1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dream on.

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt iig wel weer spannend.. hoop ik XD

3. Cybercon

Cybercon Guest

We hebben het gehaald!! \o/ En dik verdiend :)

Babel speelde vandaag toch wel lekker moet ik zeggen, vergeleken met de laatste weken dan :emo:.

KJH mag er weer 2 doelpunten aan zijn huidig aantal toevoegen, dus ben tevreden! Nu alleen nog afrekenen met die klappers uit Alkmaar en de voorronde CL ticket is binnen. Maar zover is het nog niet, zondag eerst maar eens uit scoren :).

4. Gerard Way

Gerard Way Guest

Jij begrijpt het :thumbs:. Ronaldo is weer aan het schitteren bij Milaan, hij is laatst zelfs als snelste uit de conditietest gekomen, waar Serginho eerst altijd de snelste was. En maar zeiken over conditie.

Over Ajax, goed gespeeld had ook niks anders verwacht. AZ gaat het weer zuur krijgen maar Ajax ook, in de bekerfinale zat AZ er anders heel dichtbij hoor zou niet te vroeg juichen

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben net terug uit Amsterdam, en wat een lekkere wedstrijd heb ik gezien. Babel was erg goed net als vermaelen en heitinga. De mul was daarentegen weer drama.

Goede wedstrijd, met af en toe een foutje aan de kant van ajax, en zo nu en dan ook van de arbitrage. Al met al een leuke middag gehad.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hopen dat Ten Cate zijn schoonzoon er even van langs geeft dan.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat een smerige actie van dinsdag zeg bij die penalty.. dat had ik totaal gemist vandaag.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Echt? Dan kan Ten Cate mooi wraak nemen.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Die Dingsdag is echt een vuile smerige speler :{ . Hij pakte Nelisse eerder dit seizoen in de competitie al bij zijn haren alsof ie een dwijl was :emo:.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmmm, aardige hoeveelheid mooie grote kansen, hadden er zeker meer in gemoeten. Eto'o nog een keer een geweldige omhaal maar die keeper ook met een geweldige reflex. En wij hebben echt een nieuwe keeper nodig, ook vandaag Valdes weer onzeker in die paar momenten dat hij in actie moet komen. Hopen dat we er in de 2de helft nog een paar bij schieten.

Die Penalty waaruit de 1-0 volgde was overigens meer dan terecht.

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Enige manier van Barca om te scoren is door een penalty...

12. Cybercon

Cybercon Guest

Dit Barca valt me dit seizoen tegen zeg, mijn god wat spelen ze wisselvallig. Frank Rijkaard zal in de zomer een flinke schoonmaak houden in de selectie en terecht natuurlijk. Wellicht dat Eto'o en Deco dan echt gaan vertrekken?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Alsjeblieft Real Madrid.

14. Cybercon

Cybercon Guest

Het is bij 1-0 gebleven?

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  16. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    nee 1-1... real betis scoorde in de 88ste minuut...

17. Cybercon

Cybercon Guest

Barca toch :emo:! :lol:

Dit hebben ze volledig aan hun zelf te verwijten. Kan me nog herinneren dat ze een paar weken geleden met hangen en wurgen de wedstrijd nog wonnen met 1-0 of 2-1 volgens mij. Maar als je nog zag wat een dot van een kans in de laatste minuten de tegenstander had, mocht je als Barca fan enorm opgelucht zijn. Heb jij enig idee wat er nou met dit Barca aan de hand is Pascal? Vermoeidheid? Dat zou toch niet...

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2007
  18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor al jullie Koninklijken hierzo. Bij een gelijke stand, telt dan het onderling resultaat dan boven het doelsaldo. Aangezien Real nu bovenaan staat, en Barça een beter doelsaldo heeft...

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Barcelona zeg... Wat een stumperdsss! Enige manier om te scoren, is door een penalty. En wordt het ook nog gelijk. Real 20x gewonnen, Barca 19x. Dat was bij die begin van het seizoen heel anders.

Meelopers zullen er zijn, als Real de Primera division winnen.

20. Cybercon

Cybercon Guest

Mocht het gelijk blijven, dan is Real kampioen. Het onderlinge resultaat is namelijk in het voordeel van hun met 2-0 thuis en uit 3-3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina