1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel , maar het gaat er meer om wat ik bij ajax voel , en bij het achterlijke verlies van vandaag..

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, drama dit. volgens mij wordt het steeds slechter. wat een kansen, uitereraard wist je dat slavia ging scoren omdat ajax echt alles verzuimde=( Gelukkig krijgen ze nog een herkansing, hopen dat je daar binnen 10 min met 1-0 voor staan waardoor het nog een redelijk makkelijke opgave wordt om door te komen, maar daar heb ik niet al te veel vertrouwen meer in.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onvoorstelbare kutavond. Hopelijk gaat morgen flink de zweep er over heen. Letterlijk dus. Stelletje knuppels... Ga je schamen godverdomme :mad:

Je moet GODVERDOMME ook nooit juichen als je een penalty krijgt. Dan roep je het over jezelf af. Terecht als je dan niet wint. Misschien nog wel erger dan de ergste schwalbes...

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godsamme wat een drama. Kom net terug uit Amsterdam, en het was verschrikkelijk. Dan ga je wel met goede hoop naar zo'n wedstrijd toe, ondanks het vertrek van Wesley, krijg je zo'n ontiegelijke kutwedstrijd te zien. Waardeloos!

Inspiratie = 0
    Creativieit = 0
    Overlevingsdrang = 0
    Eergevoel = 0

Bedankt spelers, trainer en bestuur_0/

Nu even slapen, en morgen hopelijk vergeten...

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Daar is niets achterlijks aan...Dat is logische evolutie....
    Indien Ajax het in de terugwedstrijd niet redt,krijg je een weerslag wat betreft de zo nodige ervaringen die de spelers op CL niveau zouden kunnen opdoen,en die in hun leerproces wat betreft tegen fundamenteel sterkere tegenstanders te spelen qua ervaring en tacktische ingesteldheid aldus nu een achterstand dreigen op te lopen ...
    En dit gebrek aan opgedane ervaringen laat zich het seizoen daarop weer beter voelen...
    Kortom ,het is een vicieuze cirkel.
    Maar je mag niet met de gedachte leven ,dat de jongens het terrein zijn opgekomen met de gedachte " we gaan onze supporters eens een keer flikken" .
    Tenslotte gooien zij zelf in dit geval ettelijke tienduizenden extra te verdienen euro's weg.......

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geweldige scheids trouwens. Eerst een penalty geven terwijl er geen moer gebeurd. Daarna een penalty geven terwijl de overtreding buiten het strafschop gebied plaats vond. Was het een Duitser? Maar wat een lul die Suarez dat hij die ene geweldige kans aan zich voorbij laat gaan. En die Rommedahl was weer dramatisch. Huntelaar heeft het ook allemaal niet meer lijk het wel. Wat een zooitje. Nu maar hopen dat dit hun ogen opent en dat ze in die uitwedstrijd alles goed maken. Heb er een hard hoofd in, though.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze het uit goed gaan maken. \o/

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En wat geeft je dat vertrouwen? De wedstrijd om de JCS of die van gisteren:emo:

9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, gewoon iemand die zijn club positief blijft steunen :cool:, was ik ook maar zo positief ingesteld, volgens mij mag er nog flink wat gebeuren willen ze dit tot een goed eind brengen.

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ten Cate was zo naïef om te geloven dat ze uit veel meer ruimte gingen krijgen omdat Slavia meer zou gaan aanvallen. Het enige wat de supporters daar willen is de CL en of dat met aanvallend of verdedigend voetbal is, zal ze roesten. Die hangen, net als gisteren, dus weer met 9 man voor het doel.

11. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat klopt wel hij denkt dat ze thuis gaan aanvallen maar voor hun teld alleen die Champions league plaats ach ja geef ze eens ongelijk.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    maar de tsjechen speelde wel slim. ze gingen bij elk contact liggen en de scheids trapte erin. de commentator snapte erook de ballen van hij vond dat Colin een waardeloze wedstrijd speelde terwijl hij alles had gegeven en hij vond de scheids geweldig terwijl hij veels te vroeg floot

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Colin speelde ook een partij kut hoor. Vond hem echt bagger spelen gisteren. Geldt ook voor Dennis Rommedahl.:{

14. basovich

basovich Guest

vond deze wel grappig op VI:9..

hoop wel dat Ajax daar wint zeg want wat een vertoning gister, heb de wedstrijd niet echt gezien maar in de samenvatting wel goed veel kansen, vooral die van Suarez was een 100% kans. Maargoed ik heb zo het idee dat Ajax niet sterker kan. Ze moeten echt wat gaan kopen anders gaat dat CL geld lekker naar psv:).

15. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat jij het leuk vind als Ajax verliest, maar het is veel beter voor het Nederlandse voetbal als we 2 clubs in de CL hebben.

16. basovich

basovich Guest

lees jij teksten altijd maar half:{?? er zit gewoon een nadeel aan voor het nederlands voetbal. en een voordeel voor PSV als Ajax niet doorgaat. hoop natuurlijk dat Ajax gewoon CL speelt aangezien ik van die 31 mljn die psv dit jaar kreeg niks heb gemerkt.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2007
  17. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
  18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjechen speelden helemaal niet slim. Tsjechen waren helemaal niks. Ajax had gewoon 4-1 moeten winnen gezien de kansen. En dit ondanks het slechte spel.

Kortom: allemaal een schop onder hun hol en rechtzetten over 2 weken.

Als iemand hard werkt kan ie nog wel slecht spelen :confused:

19. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez speelde goed voor z'n eerste wedstrijd, maar had moeten scoren. Voor de rest was iedereen best wel slecht. Emanuelson en Colin vond ik erg slecht spelen, en Urzaiz was wel handig met (door)koppen maar aan de bal kwam die erg lomp over.

En over die commentator, die vond die nummer 8 van Slavia erg goed spelen. Ik heb die gast alleen maar op de grond zien liggen, en niet alleen bij die penalty. Overigens waren het duidelijk allebei geen penalties.

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die commentator was wel erg pro-Slavia zeg. "Dat was een goede kans voor Slavia Praag, zeg, daar komt Ajax goed weg!" Zei hij toen een speler van hun het strafschopgebied in kwam waarna Stam de bal wegwerkte. Dat is toch geen kans of ligt het aan mij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina