1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Huntelaar is gewoon zo'n smerig geniepig kereltje, maar verder wel gewoon een goede speler. Mooie van hem is ook dat hij best kan incasseren zonder dat hij er een theater van maakt en om kaarten gaat vragen, maar dan kun je wel verwachten dat hij je nog ff flink terug pakt. Is het niet fysiek dan wel mentaal zoals in dit geval met een mooie buischuiver. Hij heeft wel een beetje wat weg van dat achterbakse wat Bergkamp ook had vind ik.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    precies, zo denk ik er ook over
    gaat ie btw nou naar valencia, of een andere club?

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het was gewoon geweldig om te zien hoe Huntelaar hem terugpakte. Niet fysiek, maar mentaal.

4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij doet dat meer pijn dan een schop :)

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat is het mooie ervan. Als ik in het veld een rotschop krijg dan probeer ik diegene voetballend terug te pakken. ;)

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets is sportief, maar om hem daarna uit te gaan lachen, dat is onsportief.
    Het is sowieso al niet sportief van donk om huntelaar een trap te verkopen.
    Maar probeer er vervolgens boven te gaan staan ofzo.

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Of het een trap was is geneens zeker:

Donk zei over het eerste akkefietje met Huntelaar: "We waren een beetje aan het trekken en duwen. Toen hij op de grond viel, hield hij me vast. Daardoor kon ik geen kant op en kwam ik met mijn hiel op zijn buik. Dat ging niet expres, maar ik kan me wel voorstellen dat hij het voelde, want ik ben niet de kleinste. En ik heb ook niet de kleinste maat", aldus Donk, die schoenmaat 45 heeft. Over het sarrend gedrag van Huntelaar na zijn eigen doelpunt was Donk minder te spreken: "Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn."

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het gebeurde vlak voor me, eerst gooide Donk Huntelaar op de grond en toen hij weg liep trapte hij nog een keer achteruit op Huntelaar's borst. Hij kan zoveel zeggen maar je zag echt duidelijk dat het een trap was.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Mooie plek had jij dan. :thumbs:

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    ja, was tweede ring achter het goal (rij2 net boven de F-side), dacht eerst dat je niks zou kunnen zien maar alles was een stuk dichterbij dan ik had verwacht:p

11. Cybercon

Cybercon Guest

12. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar heeft al aangegeven minstens nog een jaar te willen blijven.. _O_

13. Cybercon

Cybercon Guest

Wat een held is het toch ook _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.