzon voor Santander). Met 2-1 winst op Valencia, en 1-4 winst bij een Bilbao dat voor elke punt vecht om degradatie te komen, zit de vorm er lekker in, en hopelijk is het door te trekken naar vandaag, om Sevilla eens een verdiend pak op hun lazer te geven.

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    UIT verloren ze tegen Sevilla met 2-1. Hoop dat ze deze wedstrijd gaan winnen, omdat je toch wel ziet dat ze wat meer teamspirit hebben gekregen sinds Beckham terug is, Robinho in de basis zit en wat meer geloof zit in Capello.
    Ze spelen vandaag misschien wel thuis, maar of het een voordeel is weet ik niet.Want in Bernabeau scoort V.Nistelrooy niet vaak en winnen ze niet vaak...

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

ff serieus....staat daar verloorden?? mierenneuken ben ik tegen maar deze is wel ernstig......

Sevilla gaat het Real heel moeilijk maken hoop ik. Maakt niet uit want dat zijn de mooiste wedstrijden :cool:

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand die hier ook de bekerwedstrijd Az-Ajax kijkt op Talpa??

Anyways, het is nu weer 1-1 door een lekkere goal van Huntelaar! :D

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    1 woordje van mij tekst. Heb je niet wat beters te doen in leven, dan bij iedere zin van iemand fouten te ontdekken.

Mare Manchester is eindelijk kampioen!!! Chelsea is niet door naar de finale van de CL en zijn geen kampioen van de premier league. Tot ziens Mourinho, maar welcome in Madrid \o/ (Geruchten, maarja).

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Rot toch op ik wil Mourinho niet bij Real Madrid.

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, geruchten zijn hard }:] :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina