1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, daar zal het eigenlijk om gaan :{ Je niveau verzandt wel in armoede...

Ga je nou nog een keer vertellen voor wie je bent of denk je grappig of stoer te zijn door koppig te blijven en mijn vraag te negeren? Volgens mij schijt je gewoon in je broek dat ik jouw club of clubkeuze keihard af ga vallen...

Over Madrid valt in ieder geval genoeg te zaniken }:]

Daar ben ik het niet mee eens. Het maakt me niet zo veel uit of Ajax en Inter prijzen pakken met Nederlanders en Italianen of buitenlanders. Eerlijk gezegd zal dat me een dikke worst wezen. 't Is leuk meegenomen als er veel autochtonen in de selectie zitten, en het zal ook zeker de communicatie verbeteren, maar ik vind het verder niet belangrijk.

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  2. Interpol

Interpol Guest

Haha weer zo offtopic, niemand heeft je gevraagd om zo te provoceren. Ga gerust je gang. :) Inter blijkt zelfs met 0 Italianen op het veld Europees moeite te hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2007
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gefeliciteerd met de fair play prijs zou r.Koeman zeggen...
    je kan beter een paar gele kaarten krijgen en meer vechtlust tonen..

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry hoor maar een overtreding heeft totaal niks met vechtlust te maken. Daarnaast R. Koeman :emo:

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doe toch eens niet zo simpel man, je hebt hoogstwaarschijnlijk de wedstrijd niet eens gezien...
    Feyenoord domineerde, won elk duel en zodoende was elke tweede bal voor ons, zonder daar ook maar één overtreding te maken. Dat is juist keurig en beter dan 'meer vechtlust tonen.' Vechtlust kun je ook tonen zonder kaarten te pakken en dat is wat Feyenoord deed.

6. Interpol

Interpol Guest

Edit edit edit

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2007
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Off-topic?

^ Provoceren? :emo:

Je bent gewoon een uiterst schraal figuur, dat is wel duidelijk.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En dat hebben we in de afgelopen maanden al uitvoerig mogen aanschouwen, ja. :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee natuurlijk. Maar het is natuurlijk ook goed voor de nationale teams. Als Nederlandse of Italiaanse spelers niet kunnen doorbreken bij de nationale topclubs, omdat ze worden gehindert door de aanwezigheid van veel buitenlands toptalent, blijven ze natuurlijk op een bedenkelijk niveau zitten.

Het heeft ook niks met racisme te maken. Maar als ik Arsenal nu zie, in de beoogde basiself zit geen enkele Engelsman. De voertaal lijkt daar inmiddels Frans te zijn geworden. Tuurlijk ga je niet minder juichen als een vrij ''buitenlands'' team van je een grote prijs wint, maar het is toch een beetje het gevoel dat je wel een Nederlands (of Italiaans, of Engels) team bent en het wel goed is dat er ook Nederlanders in rondlopen.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ok, daar kan ik het wel mee eens zijn. Vooral dat van het nationale elftal.

In het geval van Nederland is het natuurlijk vaak zo dat onze spelers in het buitenland beter kunnen worden dan in Nederland, en het voor ons nationale elftal dus juist beter is dat ze in het buitenland spelen.

Maarja, da's weer de andere kant van het verhaal.

11. Interpol

Interpol Guest

Wat spelen ze weer stroef

Hahaaaaaaaaaaaaaa bijna 1-0 Slavia wat een Ajax is dit zeg

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2007
  12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax begint nu een beetje op gang te komen..
    Bij Gabri is het te merken dat ie niet 100% fit is, en Emanuelson is verdedigend vrij scherp, maar in de voortgang wat minder..

En tering! 1-0! :{

13. Interpol

Interpol Guest

Hahaha tjonge jonge jonge

1-0 :lol::lol:

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En ga maar weer liggen. Heb nu al weer een hekel aan Oostblok-voetbal. Bah!

15. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er naar uit dat ajax het twee keer achter elkaar gaat verneuken voor het nederlandse voetbal.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je er toch zo 1tje bent ga dan ff naar antiajax.nl ofzow, jouw soort moeten we hier niet ;)

Maar ajax zeg...geen schim van wat ze horen te zijn...

17. berenscheet

berenscheet Guest

1-0 :emo:..

PSV lekker geld innen. snap het niet hoor. 8-1 van de graafschap en dan hier nog niet eens van kunnen winnen.

18. Interpol

Interpol Guest

Lekker Suarez 1-1

Haha die commentator
    "Ja je kunt zeggen dat die keeper hem had moeten hebben maar dat had die neit pats boem klaar dat is voetbal(ofzoiets)"

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    1-1! ja!

Enige opluchting is aanwezig bij mij!

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    1-1!!

schiet em niet al te zuiver binnen