Kijk eens aan, de eerste gevoelige snaar is geraakt. Kom op EgYo even reëel blijven als Real fan hé, Real Madrid speelt dit seizoen gewoon echt belabberd. Vooraf aan het seizoen tipte iedereen Real als dé grote favoriet na de grote aankopen die ze hadden gedaan. Achteraf is het natuurlijk broodje aap, want dit Real is gewoon géén team. Kwalitatief gezien zijn het grote spelers, maar als teamzijnde presteren ze geen zak. En dan krijg je ook nog spelers met enorme kapsones, Guti en Robinho bijvoorbeeld . Je avatar getuigd van grote liefde richting Real, maar zelf weet je dondersgoed dat Real een zeer teleurstellend seizoen draait En ja ik ben niet degene die dat bepaald, maar de hele media is het er gewoon over eens.
Overigens moet ik zeggen dat de hele top 3 me tegenvalt moet ik zeggen. Sevilla. Valencia & Barca spelen de ene wedstrijd grandioos en de week daarop laten ze allemaal weer punten liggen. Het wordt er zo natuurlijk wel spannender op, maar qua prestaties is het niet constant. Ik denk dat de Premier League toch wel het beste voorbeeld laat zien, spannend tot de laatste dag van het seizoen. Man U en Chelsea die nu al maanden in de battle zitten en waarbij het verschil nog maar 3 punten is.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007