1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

tsja hoop voor Feyenoord dat ze 'm nog kunnen houden dit seizoen. PSV vond ik zeer goed spelen met zo'n jonge ploeg. ben benieuwd komend seizoen.

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de hele wedstrijdgezien, eerste helft echt gelijkwaardig. 2e ging gelijk op mar op een gegeven moment begon real echt aan te zetten en vervolgens counerde psv echt een paar x goed.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij wilt denk ik ook niet in een thuisvak zitten, hè. ;) Ik hoop ook dat PSV of Ajax in de CL op een gegeven moment tegen Barça moet.

Viel me trouwens alles mee, hoe de verdediging blijkbaar zo goed op de been bleef. Sneeuwvlokje goed gedaan.:thumbs:

Is voorbereiding dus gaat nergens over.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSV speelde sterk tegen Madrid zeg. Vooral dat middenveld is ijzersterk met die drie Marokkanen en Simons. Doen gewoon weer mee voor de titel. No doubt.

Feyenoord ben ik nog steeds niet van onder de indruk. 't Is alleen een stuk degelijker dan afgelopen jaar. Voetballend gezien zit er nog weinig in. Maarja, wel nette uitslagen tegen topploegen.

Ajax was gister ook wel aardig. Vooral Heitinga, Vermaelen en Stekelenburg waren ijzersterk. Vermaelen is zo onvoorstelbaar goed _O_

En Aissati vind ik ook fantastisch om naar te kijken _O_

5. basovich

basovich Guest

heb je dan ook geen clubkaart ofzo van Real nodig?? maargoed, JC schaal boeit me opzich niet zo heel veel;). denk dat psv weer met een hele jonge ploeg gaat spelen en dat brachten ze er goed vanaf:).

want denk jij met een 5 mans middenveld:9.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2007
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar die Mendez ben ik niet zo kapot van. Vooral de vier genoemde spelers lieten zich zien imo.

7. basovich

basovich Guest

ik bedoel dat het wel een sterk middenveld moest zijn aangezien ze er met 5 man stonden;). het enigste wanneer ik Mendez goed vond was met dat schot tegen Arsenal. verder ben ik eigenlijk ook niet zo'n fan van 'm.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mendez was op papier eigenlijk de rechtsbuiten en Bakkal speelde vaak tussen de linies. Twee spelers die dus niet echt puur middenvelders waren. In de praktijk weet ik niet hoe het uitgepakt heeft though. Zou best kunnen dat Mendez veels te veel terugzakte.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nou volgerns mij waren aissati en bakkal met name voorin te vinden, en zakte mendez inderdaad wat meer in had ik het idee, maar zou ook te maken kunnen hebben met zijn directe tegenstander, dat weet ik niet precies. Maar goed neemt niet weg dat real 4-4-2 speelde en met maar 1 echte spits, 1 tussen middenveld en spits, en zo nu en dan op komende middenvelder, die balboa ofzo, leek me wel een goed talent.

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, het is een oefenwedstrijd... Bruins liep trouwens 5 op 5 bij Excelsior en had vertrouwen. Jammer dat hij mist, maar ook niet meer dan dat.

Degelijkheid is de basis van vertrouwen. Zonder routine/organisatie bereik je niets. Feyenoord boekt daar een héle grote winst. Voetballend vermogen is er genoeg met Sahin, De Guzman, Slory, Drenthe, Hofs en ga maar door. Tegen de Nederlandse clubs zul je meer balbezit hebben en meer ruimte, simpelweg omdat die lang het niveau van Liverpool en Chelsea niet halen.

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Az wint met 4-2 van een levensloos Inter! Het was zelfs zo0 erg dus de Italianen een wedstrijd zonder blessuretijd eisten. Echt triest, maar netjes van AZ! RETTEKETET!

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    1-0 ajax *)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hell yeah :cool:

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    echt te sneu om die wedstrijd te zien.. Inter zette echt amper aan om te winnen..

Ajax PSV is redelijk saai, en Gabri speelt echt bagger, 2 minuten voor z'n goal zat ik echt te denken dat ie gewisseld moest worden..

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het ook niet echt een boeiende wedstrijd. PSV is erg slordig met overspelen en van beide kanten zijn er maar weinig hoogstandjes. Maja laten we hopen dat Ajax wint :cool: Voor de 4de keer op rij :9

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Noemt die presentatort van SBS6 het nou een "prachtig uitgespeelde goal" ? :emo:

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja echt heh, psv verdedigde gewoon lomp en de bal kan er zo worden ingetikt...

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ajax ajax ajax :D:D::D:D als echte ajacied geloof ik jullie zowel tegen praag als tegen die k*t psv :D:D:p:p. AJAX-PSV= 1-0 MOTHERF*CKERS LEKKER VOOR PISVEE LEER PISSEN EN MELKEN MAN xD :p. KOMMMM OPPPPP AAAAAJJJJJAAAAAXXXXX !!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: sorry jongens van het uitroepen over ajax maar ik kan niet anders. Trouwens nog bedankt ajax voor de overwinning :D

Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  19. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    saaie wedstrijd alleen dat opstootje was leuk.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het wordt een laaaaang seizoen. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina