1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    zo heeeee 5 goals in 5 minuten bij rkc-cambuur

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, echt ziek!

Had ik liever woensdag ook gezien....

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk niet, knuppel. Begrijpend lezen is ook een vak... :{ Lekker makkelijk om mensen zo te beoordelen; gewoon conclusies trekken op basis van wat je zelf verwacht...

En dat er mensen zijn die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zal me aan m'n reet roesten (ik heb ook bepaalde haatgevoelens richting clubs) maar dat hoeft men toch niet te pas en te onpas te melden, soms zelfs zonder enige context? Het draagt niks bij aan dit forum en roept alleen maar irritaties op.

Bij sommige mensen is het niet eens duidelijk voor wie ze zelf eigenlijk zijn.

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goh, gek hè, dat je als Feyenoorder Ajax weinig gunt? Denk je dat ik de enige ben? :emo:

Ik ben een absolute Feyenoorder, ben bij elke thuiswedstrijd en dat creeër je een gezonde haat tegen Ajax. Ik ben niet iemand die elke weel 'k*****joden' of iets dergelijks ga schreeuwen, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken als Ajax Europees verliest. Dat gelul altijd over het Nederlandse voetbal met al die punten e.d.. Ik gun Ajax in de competitie niets, waarom moet dat Europees dan wel? Omdat o.a. mijn club er beter van wordt? Hypocriet. Wél ineens Ajax gaan steunen als wij er beter van worden. Ja, dááááág.

Ik bepaal hier zelf wel of ik 'opzout' en ik bepaal hier helemaal zelf wat ik post. Daarbij is het niet eens zo heel slecht als Ajax UEFA Cup speelt.Het verschil in aantal punten tussen AZ en PSV in 2005 (toen ze beide de SF haalden) was vrij klein. PSV kreeg alleen maar bonuspunten omdat zij in de CL speelden.

Je moet nu niet de moraalridder gaan uithangen. Genoeg Ajax-suppporters zien Feyenoord het liefst wegrotten. Ik kan hartstikke goed met Ajacieden opschieten, maar op wedstrijddagen is er een stuk gezonde haat, waar we elkaar een nederlaag toewensen. Dat is nationaal en Europees zo. Ik zet mezelf voor paal als ik de ene dag Ajax wel supporter en de andere dag niet.

5. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo erg met je?:)::9

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jep, vreselijk...

Snap de ophef hier niet zo. Dit gebeurt wederzijds, maar ik ben de boosdoener.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geniet er ook van om te zien dat AZ, PSV en Feyenoord verliezen of gelijkspelen Europees.

Ik snap ook wel dat dat punten kost, maar het gaat mij daar niet om.

8. basovich

basovich Guest

heb het europees wel dat ik gewoon een nederlandse club support maar landelijk is het gewoon PSV.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik vond het ook chil dat feyenoord de uefa cup won terwijl ik ajacied ben. alleen jammer dat al die gaste uit me klas capsones krijgen..

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ben gisteren terug gekomen van een weekje vakantie maar wat heb ik me lopen ergeren zeg. Eerst stond er in de krant: 'Sneijder blijft'. Toen de volgende dag 'Sneijder dan toch naar Real' (wat dus flink klote is).

En met als klap op de vuurpijl, de wedstrijd tegen Slavia Praag. HOE KAN JE HIERVAN VERLIEZEN??? Vraag ik me dan af. Het 'grote' ajax moet hier gewoon echt met 4/5-0 van kunnen winnen, zonder enig probleem. Alle, maar dan ook alle nieuwe aankopen faalden en speelden echt bagger. Met uitzondering Suarez, die speelde nog wel redelijk. Pases over 10m inspelen lukt al niet eens meer.

Hopen maar dat ze het de uit wedstrijd goed maken, want dit is echt schandalig gewoon.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    je heb zeker geen samenvatting gezien?? suarez heeft 2 kansen gemist: 1 voor open doel en 1 1 op 1... ik zou op youtube voor een samenvatting zoeken

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Want Marco zegt, ik moet eerlijk zeggen dat ik de glimlach niet kan onderdrukken als in mijn geval Feyenoord verliest in Europa. Het is niet zo dat Nederland punten verliest in Europa als ik niet Feyenoord support in Europa. Tuurlijk niet. Ik zie Feyenoord gewoon graag verliezen. Of het nou op vriendschappelijk gebied is, nationaal of Europees niveau.

13. basovich

basovich Guest

wat is dat toch, tussen ajax en feyenoord :cool:...

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, snap niet dat daar zo'n ophef over gemaakt wordt.

Je krijgt alleen direct het predikaat 'anti-supporter' als je je rivaal niets gunt. Gek hè? daar ben je toch rivalen voor? Het is haat en nijd tussen die twee supportersgroepen en dat gaat niet meer over.

Maar ineens moet alles opzij geschoven worden als de een Europees speelt? Ik zet het opzij als het Nederlands Elftal speelt, dan ben je één. In Europa is het lachen als je rivaal verliest en is het lekker ieder voor zich...

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het dit seizoen ook schitterend dat Feyenoord niks kreeg kwa europees voetbal.

En zodra ze onderuit gaan in europa PSV of Feyenoord, ik zit dan vrolijk op de bank te kijken naar hoe ze onderuit zijn gegaan. Bel meteen een vriend die voor die club is en wrijf het er nog lekker in. Bij mij doen ze precies hetzelfde niks mis mee. Je bent elkaars rivalen en rivalen gun je niks.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Amen!

Ik juich alleen voor Feyenoord als er een Feyenoorder voor Oranje scoort, maar voor de rest...

Iets wat ze in lampenstad niet kennen_0/

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Haha kijk jij naar Oranje?

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar van juichen is de laatste tijd wel heel weinig sprake:+

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk geen feyenoord of psv in europees verband, of elke club buiten Ajax for that matter, maar als PSV in de kwartfinale van de CL speelt, voel ik toch enige trots dat een Nederlandse club zover komt..
    Verliezen AZ in de Uefa Cup, lach ik de volgende dag m'n klasgenoot die voor AZ is, keihard uit, recht in z'n gezicht. Dat is leuk :cool:
    Wordt PSV kampioen met 1 doelpunt verschil feliciteer ik m'n andere klasgenoot die voor PSV is, maar toen Ajax van PSV won vorig seizoen heeft dat die klasgenoot een week achtervolgd.. Elke x als ik d'r zag, begon ik er weer over..
    Nu Feyenoord zo eng goed heeft ingekocht, ben ik heel nieuwschierig wat ze gaan doen..
    Echte haat voel ik tegenover geen enkele club.. Haat is sowieso een kutwoord.. Ik ben fan van Ajax, en niet van de rest, maar ik hou wel van voetbal..
    Sowieso, als je iets haat omdat t een rivaal is van de club waar je fan van bent, is er iets mis met je.. Dat is praktisch hetzelfde als de propaganda van Hitler in de 2e Wereld Oorlog of de "Castro is geweldig" tv-uitzendingen in Cuba.. Zo van "Je bent fan van ons, dus je haat de ander".. Tussen de rest willen passen, beetje zielig.. :cool:

Ik heb gesproken.. Volgens mij heel vaag, maar ik heb gesproken :cool:

20. basovich

basovich Guest

gelukkig niet nee;)..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina